7. A 7. B

DKE 1. URA

Nadaljevali bomo z novo učno temo. Odpri  https://www.irokus.si/izbirka in si brezplačno dodaj iučbenik z naslovom Jaz , midva in mi 7 (učbenik za domovinsko in državljansko kulturo in etiko v 7. razredu).

Odpri iučbenik na strani 45 in preberi zgodbo o deklici Malala – borka za človekove pravice

Razmišljaj ob mojih vprašanjih.

Kaj se je zgodilo deklici? Koliko je bila stara ob tem dogodku? Zakaj so jo skrajneži ustrelili?

Katero njeno lastnost bi lahko izpostavil/a? Na kaj je Malala opozarjala?

Se ti zdijo njene zahteve upravičene? Utemelji.

Poglej si njen posnetek.

https://www.youtube.com/watch?v=NIqOhxQ0-H8

 

Malala govori o človekovih pravicah.

Zapiši si v zvezek naslov Človekove pravice  in spodnjo razlago.

Človekove pravice so pravice, ki pripadajo vsem ljudem. Temeljijo na spoštovanju vsakega človeškega bitja. Pravice so neodtujljive, kar pomeni, da jih ne moremo kupiti, si jih prislužiti ali podedovati in jih človeku nihče nima pravice vzeti.

Odpri iučbenik na strani 46 in odgovore na moja vprašanja zapiši v zvezek.

Katere tri skupine človekovih pravic poznamo?

K vsaki skupini zapiši nekaj pravic, ki so trenutno pomembne zate in tvoje vrstnike.

Poglej si posnetek Temeljne človekove pravice

https://www.youtube.com/watch?v=LivS36I3_io

10. decembra praznujemo Dan človekovih pravic. Odgovori zakaj? Najdi odgovor s pomočjo iučbenika, str. 47.

Kratek odgovor zapiši v zvezek.

NAR 7.b

Lom svetlobe

1) V zvezek zapiši naslov Lom svetlobe.

2) Na mizo postavi kozarec z vodo ter vanj daj slamico ali pa kemični svinčnik. Kozarec napolni z vodo do polovice.

3) V zvezek nariši tri različne slike, kako vidiš slamico iz treh različnih pogledov. Kaj opaziš na meji med vodo in zrakom? Kako moraš pogledati slamico, da jo vidiš pravilno?

4) V zvezek preriši spodnjo sliko. Riši s svinčnikom. Žarki naj bodo tanki.

Uporabljaj ravnilo in pazi, da bo vpadni žarek (lomljeni žarek) v vodi res premaknjen (ne sme iti naravnost). Vpadni in odbojni kot sta vedno enaka. Označi vse, kar je na sliki.

5) Pod sliko zapiši:

Na meji dveh različnih snovi, ki prepuščata svetlobo, se del svetlobe odbije (odboj svetlobe),  del svetlobe pa potuje skozi drugo snov in pri tem spremeni smer. Pravimo, da se svetloba lomi. Razlog za lom svetlobe je različna hitrost širjenja svetlobe v različnih prozornih snoveh.

6) V učbeniku, na strani 50 odgovori na vprašanja in odgovore zapiši v zvezek.

Pošljite mi prosim slike vaših zapiskov.

 

DKE 2. URA

Človeštvo je skozi zgodovino prišlo do spoznanja, da je treba pravice otrok posebej izpostaviti, saj ste otroci v primerjavi z odraslimi ranljivejši in šibkejši.

  1. Poglej si posnetek in odgovori na vprašanje: Katere pravice imaš kot otrok? Zapiši jih nekaj v zvezek, vsaj šest.

https://www.youtube.com/watch?v=cN0p_ltpCNI

2. Odpri iRokus, učbenik Jaz, midva, mi 7 na strani 50, 51.

V zvezek si zapiši manjši naslov Otrokove pravice

Preberi poglavje na strani 50 z naslovom Pravice otrok so zapisane v Konvenciji o otrokovih pravicah.

Zapiši si v zvezek kratek povzetek s pomočjo mojih vprašanj.

Kako se imenuje dokument, v katerem so zapisane otrokove pravice?

Kako naša država kaže zavezanost k spoštovanju in varovanju človekovih pravic?

3.Kam se lahko obrneš, če se znajdeš v hudi stiski in se počutiš ogroženo?

Odgovor najdeš na strani 52 in na tej povezavi http://www.varuh-rs.si/iscete-pomoc/koristni-naslovi/nevladne-organizacije/

Izpiši nekaj ustanov oziroma institucij, kamor se lahko obrne otrok, kadar je v stiski.

Zavedati se pa moraš, da je vsaka pravica povezana z dolžnostjo. Na mojo elektronsko pošto natalija.kotnik1@guest.arnes.si napiši par dolžnosti, ki jih imaš zdaj v domači šoli😉.

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 7.b

1. Oglejte si videoposnetek:

https://www.youtube.com/watch?v=SrUrtRBzC3Y

Na mail lucija.korosec@guest.arnes.si  napišite, kateri so sestavni deli elektromotorja. V DZ, str. 21/naloga 2 pa narišite shemo električnega kroga.

 

 MATEMATIKA

Še malo boste utrjevali znanje o štirikotnikih. Ker se končuje prvi teden dela na daljavo, pa boste tudi ocenili svoje delo v tem tednu. Prosim, da mi oceno dela v tem tednu pošljete do petka, 20. 3. do 2020, do 18.00.

  1. Naloge iz zbirke preglejte s pomočjo rešitev v zbirki. Če karkoli niste znali ali pa ne veste, zakaj imate narobe, mi to sporočite, da vam lahko pomagam. Lahko nalogo tudi poslikate in mi pošljete.
  2. Danes boste v zbirki vaj rešili naloge: Z2, str. 150, nal. 1 – 7, razen naloge 2b, ki jo rešite tisti, ki želite imeti matematiko zaključeno 4 ali 5. Kote lahko rišete z geotrikotnikom, čeprav v navodilih nalog piše drugače.

Ker so pri delovanju spletne učilnice težave, lahko namesto postavljanja vprašanj v forumu, vprašanja pošiljate po elektronski pošti na moj naslov.

Ocena dela v tem tednu:

Po elektronski pošti odgovori na spodnja vprašanja:

  1. Kaj si se v tem tednu naučil-a s samostojnim delom? Česa še ne znaš?
  2. Kje si imel-a težave? Kaj ti je bilo najtežje?
  3. Ali si poiskal-a pomoč, če česa nisi znal-a? Kje oz. pri kom?
  4. Koliko časa si porabil-a za opravljanje nalog, ki si jih dobil-a v tem tednu pri matematiki?

 MATEMATIKA

Še malo boste utrjevali znanje o štirikotnikih. Ker se končuje prvi teden dela na daljavo, pa boste tudi ocenili svoje delo v tem tednu. Prosim, da mi oceno dela v tem tednu pošljete do petka, 20. 3. do 2020, do 18.00.

  1. Naloge iz zbirke preglejte s pomočjo rešitev v zbirki. Če karkoli niste znali ali pa ne veste, zakaj imate narobe, mi to sporočite, da vam lahko pomagam. Lahko nalogo tudi poslikate in mi pošljete.
  2. Danes boste v zbirki vaj rešili naloge: Z2, str. 150, nal. 1 – 7, razen naloge 2b, ki jo rešite tisti, ki želite imeti matematiko zaključeno 4 ali 5. Kote lahko rišete z geotrikotnikom, čeprav v navodilih nalog piše drugače.

Ker so pri delovanju spletne učilnice težave, lahko namesto postavljanja vprašanj v forumu, vprašanja pošiljate po elektronski pošti na moj naslov.

Ocena dela v tem tednu:

Po elektronski pošti odgovori na spodnja vprašanja:

  1. Kaj si se v tem tednu naučil-a s samostojnim delom? Česa še ne znaš?
  2. Kje si imel-a težave? Kaj ti je bilo najtežje?
  3. Ali si poiskal-a pomoč, če česa nisi znal-a? Kje oz. pri kom?
  4. Koliko časa si porabil-a za opravljanje nalog, ki si jih dobil-a v tem tednu pri matematiki?

 ANGLEŠČINA

DZ/44 Bralno razumevanje.

Rešitve pošlji do petka zvečer.

 ANGLEŠČINA 

1. HOME SCHOOLING, UČ 108/1-3

2. nal.: Preberi besedilo in pisno odgovori na vprašanja.

3. nal.: Odgovori na vprašanja in jih zapiši v zvezek.

Šolanje na domu v Sloveniji
Na spletu poišči različne spletne strani o šolanju na domu (Google: pros and cons of home schooling) in razmisli, kje vidiš prednosti in slabosti šolanja na domu in ideje zapiši v skupni dokument, ki se nahaja tukaj: https://1drv.ms/w/s!Aj9Ph4QLjmDYhECDNfJF1eRTq7gm?e=uZcXId

SLOVENŠČINA

Tema: Prežihov Voranc, Potolčeni kramoh

Glasno preberi zgodbo o Cenclju članom družine. Pogovorite se o dečkovi usodi in izmenjajte mnenja.

Zapiši nekaj njihovih misli.

 

(Skupno 191 obiskov, današnjih obiskov 1)