5. A 5. B

Kolesarski krožek

Utrjuj in uri znanje o prometnih znakih in prometnih predpisih.

Na spletu »SIO SKUPNOSTI« reši dve simulaciji kolesarskega izpita.

Tvoj uspeh pri reševanju bom spremljala na spletu.

GUM

Tema: Ustvarjanje spremljave z lastnimi inštrumenti

Prejšnji teden ste spoznali pesem in ples Solinar Matija. Današnjo uro pa si boste za pesem izmislili spremljavo z inštrumenti. Ker doma nimate inštrumentov, ki jih imamo v šoli, boste uporabili lastne inštrumente. To so: ploskanje, tleskanje, topotanje, udarjanje po kolenih, tleskanje z jezikom…

Lastni inštrument je vsak gib, ki ga lahko naredimo s svojim telesom.

Torej besedilo cele pesmi si prepišite v zvezek in med vrsticami pustite dovolj prostora, da si boste nad besede lahko narisali znake lastnih inštrumentov. Znake lastnih inštrumentov spodaj napišite v legendo in se pesem naučite izvajati. Če vam bo besedilo delalo težave, si ga predvajajte večkrat, ker si ga boste tako lažje zapomnili. Znakov ne kopirajte iz spleta, ampak si lahko izmislite svoje in jih narišite. Ne prepisujte mojega primera, ampak naredite besedilo cele pesmi s svojimi znaki in legendo.

 

Starše prosite, naj vaš zapis slikajo in mi pošljejo slike, da vidim vaš izdelek J

Primer zapisa:

NIT

Ponavljanje in utrjevanje – 2 uri

Danes boš ponovil in utrdil učno snov o dejavnikih okolja.

  1. Na spodnji povezavi si oglej pogovor med Nežo, Zalo, Jako, Filipom in Cofom.

https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-nit-sdz-osn/

Letni časi nastajajo slabo prevajajo toploto.
Veter je požar.
Voda v naravi plinov.
Zrak je zmes kisik, dušik, ogljikov dioksid in vodni hlapi.
V zraku so je prst.
Zrak s svojo težo pritiska na Zemljo. To zaradi kroženja Zemlje okoli Sonca in zaradi nagnjenosti njene osi.
V vodi se sol gibanje zraka.
Temperatura ni enako kroži.
Lastnost telesa občutimo kot zračni tlak.
Toplotni izolatorji raztopi.
Hitro nenadzorovano gorenje imenujemo onesnažuje vodo in tla.
Cikloni so je temperatura.
Zgornja plast tal območja z nizkim zračnim tlakom.
Napačna raba gnojil in škropiv toplota.
  1. Popeljali so te skozi obravnavane učne snovi. Tvoja naloga je, da s pomočjo svojega znanja, učbenika in zvezka pravilno sestaviš spodnje povedi. Na levi strani je začetek povedi, na desni pa poišči ustrezno nadaljevanje.

 

  1. V zvezek napiši naslov: Ponovimo, da znanja ne izgubimo

Povedi iz druge naloge pravilno zapiši v zvezek.

  1. Zapiši še pet vprašanj iz učne snovi, ki jo utrjujemo. Bodi ustvarjalen.

Vzemi si čas, danes imamo dve uri NIT, ker smo včeraj imeli dve uri SLJ.

Ne pozabi na aktivne odmore.

Zanima me, kako ti je uspelo, pošlji mi fotografijo zapisa.

DRU

Koliko časa je minilo? Zgodovinska obdobja

 

  • Poskusi rešiti uganko: Se oglaša, pa ne govori,

kaže, pa ne vidi,

gre, pa nikamor ne pride.

(Namig:  ______ teče, nič ne reče.)

Čas človeštva je dolg več kot dva milijona let. S časovnim trakom lahko prikažemo dolžino obdobja človeštva, da si jo lažje predstavljamo.

 

  • Pozorno preberi besedilo v učbeniku str. 78 in 79.
  • Oglej si časovni trak na interaktivnem gradivu Radovednih 5.
  • V zvezek zapiši:

Zgodovinska obdobja

Zgodovinska obdobja so različno dolga. Najdaljša je prazgodovina, najkrajša pa moderna doba. Zgodovino razdelimo na 5 zgodovinskih obdobij:

Časovni trak zgodovine

 

Tudi življenje ljudi razdelimo na različna obdobja

Razvojna obdobja človeka

 

  • Preglednice preriši v zvezek in se jih uči.
  • O novi vsebini pripoveduj staršem, bratu, sestri,…

DRU

Koliko časa je minilo? Zgodovinska obdobja

 Danes boste spoznali temeljna zgodovinska obdobja in pojem časovni trak.

  1. Reši uganko: Se oglaša, pa ne govori,

                                                               kaže, pa ne vidi,

                                                               gre, pa nikamor ne pride.

(Namig:  ______ teče, nič ne reče.)

Zgodovina človeštva je dolga več kot dva milijona let. S časovnim trakom lahko prikažemo dolžino obdobja človeštva, da si jo lažje predstavljamo.

  1. Pozorno preberi besedilo v učbeniku na strani 78 in 79.
  2. Oglej si časovni trak na interaktivnem gradivu Radovednih 5.

https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-dru-sdz-osn/#

  1. Spodnji zapis prepiši v zvezek.

Zgodovinska obdobja

Zgodovinska obdobja so različno dolga. Najdaljša je prazgodovina, najkrajša pa moderna doba. Zgodovino razdelimo na 5 zgodovinskih obdobij:

Časovni trak zgodovine

Tudi življenje ljudi razdelimo na različna obdobja

Razvojna obdobja človeka

  1. Sporoči mi rešitev uganke.

NIT

Ponavljanje in utrjevanje – 2 uri

Danes boš ponovil in utrdil učno snov o dejavnikih okolja.

  • Na spodnji povezavi si oglej pogovor med Nežo, Zalo, Jako, Filipom in Cofom.

https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-nit-sdz-osn/

Letni časi nastajajo slabo prevajajo toploto.
Veter je požar.
Voda v naravi plinov.
Zrak je zmes kisik, dušik, ogljikov dioksid in vodni hlapi.
V zraku so je prst.
Zrak s svojo težo pritiska na Zemljo. To zaradi kroženja Zemlje okoli Sonca in zaradi nagnjenosti njene osi.
V vodi se sol gibanje zraka.
Temperatura ni enako kroži.
Lastnost telesa občutimo kot zračni tlak.
Toplotni izolatorji raztopi.
Hitro nenadzorovano gorenje imenujemo onesnažuje vodo in tla.
Cikloni so je temperatura.
Zgornja plast tal območja z nizkim zračnim tlakom.
Napačna raba gnojil in škropiv toplota.
  • Popeljali so te skozi obravnavane učne snovi. Tvoja naloga je, da s pomočjo svojega znanja, učbenika in zvezka pravilno sestaviš poved. Na levi strani je začetek povedi, na desni pa poišči ustrezno nadaljevanje.

 

  • V zvezek napiši naslov: Ponovimo, da znanja ne izgubimo
  • Pravilne povedi zapiši v zvezek.
  • Zapiši še pet vprašanj iz učne snovi, ki jo utrjujemo. Bodi ustvarjalen.
  • Vzemi si čas, danes imamo dve uri NIT, ker smo včeraj imeli dve uri SLJ.

Ne pozabi na aktivne odmore.

 

Zanima me, kako ti je uspelo, pošlji mi fotografijo zapisa.

LUM

Nadaljuj z izdelavo makete gradu po navodilih prejšnjega tedna. Fotografije izdelkov pošlji do nedelje zvečer na barbara.zmrzlikar@guest.arnes.si (tisti, ki še niste dokončali).

Današnja likovna naloga je sledeča:

Ustvarjanje iz papirja, origami rože

Pripomočki: papir – kar imaš pri roki (navaden bel, kolaž, barvni, iz revij, časopisa, darilni…)

Navodilo:

– poglej si predlagane posnetke na spodnjih povezavah (lahko tudi druge s podobno vsebino),

– izdelaj eno rožo iz papirja.

Roža iz papirja 1

Roža iz papirja 2

Roža iz papirja 3

Fotografijo izdelka pošlji na barbara.zmrzlikar@guest.si do nedelje zvečer.

Želim ti veliko ustvarjalnosti!

 TJA

Parts of a day

  1. Oglej si uvodno pesem: https://www.youtube.com/watch?v=4lVzuPSvWBU
    Kaj boš danes spoznal/a?
  2.  Prepiši v zvezek

Parts of a day – deli dneva

 

 

(jutro)

I have breakfast in the morning.

(popoldan)

I play football in the afternoon.

(večer)

I watch TV in the evening.

(noč)

I sleep at night.

 A.M. – dopoldan (0:00 – 12:00)

9:00 a.m. – nine o’clock in the morning

1:30 a.m. – half past one in the morning/at night

P.M. – popoldan (12:00 – 0:00)

9:00 p.m. – nine o’clock in the evening

1:30 p.m. – half past one in the afternoon

 

  1. Na naslednji strani je učno-delovni list. Natisni ga, reši ter zalepi v zvezek. (Če nimaš možnosti tiskanja, prepiši in reši v zvezek.)

Napisati je potrebno, v katerem delu dneva osebe počnejo to kar piše.

Ko nalogo opraviš, jo fotografiraj in mi jo pošlji po e-pošti.

ŠPORT (NIP)

Za učence Neobveznega izbirnega predmeta ŠPORT vam danes pošiljam svojo priredbo igre Kače in lestve. Malo športno sem jo “obarvala” 🙂 Upam, da bo otrokom všeč, če se vam zdi ok, jo pa mogoče porabite še za kakšno uro ŠPO, da pride še do ostalih vaših učencev.

Problem je sicer, da jo je potrebno sprintati, pa ne vem, če imajo vsi to možnost. Mogoče pripišete, da se naj poigrajo tisti, ki si jo bodo lahko pripravili. Potrebno je sprintati dva lista in ju zlepiti. Predloga zanjo kot je v “originalu”, je prevelika za printanje, saj sem jo narisala na karton.

Če je še kakšno vprašanje, pripomba, pa kar javite.

Želim vam lep in sproščujoč vikend!

Pravila za igro KAČE IN LESTVE

(Skupno 835 obiskov, današnjih obiskov 1)