5. A 5. B

MAT

Utrjevanje načrtovanja kvadrata in pravokotnika

Danes boš utrjeval načrtovanje kvadrata in pravokotnika. Ne pozabi na popoln zapis; podatki, skica in nato načrtaš lik, ga pobarvaš in označiš oglišča ter poimenuješ oglišča in stranice.

1. Reši naloge v delovnem zvezku na strani 37. (Če ti zmanjka prostora v delovnem zvezku nadaljuj z delom v zvezku za geometrijo. 

2. Slikaj mi tvoj zapis in mi ga pošlji. 

MAT

Utrjevanje načrtovanja kvadrata in pravokotnika

Danes boš utrjeval načrtovanje kvadrata in pravokotnika. Ne pozabi na vrstni red; podatki, skica, načrtaš lik, ga pobarvaš in poimenuješ oglišča in stranice.

¬ Reši naloge v delovnem zvezku na strani 37. (Če ti zmanjka prostora v delovnem zvezku nadaljuj z delom v zvezku za geometrijo. 

Slikaj mi tvoj zapis in mi ga pošlji. 

 

SLJ

Pripovedovalno besedilo

 Seznanil si se že, kaj je pripovedovalni besedilo, kaj ga sestavlja in kaj pišemo v posameznih delih, prav tako, si pripovedovalno besedilo že napisal. Danes boš svoje znanje uporabil in ovrednotil ter popravil Andraževo pripovedovalno besedilo.

1. V delovnem zvezku na strani 15 nalogo 7 pozorno  preberi in reši.

2. Reši še naloge 8, 9 in 10 na strani 16 in 17.

3. Zadnjo uro slovenščine si zapisal pripovedovalno besedilo. Po mojem pregledu, sem ti ga vrnila.

Sedaj ga pa še ti ovrednoti s pomočjo spodnje tabele.  Prepiši spodnji zapis v zvezek in ga dopolni.

4. Fotografiraj mi izpolnjeno preglednico.

SLJ

Pripovedovalno besedilo

 Seznanil si se že, kaj je pripovedovalni besedilo, kaj ga sestavlja in kaj pišemo v posameznih delih, prav tako si pripovedovalno besedilo že napisal. Danes boš svoje znanje uporabil in ovrednotil ter popravil Andraževo pripovedovalno besedilo.

¬ V delovnem zvezku na strani 15 nalogo 7 pozorno  preberi in reši.

¬ Reši še naloge 8, 9 in 10 na strani 16 in 17.

¬ Zadnjo uro slovenščine si zapisal pripovedovalno besedilo. Po pregledu sem ti ga vrnila.

¬ Sedaj ga pa še ti ovrednoti.  Prepiši spodnji zapis v zvezek in ga dopolni.

Fotografiraj mi izpolnjeno preglednico.

 

 

DRU

Sledovi preteklosti- zgodovinski viri

V preteklih urah družbe si spoznal zgodovinska obdobja. Danes pa boš spoznal, na kakšen način so ugotovili, kaj se je dogajalo v posameznem obdobju. Vsak človek pušča za sabo sledi, tem ostankom pa pravimo zgodovinski viri.

1.Na spletu  https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-dru-sdz-osn/ si dobro preberi besedilo in oglej fotografije.      Reši nalogo pod znakom.                                        

2. V zvezek prepiši miselni vzorec in ga dopolni s pomočjo zapisa na spletu in učbeniku na strani 80.

3. Ugotovi, ali imate v stanovanju primer kulturne dediščine? Če je tvoj odgovor DA. Zapiši, kaj imate?

4. Sporoči mi odgovor na  zgornje vprašanje.

DRU

Sledovi preteklosti- zgodovinski viri

V preteklih urah družbe si spoznal zgodovinska obdobja. Danes pa boš spoznal na kakšen način so ugotovili, kaj se je dogajalo v posameznem obdobju. Vsak človek pušča za sabo sledi, tem ostankom pa pravimo zgodovinski viri.

Na spletu  https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-dru-sdz-osn/ si dobro preberi besedilo in oglej fotografije.  

¬ Reši nalogo pod ikono.

¬ V zvezek prepiši miselni vzorec in ga dopolni s pomočjo zapisa na spletu in učbenika na strani 80.

¬ Ugotovi, ali imate doma primer kulturne dediščine?

¬ Če je tvoj odgovor DA. Zapiši, kaj imate?

Sporoči mi odgovor na  zgornje vprašanje.

TJA

Pogledala sem, kako ste reševali Kahoot kviza in ugotovila, da vam je šlo zelo dobro. Kviz meri, kako hitro odgovorite na vprašanja in kaže, da ste v veliki večini napačno odgovorili tam, kjer si niste vzeli dovolj časa za premislek. Dobro poznate fraze za opis dneva (get up, go to school…). Prav tako niste imeli nobenih težav z uro, moramo pa še malo zvaditi dele dneva, zato bomo to počeli danes.

Pojdi na: https://www.youtube.com/watch?v=4lVzuPSvWBU in večkrat poslušaj pesem.

Sedaj poskusi zapisati pesem ob poslušanju. Seveda boš moral med poslušanjem dati na pavzo. Primerjaj svoj zapis s spodnjim:

Good morning, good afternoon, good evening, good night.

I eat breakfast in the morning, eat lunch in the afternoon

I eat dinner in the evening, at night look at the moon!

Good morning, good afternoon, good evening, good night.

(napiši še naslov: PARTS OF THE DAY (DELI DNEVA))

Pa še uganka: I have two hands, but I can’t scratch myself. What am I?

 

LUM

USTVARJANJE IZ PAPIRJA – origami roža

Nadaljuj z izdelavo makete gradu po navodilih prejšnjega tedna. Fotografije izdelkov pošlji do konca tedna na barbara.zmrzlikar@guest.arnes.si (tisti, ki še niste dokončali).

Današnja likovna naloga je sledeča:

Ustvarjanje iz papirja, origami rože

Pripomočki: papir – kar imaš pri roki (navaden bel, kolaž, barvni, iz revij, časopisa, darilni…)

Navodilo:

– poglej si predlagane posnetke na spodnjih povezavah (lahko tudi druge s podobno vsebino),

– izdelaj eno rožo iz papirja.

Roža iz papirja 1

Roža iz papirja 2

Roža iz papirja 3

Fotografijo izdelka pošlji do srede, 1. aprila, na barbara.zmrzlikar@guest.si.

Želim ti veliko ustvarjalnosti!

GUM

Tema: Zemlja pleše

– Za začetek se s starši pogovorite kaj že veste o planetu Zemlja. Kako se vrti? Okrog česa se vrti? Kako kroži? Okrog česa kroži? Koliko časa potrebuje za pot okrog Sonca?

– Odprite učbenik na strani 42, kjer imate pesem Zemlja pleše. Preberite kdo je avtor besedila in kdo avtor melodije.  Ali pesem že poznate?

Pesem Zemlja pleše je stara popevka, ki je postala zelo priljubljena med ljudmi. Zakaj mislite, da postanejo nekatere popevke bolj priljubljene od drugih?

– Pesem ob spremljavi klavirja večkrat zapojete. Posnetek najdete na interaktivnem gradivu na www.radovednih-pet.si, 5. razred, glasbena umetnost, interaktivno gradivo, stran 9-1. Izberite slušalke in večkrat poslušajte klavir in vokal, kasneje samo klavir, vokal pojete sami. Povabite sestre, brate, starše, da skupaj zapojete in se pri tem zabavate

Zapis v zvezek v notno črtovje:

– Na strani Radovednih pet izberite samostojni delovni zvezek, stran 58 in rešite prvo in drugo nalogo. V zvezek prepišite note in jih poimenujte/ prepišite črke in nad njimi narišite note. Na koncu si sami izmislite svoje vesoljsko bitje in mu dajte svoje ime (ime z notami ter ga narišete).

– Če kdo ne najde v delovnem zvezku, sem vam slikala stran 58 in jo lahko poveča na računalniku ter prepiše v zvezek.

– Prosite starše, naj vam nalogo slikajo in mi jo pošljejo.

NEMŠČINA (NIP)

Navodila za delo:

Danes začenjamo z novo temo, to je Hrana in pijača.
V zvezek napiši malo večji naslov: ESSEN UND TRINKEN
Na spodnjih povezavah si poglej posnetke. Prva dva posnetka sta pesmici. Tretji posnetek je hrana. Ta posnetek poslušaj večkrat, ponavljaj besede. NIČESAR ne pišeš v zvezek. To boš naslednjič.

https://www.youtube.com/user/SingKinderlieder

https://www.youtube.com/watch?v=CSPmz2P1t9g https://www.youtube.com/watch?v=ZvzUKG-j2S0

RAČUNALNIŠTVO (NIP)

Zelo sem bila vesela, ko sem videla vaše rezultate na kvizu. Krasno ste odgovarjali (nekateri cole večkrat). Bravo!!!
Da ne bomo preveč pozabili osnov programiranja, imaš v tem tednu nalogo, da obiščeš spletno stran Ura za kodo (https://hourofcode.com/si), kot smo to naredili pri pouku, si izbereš eno aktivnost in jo rešiš.
Če nimaš možnosti opravljanja te naloge, pa razmisli, kakšen program – igrico bi lahko izdelal-a, ko se bomo vrnili v šolo. Mogoče si to kam zapišeš, da mi boš pokazal-a, ko bomo spet skupaj.
Vsem skupaj želim uspešen in čimmanj stresen teden!
(Skupno 206 obiskov, današnjih obiskov 1)