NEMŠČINA IZBIRNI PREDMET

UČ, str. 54/10a in 10b – Jan v forumu piše o svojemu urniku. Dopolni besedilo z danimi besedami. To lahko hkrati narediš tudi v e-učbeniku in na koncu preveriš rešitve.
Nato v drugem delu naloge napišeš Janu odgovor na njegovo objavo. Sledi iztočnicam oz. začetki povedi so že napisani.

  • Wo ist deine Schule?
  • Welche Fächer hast du?
  • Was ist dein Lieblingsfach?
  • Wann beginnt der Unterricht?
  • Wann endet der Unterricht?

UČ, str. 55/12 – V nalogi se nahajajo besede, ki ste jih videli in slišali v videu. Video si lahko ponovno ogledaš v e-učbeniku. Besede pripiši k ustreznim fotografijam.

UČ, str. 55/14 – Preberi si dialog. Na podoben način napiši o svojem urniku. V pomoč ti naj bo tudi besedilo iz 13. naloge. Besedilo, ki ga napišeš, pošlji po e-mailu v pregled (adela.nakicevic@guest.arnes.si). Lahko ga napišeš v zvezek in fotografiraš ali pa natipkaš v Word-u in nato pošlješ kot prilogo.

TUJI JEZIK ANGLEŠČINA (7. a)

Napiši pisni sestavek o svoji šoli:

  1. Opiši šolo (stavba, okolica, ljudje, hrana…)
  2. Opiši svoj urnik (čas, predmeti, kaj ti je všeč / ni / zakaj…)
  3. Kakšne naloge imaš doma (učenje, DN, čas)
  4. Kaj bi si želel, pa ti tvoja šola ne ponuja (oprema, predmeti, čas…)

Ne pozabi, kako se lotimo pisnega sporočanja (osnutek, brainstorming, mindmap →sestavek→check list (vsebina, pravopis (uporabi spelling check v Wordu), besedni red, ipd.)→popravki, izboljšave).

Pošlji po mailu (mateja.trebec@guest.arnes.si) do ponedeljka do 18. 00. Ne pozabi se podpisat. Dokument shrani pod Myschoolimepriimek.

LIKOVNA UMETNOST (7. b)

KADER IN FOTOGRAFIJA

Likovna naloga: Fotografija predmetov iz različnih pogledov Učenci na neko ploskev postavijo tri različne predmete. Fotografirajo jih od zgoraj navzdol in od spredaj, kjer v posnetku upodobijo samo del predmetov. Fotografije nato pošljejo sošolcem, staršem, ki naj ugotovijo kateri predmeti so na fotografiji.

SLOVENŠČINA (7. a)

Tema: Definicija pojma;

V DZ 1. del na straneh 116 in 117 reši naloge od 1 do 4. Pravilo o definiciji pojma prepiši v zvezek. Pravilnost rešitev preveri v spletnem učbeniku na www.iRokus s klikom na  kljukico na dnu ekrana.

GEOGRAFIJA (7. b)

TEMATIKA : POVRŠJE AZIJE

 Učenci imajo v SU navodila za delo z učbenikom, zvezkom in zemljevidom ter predlog za ogled dokumentarnega filma o Aziji.

ZGODOVINA 7. A
Tema: Kako je Aleksander Makedonski postal veliki vladar
S pomočjo besedila v učbeniku str. 47. in 48 naredite miselni vzorec. Svoje znanje utrdite s pomočjo interaktivnih vaj v SU https://ucilnice.arnes.si/mod/url/view.php?id=831012.

SLOVENŠČINA 7. b

TEMA: DEFINICIJA POJMA

V delovnem zvezku 1. del na straneh 116 in 117 reši naloge od 1.-4.

Pravilo o definiciji pojma zapiši v zvezek (4. naloga).

Pravilnost svojih rešitev preveri v spletnem učbeniku na www.iRokus.si s klikom na kljukico spodaj.

NAR 7. a

Lom svetlobe

V zvezek zapiši naslov Lom svetlobe.
Na mizo postavi kozarec z vodo ter vanj daj slamico ali pa žlico. Kozarec napolni z vodo do polovice.
V zvezek nariši tri različne slike, kako vidiš slamico iz treh različnih pogledov. Kaj opaziš na meji med vodo in zrakom? Kako moraš pogledati slamico, da jo vidiš pravilno?
V zvezek preriši sliko iz učbenika na strani 48 (Svetloba se na meji dveh sredstev lomi). Uporabljaj ravnilo in pazi, da bo vpadni žarek v vodi res premaknjen (ne sme iti naravnost). Označi vpadni žarek in lomljeni žarek (prvi je v zraku, drugi v vodi). Označi vse, kar je na sliki.
Pod sliko zapiši:
Na meji dveh različnih snovi, ki prepuščata svetlobo, se del svetlobe odbije (odboj svetlobe), del svetlobe pa potuje skozi drugo snov in pri tem spremeni smer. Pravimo, da se svetloba lomi. Razlog za lom svetlobe je različna hitrost širjenja svetlobe v različnih prozornih snoveh.

V učbeniku, na strani 50 odgovori na vprašanja in odgovore zapiši v zvezek.

TUJI JEZIK ANGLEŠČINA (7. b)

Za vsa vprašanja in nejasnosti sem ti na razpolago na: adela.nakicevic@guest.arnes.si

Ob neznanih besedah uporabi spletni slovar: https://sl.pons.com/prevod

  • UČ, str. 48/4 – Kateri so najljubši dnevi oseb na posnetku? Poslušaj posnetek 18, ki se nahaja med prilogami mojega e-maila in dopolni stavke.
  • UČ, str. 48/5 – Poglej si časovne izraze v modrem okvirčku. Poišči podobne izraze v 4. nalogi. Primerjaj katere besede so drugačne.
  • UČ, str. 48/6 – V zvezek napiši naslov Activities in and out of school. Nato zapiši 8 stavkov o svojih rutinah. Uporabi časovne izraze iz 5. naloge Stavke nato fotografiraj ali pretipkaj in mi jih pošlji po e-mailu, da jih pregledam.
  • DZ, str. 40/1-4 – Reši vse naloge na tej strani. Rešitve sledijo v navodilih za naslednjo uro angleščine.

ŠPORT – DEKLICE

  • Kompleks gimnastičnih vaj za splošno ogrevanje
  • Vaje za moč ( 3×15 ponovitev vaj za trebušne in hrbtne mišice, 3x 5 sklec. Pavza med posameznimi serijami = 1minuto.
  • Ponovite osnovne elemente talne telovadbe: preval naprej, preval nazaj, stoja na lopaticah, kolo, stoja na rokah ob steni – samo tisti, ki ste prepričani v VARNO IZVEDBO!
  • Vse te elemente lahko naredite doma (postelja, tla, klop, travnik…, vendar bodite pozorni na varnost, da ne pride do poškodbe!)
  • Ogled filmčka o zgodovini gimnastike v E učbeniku (prilepi povezavo v brskalnik): https://eucbeniki.sio.si/sport/index.html#page59539.html

ŠPORT – DEČKI

  • Kompleks gimnastičnih vaj za splošno ogrevanje
  • Vaje za moč ( 3×15 ponovitev vaj za trebušne in hrbtne mišice, 3x 5 sklec…pavza med posameznimi serijami 1minuta )
  • Ponovite osnovne elemente talne telovadbe: preval naprej, preval nazaj, stoja na lopaticah, kolo, stoja na rokah ob steni ( samo tisti, ki ste prepričani v VARNO IZVEDBO
  • Vse te elemente lahko naredite doma, vendar bodite pozorni na varnost, da ne pride do poškodbe

Ogled filmčka o zgodovini gimnastike v E učbeniku

 
FRANCOŠČINA NEOBVEZNI IZBIRNI PREDMET
(Skupno 131 obiskov, današnjih obiskov 1)