8. A 8. B

DKE

s pomočjo spletne aplikacije KLIK naredijo zapiske v zvezke Slovenija in EU. Poiščejo 2 novički svet in Slovenija ter ju naložijo v SU >>> KLIK

DKE

s pomočjo spletne aplikacije KLIK naredijo zapiske v zvezke Slovenija in EU. Poiščejo 2 novički svet in Slovenija ter ju naložijo v SU >>> KLIK

ŠPORT (DEKLICE)

TEORETIČNI DEL:

  • v priponki je tabela za tretji teden vaših aktivnosti; pošljete mi jo do ponedeljka, 6.4.2020 >>> Dnevnik športnih aktivnosti3
    • ogledate si kratek filmček, ki je v povezavi; k ogledu lahko povabite tudi starše

    POVEZAVA

    PRAKTIČNI DEL:

    •  v priponki imate navodilo in predlogo za družabno igro Kače in lestve, tokrat bolj športno obarvano
    •  predlogo si, če imate možnost, sprintate, preberete navodila in se lotite naloge 🙂
    •  če možnosti printanja nimate, poskusite s predloge za igro narediti vsaj 10 -12 vaj ali si izberite poljubno število vaj, ki jih opravite v 2 serijah
  • Pravila za igro KAČE IN LESTVE

ŠPORT (DEČKI)

Tema ure: SRČNI UTRIP 

Pozdravljeni učenci , prihaja nov teden »Dela od doma«. Prejšnji teden smo se vsi malo lovili, ampak glede na odzive in slike, ki sem jih dobival od vas in vaših staršev, sem zelo vesel, saj sem videl, da ste bili (vsaj večina ☺) zelo aktivni in ste naloge, ki sem vam jih pošiljal vzeli zelo resno. Super, in kar tako naprej!

V prihajajočem tednu, bomo spoznali več različnih stvari, ki niso povezane s konkretnim športom. Nekatere naloge lahko izvajamo doma, še boljše pa seveda zunaj na prostem.

Prosim, najprej si natančno preberite spodnje besedilo, ki govori o »Srčnem utripu«. V rubriki, »NALOGE« si naloge NE printaj, ampak si jih prepiši na list papirja saj boš moral imeti list zraven, ko boš naloge izvajal. Nato izpolnjen list SHRANI v eno mapo in naj tam list počiva, da se ne izgubi. Ko se vidimo zopet v šoli bomo te liste skupaj pregledali in se o tej temi še malo pogovorili.

 

 

GUM

Za uvod ponovi R. Wagner: Poročna koračnica.

Tvoja naloga je, da to znano melodijo zaigraš  sam. Na povezavi

https://www.onlinepianist.com/virtual-piano

poišči virtualni klavir. Na tipkah so napisane črke in številke. Sledi spodnjemu navodilu in zaslišal boš melodijo Poročne koračnice. Ponovi večkrat, da se prsti priučijo temu opravilu, ki je zanje verjetno nekaj novega.  Zraven lahko tudi zapoješ ali pa k petju povabiš svoje domače.

 

 

V učbeniku poišči skladatelja Bedricha Smetano, ter preberi zapis o njem.

ZAPIS V ZVEZEK:

BEDRICH SMETANA (1824 – 1884)

Češki skladatelj, ki je pogosto v svojo glasbo vključeval češko ljudsko glasbo.

Njegovi najbolj znani deli sta simfonična pesnitev: Vltava in opera Prodana nevesta.

Poslušaj oba posnetka:

https://www.youtube.com/watch?v=uI8iTETiSqU

https://www.youtube.com/watch?v=Kc81uNcscIk

 LUM 8.a

Likovna naloga: Oblikovanje kipa človeške figure
Učenci iz papirja izdelajo kip človeka. Kip naj bo sestavljen iz papirnatih tulcev, ki jih učenci sami izdelajo iz papirja (časopis, reklame). Pri oblikovanju tulcev naj bodo pozorni na trdnost tulcev. Pravokotno obliko papirja večkrat zvijejo in na koncu oblikovanja tulec zalepijo skupaj, da se papir ne odvije. Tulci naj bodo različnih dolžin. Vsak tulec naj predstavlja en del telesa oziroma okončin (stegno je en tulec, polovica roke je en tulec …).  Pri oblikovanju kipa lahko upoštevajo pravilna razmerja med deli telesa, lahko pa so bolj svobodni, tako da naredijo daljše roke in noge kot jih ima resnični človek- na spletu si lahko ogledajo kipe človeških figur kiparja z imenom ALBERTO GIACOMETTI,  ki imajo zelo dolge roke in noge. Lahko ustvarijo neke vrste človeških paličnjakov. Kip lahko sedi, stoji ali ima bolj razgibano obliko. Tulce skupaj povežejo z lepilnim trakom ali kakšnim drugim lepilom(lepilna pištola). Čas izdelave kipa sta dve šolski uri. Izdelke fotografirajo in pošljejo učitelju.

KEM 8. b

Naslov: Alkalijske kovine

Uporabili bomo 2 vira in sicer: učbenik KEM 8 na str. 100 in polovica str. 101 ter i učbenik KEM 8 od str. 166 do 168.

Spoznali bomo kovine I. skupine periodnega sistema – ALKALIJSKE KOVINE. Najprej preberi vsebino v obeh pripomočkih, oglej si vmesne slike in tudi posnetke poskusov. Nato odgovori na naslednja vprašanja, napiši odgovore v zvezek in mi jih pošlji v pregled na moj mail  do     1. 4. 2020 (12.ura).

  • Kovine napiši v stolpcu in ob njem označi s puščico, kako se pri njih veča reaktivnost (str. 101)
  • Kakšne fizikalne lastnosti imajo (trdota, gostota, elektroprevodnost, tališča,…)?
  • Kje jih shranjujemo in zakaj?
  • Kaj se zgodi z njimi na zraku?
  • Kako reagirajo z vodo? Napiši tudi urejeno enačbo takšne kemijske reakcije ter poimenuj produkta.
  • Primerjaj burnost (hitrost) reakcije z vodo, če reagirata Na in K. Zakaj je razlika?
  • Ali je možno ugotoviti po barvi plamena, katera alkalijska kovina ne nahaja v neki spojini? Kako imenujemo te reakcije?
  • Napiši 3 primere uporabe spojin z alkalijskimi kovinami.

V i učbeniku so med vsebino tudi interaktivne naloge. Reši jih.

Pa veliko uspeha pri delu.

SLJ 8/1

TEMA: IVAN TAVČAR, TRŽAČAN (RAZUMEVANJE BESEDILA)

Še enkrat preberi zgodbo o Tržačanu in poglej, kaj si v zvezek že napisal/a.

V nadaljevanju boš s pomočjo berila sam/a raziskovala besedilo.

Odgovori na naslednja vprašanja. Odgovarjaj s celimi povedmi.

 – Kdo je glavni književni junak? Opiši njegovo zunanjost. Kako je prišel v Matevževo družino in kako se mu je najprej godilo? Zakaj se je odnos do njega v Vrbarjevi družini spremenil in kako.

– Opiši Matevža – njegovo zunanjost in odnos do Tomažka in Tinčeta.

– Opiši Marušo – kakšna je bila, kako se je obnašala do Tomažka.

– Opiši Tinčeta, njegovo zunanjost, značaj in odnos do Tomažka.

– Kakšna je bila vloga gospoda Andreja?

– Opiši odnos vaških ženic do Vrbarjevega Matevža. Zakaj meniš, da so bile takšne?

– Razmisli o Tomažkovi usodi in  kako bi ti pomagal Tomažku. Svoj predlog zapiši in mi ga pošlji.

Želim ti uspešno delo. Če boš imel/a težave pri odgovorih, me vprašaj in te bom usmerjala ter pomagala.

SLJ 8/2

Tema: Ivan Tavčar – Tržačan (poglobitev)

V berilu na strani 89 pod naslovom “Raziskujmo besedilo”  si vse natančno preberi in odgovori na vsa vprašanja.

Za Tavčarjev slog so značilne tudi primere in nasprotja, ki jih boš poiskal-a.

Primera ali komparacija primerja dve stvari, pojava zaradi neke skupne lastnosti, podobnosti, ki zares obstaja ali pa se tako zdi ustvarjalcu. Največkrat so v pomoč vezniki ko, kot, kakor.

Kontrast pomeni nasprotje – z uporabo besed v nasprotnih pomenih avtor stopnjuje svoj izraz in dogajanje.

Odgovore zapiši v celih povedih in pazi na pravopis.

SLJ 8/3

Tema: Ivan Tavčar, Tržačan

Odgovori na vprašanja:                                                                                                                                        Kdo zgodbo pripoveduje?                                                                                                                                          Kdo je glavna književna oseba?

Izpiši stranske književne osebe.                                                                                                                             Kje in kdaj se odvija dogajanje?

Besedilo je razdeljeno na tri dele. Koga spoznamo v 1. delu in kaj izvemo o njem? O kom pa govori 2. del; kaj si izvedel o tej osebi? V zadnjem delu besedila se v dogajanje vključijo tudi vaščani in pripovedovalec sam.  Kaj meniš o njihovem ravnanju?

Odgovore mi pošlji.

MAT 8/1

Danes bomo računali obseg in ploščino krožnega kolobarja.

  1. Najprej rešitve včerajšnje naloge.

U str. 175, nal. 4. 

Pravokotna okna 18 m2, okna v obliki polkroga:  4,71 m2; SKUPAJ: 22,71 m2

U str. 175, nal. 9. stranica kvadrata 20 cm.

  1. Kvadrat: 400 cm2, 4 polkrogi ali 2 kroga: 628 cm2, SKUPAJ: 1028 cm2
  1. V zvezke napišite naslov: KROŽNI KOLOBAR.
  2. Iz barvnega papirja (lahko so pisane reklame) izrežite krog s polmerom 6 cm. Krog prilepite v zvezek.  Iz belega papirja izrežite krog s polmerom 2 cm.  Manjši krog prilepite  znotraj večjega tako, da se njuni središči pokrivata. Dobljeni pisani lik se imenuje krožni kolobar.
  3. Zapišite definicijo krožnega kolobarja iz Učbenika Skrivnosti števil in oblik 8, stran. 169.
  4. Prepišite in rešite  nalogo iz tabelske slike. >>> 31. 3.MAT 6.b Tabelska slika P kocke 2.del
  5. Naloga za 4. stopničko: Izračunajte obseg in  ploščino krožnega kolobarja, ki ste ga nalepili v zvezek. Rezultat pusti s π-jem.

Rešitev naloge natipkajte ali pošljite sliko na znani naslov 31. 3. 2020   do 2000.

MAT 8/2

Danes se boste naučili izračunati obseg in ploščino krožnega kolobarja.

Preglejte včerajšnjo domačo nalogo. Rešitve so v priponki. >>> Resitve_DN_8r_30_3

V zvezek napišite naslov OBSEG IN PLOŠČINA KROŽNEGA KOLOBARJA.

Potem si na povezavi https://anacanzutti.com/2018/04/17/krozni-kolobar-obseg-in-ploscina/  poglejte film o izračunu obsega in ploščine krožnega kolobarja.  Tabelsko sliko imate v prilogi in jo prepišite v zvezek.  

Rešite naloge: Učbenik, str. 170, nal. 6; Z2, str. 120, nal. 22, str. 127, nal. 29

MAT 8/3

Preverjanje: Učbenik Skrivnosti števil in oblik 8, str. 176/nal.1,2,3,4,6,8,9. Rešite v zvezek. Dovoljena je uporaba kalkulatorja.

Rezultate preverjanja  natipkajte ali mi pošljite fotografijo zvezka na moj elektronski naslov lucija.korosec@guest.arnes.si  31.3. 2020 do osmih zvečer.  V polje Zadeva vpišite

 Ime Priimek 10dn 31.3.2020  (na primer Lucija Strmčnik 10dn 31.3.2020).

TVZ

ogledajo si oddajo Na lepše na portalu https://4d.rtvslo.si/oddaja/na_lepse/29530669 in naložijo PPT in Wordov dokument o svojih počitnicah.

(Skupno 200 obiskov, današnjih obiskov 1)