SLJ

Najprej pregledamo domačo nalogo od četrtka, ko ste brali Medveda (19. 3. ). Preberi odgovore. Če se po pomenu skladajo s tvojimi, so tudi tvoji pravilni. Ni nujno, da imaš popolnoma enak besedni vrstni red pri odgovorih kot tu spodaj.

  1. Koliko mravelj je šlo na pot? Zakaj so želele srečati medveda?

Na pot so šle štiri mravlje. Medveda so želele srečati, da bi dokazale, da so pogumne.

  1. Kaj bi se zgodilo, če bi srečale medveda na planem?

Eden od možnih odgovorov: Če bi srečale medveda na planem, se bi najbrž skrile, saj bi videle, kako velik je.

  1. So mravlje medvedov brlog doživele na enak način ali vsaka na svojega? Utemelji.

Mravlje so medvedov brlog doživele vsaka po svoje: prva kot temnega, druga kot glasnega, tretja kot nedišečega, četrta pravi, da je tam gost zrak.

  1. Kako pa ljudje doživljamo svet okoli sebe – na enak ali različen način? Utemelji.

Tudi ljudje doživljamo svet okoli sebe različno.

Ena izmed možnih utemeljitev: Eni se vsega bojijo, drugi so pogumni, eni v vsem vidijo dobro, drugi slabo in podobno.

  1. Zakaj mravljice niso vztrajale, da bi srečale medveda?

Mravljice niso vztrajale, ker so se zbale.

  1. Zakaj so se mravljice vrnile proti domu?

Vrnile so se proti domu, ker so srečale pamet.

  1. Kaj pomeni srečati pamet?

Srečati pamet pomeni, da nekdo začne pametno ravnati.

  1. Ali je bilo pametno srečati pamet?

To je bilo pametno, saj bi jih medved zagotovo pomendral s svojimi velikimi šapami.

Poglej si delovni zvezek stran 40 in 41. Razmisli, o čem se bomo v tem poglavju pogovarjali.

Reši stran 42 in 43 (1. in 2. nalogo). Pomagaj si s spletom, če ne bo šlo.

 

MAT

Reši naloge v delovnem zvezku, 4. del na straneh 56 in 57 – 1.naloga.

Ko naloge rešiš, si jih preglej s pomočjo rešitev.

Kar nekaj vaji te čaka na portalu https://moja-matematika.si/  (rešuj naloge tiste snovi, ki smo jo že predelali).

 

GUM

Še vedno pojemo Solinar Matija (upam, da ste našli posnetek na www.radovednih-pet.si).

Orientiraj se po notnem zapisu (učbenik str. 40) in odgovori na vprašanja:

Orientiramo se v notnem zapisu pesmi Solinar Matija. Odgovorimo na vprašanja. Odgovore zapiši v zvezek pod naslov SOLINAR MATIJA (23. 3. 2020).

  • Koliko taktov ima pesem?
  • V katerem taktu se nahaja končaj?
  • Kdo je avtor besedila?
  • Kdo je avtor melodije?
  • Kakšen je naslov pesmi?
  • V kakšnem taktovskem načinu je zapisana pesem?

Udarjaj po kolenih in zraven po ritmu pesem dvakrat zapoj.

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

Tema: Ponovimo

Cilji:

Vedo, da se odpadki lahko uporabljajo kot surovine ( papir, plastika, kovine, organski odpadki).

Vedo, katere snovi se lahko ponovno uporabijo.

Se zavedajo, da vsako leto recikliramo večji odstotek odpadkov, pri tem sodelujejo in da je to dobro za naše okolje.

Navodilo za delo:

Na Youtubu si oglej naslednje filmčke (na tipkovnici hkrati stisneš tipko Ctrl in klikneš na eno izmed spodnjih vrstic):

https://www.youtube.com/watch?v=20Zo4pFoiZA

https://www.youtube.com/watch?v=zPrvVLWYeEM

https://www.youtube.com/watch?v=vbM6nY6IvbY

https://www.youtube.com/watch?v=hgsTqL38dEg

V zvezek za NIT:

           zapiši naslov:  OGLED FILMOV O ODPADKIH

                                           KAJ SEM SI ZAPOMNIL-A,

           zapiši 7 stvari, ki si jih zapomnil-a ob ogledu filmov.

DRUŽBA

Tema:  KAKO POTUJEMO ?   PROMETNA SREDSTVA

Cilji:

Učenci spoznajo, zakaj potrebujemo promet.

Spoznajo različne vrste prometa.

Vedo, kaj so prometna sredstva.

Navodila:

Najprej si preglej miselni vzorec o prometu v zvezku za DRU in ga primerjaj z rešitvami v priponki. Napake popravi. Če si ga izpolnil brez napak, si napiši : ODLIČNO OPRAVLJENO DELO!

Prepiši miselni vzorec o prometnih sredstvih v zvezek za DRU. Dopiši še nekaj prevoznih sredstev, ki manjkajo. Nariši  še vsaj 5 prevoznih sredstev omenjenih v miselnem vzorcu.

 

(Skupno 170 obiskov, današnjih obiskov 1)