8. A 8. B

KEM 8.a

Uporabi učbenik kemije 8.r na straneh 85 in 86. Reši naloge za preverjanje znanja – kemijske reakcije. Rešitve napiši v zvezek (v učbenik ne piši ničesar).
Če potrebuješ pomoč, pošlji vprašanje na moj e-naslov, ki je objavljen na spletni strani šole.

BIO 8. b 

Naslov:  Zgradba človeških dihal

Uporabi učbenik BIO 8 na straneh 50 in 51. Preberi besedilo in si natančno oglej skice.

Oblikuj zapis v zvezek, ki mora vsebovati naslednje:

  • V katerem delu našega telesa ležijo dihala?
  • Naštej gradbene dele dihal
  • Zgradba pljuč (zunanji videz pljučnih kril, razlika med njima, notranja zgradba pljuč – napiši vse strokovne pojme)
  • Kje leži trebušna prepona in kakšne so njene naloge?
  • Zakaj je pomembno, da čim več vdihavamo zrak skozi nos?

Reši nalogo 1 v delovnem zvezku na strani 36.

Če potrebuješ  pomoč, pošlji vprašanje na moj e-naslov, ki je objavljen na spletni strani šole.

 FIZIKA

Tema: SESTAVLJANJE SIL – VAJE
V šoli si prejel/a delovni list z mešanimi nalogami sestavljanja vzporednih in nevzporednih sil. V primeru, da si list izgubil/a oz. si v šoli manjkal/a, ga lahko preneseš. Tvoja naloga je, da delovni list v celoti rešiš. Nekatere naloge lahko rešiš na list, pri nekaterih pa ni dovolj prostora, zato jih reši v zvezek. Rešitve bodo objavljene v spletni učilnici.  KLIKNI
FIZIKA
Tema: SESTAVLJANJE SIL – VAJE
V šoli si prejel/a delovni list z mešanimi nalogami sestavljanja vzporednih in nevzporednih sil. V primeru, da si list izgubil/a oz. si v šoli manjkal/a, ga lahko preneseš. Tvoja naloga je, da delovni list v celoti rešiš. Nekatere naloge lahko rešiš na list, pri nekaterih pa ni dovolj prostora, zato jih reši v zvezek. Rešitve bodo objavljene v spletni učilnici.  KLIKNI

 ZGODOVINA

srečanje v živo na tej povezavi kjer bomo pregledali delo na daljavo https://meet.google.com/_meet?pli=1&authuser=0

 ZGODOVINA

srečanje v živo na tej povezavi kjer bomo pregledali delo na daljavo https://meet.google.com/_meet?pli=1&authuser=0

GUM

Tema: Giuseppe Verdi

V učbeniku na strani 41, 42 si preberite o skladatelju, oglejte si slike.

Na iRokus kliknite na Samostojni delovni zvezek za 8 razred: stran 52, 53. Ob strani imate posnetek iz opere Nabucco zbor sužnjev ter na strani 53  Žena je tičica.

Zapis v zvezek:

GIUSEPPE VERDI

(1813 – 1901)

Eden največjih italijanskih opernih skladateljev. V njegovih delih najdemo bogate in spevne melodije, dramatično resničnost, saj Verdi z glasbo opisuje človeške lastnosti (ljubosumje, maščevalnost,…). V svojem življenju je napisal 28 oper.

Najbolj znane: Nabucco, Aida, Trubadur, Traviata, Rigoletto.

 ŠPORT (DEKLICE)

Na povezavi najdete kratko besedilo o pomenu gibanja. Preberite ga, potem pa preverite še priponko in se, sploh v tem času, potrudite narediti nekaj dobrega za svoje zdravje in počutje in po svojih najboljših močeh opravite praktični del naše ure.

PRAKTIČNI DEL:

  1. URA
  • kompleks gimnastičnih vaj za splošno ogrevanje
  • FARTLEK NA PROSTEM ( kombinacija hoje, teka in vaj )

Aktivnost izvajamo na prostem, če se le da, v gozdu. Same določite koliko časa boste hodile, koliko tekle in katere vaje boste delale (vsaka po svojih zmožnostih). Aktivnost naj traja vsaj 45 min, tempo in pavze določite glede na vaše počutje.

Po vadbi popijte dovolj tekočine!

P.s. Uporabite pametne telefone, pa si razdaljo, število korakov, utrip itd. kontrolirajte z njimi.

ŠPORT (DEČKI)

  • kompleks gimnastičnih vaj za splošno ogrevanje
  • FARTLEK NA PROSTEM ( kombinacija hoje, teka in vaj ), aktivnost izvajamo na prostem, če se le da v gozdu….sami določite koliko časa boste hodili, koliko tekli in katere vaje boste delali…Aktivnost naj traja vsaj 45 min, tempo in pavze določite glede na vaše počutje.

Po vadbi popijte dovolj tekočine.

MATEMATIKA 8.R/1.SKUPINA

Danes se bomo naučili računati ploščino kroga.

Naš cilj je:

  • izračunati ploščino kroga.

 Danes sem si zamislila delo tako, da vam prilagam tabelsko sliko – to, kar mora biti na koncu zapisano v vašem zvezku.  PRILOGA

V zvezke si napišete PLOŠČINA KROGA.

Odprite (ali natisnite) dokument, ki vam ga prilagam. V zvezek si prepišite naloge 1, 2, 3 in jih rešite. Jaz sem napisala postopke, tako da ne bi smel biti problem.  Na koncu še imate zapisano nalogo, ki jo rešite v učbeniku na str. 170,

nal. 4 – če nimaš kovanca za 2 evra, lahko vzameš katerekoli kovanec

in nal. 7.

Računaš lahko s kalkulatorjem.

Če kaj ni razumljivo, se obrni name  z vprašanjem. Bom pomagala.

Na koncu  rešeni nalogi poslikaj in mi pošlji na mira.gobec@guest.arnes.si

(če seveda imaš to možnost, če ne, mi prosim javi, da ne moreš)

Naslov naj bo ime priimek 3DN (npr. Mira Serec 3DN)

MATEMATIKA 8.R/2.SKUPINA

Danes se boste naučili izračunati polmer kroga iz njegove ploščine.

1. Pregledate naloge iz učbenika, ki ste jih rešili včeraj. Rešitve so pripete temu sporočilu, dosegljive pa so tudi v spletni učilnici. Vsi, ki še niste poslali fotografij izpiskov včerajšnje snovi, na fotografiji naj bo tudi vsaj en rešen primer, jih obvezno pošljite.

2. V e- učbeniku na strani 392 (Računanje polmera kroga) (https://eucbeniki.sio.si/mat8/839/index3.html  ) preberete snov in v zvezek naredite izpiske (tudi rešitev zgleda). V zvezek  rešite oba zgleda, pazite na zapise postopkov.

 Preglejte tudi učbenik (str. 169 (zgoraj) in 170 (3. rešen primer) in si ga prepišite v zvezek.

3. V zvezek rešite nalogi: Učbenik, stran 170, 171, nalogi 7, 8.

Če bodo delovala spletna gradiva iRokus-a  in Mladinske knjige DZS, pa si lahko pomagate tudi s temi gradivi. Če imate vprašanja, pa sem dosegljiva po elektronski pošti ali spletni učilnici (forum).

 

MATEMATIKA 8.R/3.SKUPINA      

Cilji:

  • ponovim znanje o obsegu kroga
  • iz obsega kroga izračunam premer in polmer
  • rešim problemsko nalogo iz vsakdanjega življenja
  • sodelujem s sošolci (na daljavo – uporaba sodobne tehnologije)

Uporabljeno gradivo:

  • Delovni list

Uvod: Poslušajte in poglejte

https://www.youtube.com/watch?v=3HRkKznJoZA

Zapišite prevode naslednjih angleških (matematičnih) besed:

Digit, circumference,  diameter

Dane so 4 naloge:

  1. Mama želi oblikovati cvetlični vrt v obliki kroga s premerom 6m. Koliko metrov ograje potrebuje za ograditev tega vrta? V trgovini stane 1,8m ograje 24 evrov. Koliko bo mama plačala za ograjo vrta?
  2. Učenci so morali čim bolj natančno določiti razdaljo med dvema točkama ravne poti. Kot pripomoček so imeli na voljo kolo (bicikel) s premerom kolesa 69 cm. S poskusom so ugotovili, da se kolo na tej razdalji zavrti 35 – krat. Koliko metrov meri ta razdalja?
  3. Dolžina minutnega kazalca cerkvene  ure je 45 cm. Kolikšno pot opiše konica minutnega kazalca v eni uri? Kolikšno pot opiše konica minutnega kazalca v 15 minutah?
  4. Vojko je s pomočjo vrvice izmeril, da je obseg stare lipe na domačem dvorišču 4,5 metra. Koliko cm  je debelina lipe (premer)?

Naloge si skopirajte v Wordov dokument. Ves postopek reševanja, formule, izračune, odgovore natipkajte (uporabite simbole  π, množenje  ∙ ). Pri izračunih uporabljajte kalkulator.

Rešene naloge in prevode angleških besed pošljite na elektronski naslov lucija.korosec@guest.arnes.si  18.3. 2020 do osmih zvečer.  V polje Zadeva vpišite

 Ime Priimek 3dn 18.3.2020  (na primer Lucija Strmčnik 3dn 18.3.2020).

NEMŠČINA

Wie spät ist es? (Koliko je ura?) – to ste delali pri pouku v sredo, 11.3. (glej učni in delovni list, ki si ga dobil/a. Če si manjkal/a, so ti listi v prilogi e-maila).

  • UČ, str. 29/4 – Koliko je ura? V zvezek zapiši čas, ki je podan v majhnih okencih, v uradni in neuradni obliki.

Npr. 15.30 – Es ist halb vier. / Es ist fünfzehn Uhr dreißig.

  • UČ, str. 29/5 – Jutranja rutina – V zvezek prepiši vprašanja in nanja odgovori. Nato zapis fotografiraj n mi ga pošlji na e-mail, da pregledam.
  • DZ, str. 25/2 – Poslušaj posnetek in označi, kateri čas slišiš.
  • DZ, str. 25/3 – Zapiši koliko je ura v različnih časovnih conah. Na internetu ali v Atlasu preveri, v katere časovne cone spadajo dana mesta in malo računaj. Rešitve lahko preveriš v e-delovnem zvezku.
(Skupno 293 obiskov, današnjih obiskov 1)