ŠPORT

Danes vam v priponki pošiljam malo spremenjeno družabno igro Človek ne jezi se. Če so vam bile všeč Kače in lestve, vam bo mogoče tudi ta. Priložena so tudi pravila, ki pa si jih seveda lahko priredite po vaši izbiri. In če si priloge ne boste mogli sprintati, tudi nič hudega. Porabite idejo in si narišite kakšno svojo igro, uporabite vaje iz igre po svoje ali pa se domislite čisto kaj drugega. Važno je, da ostanete aktivni, kar v teh, s soncem obsijanih dneh najbrž ne bo pretežko, kajne?

Pravila za igro ČLOVEK NE JEZI SE

 

  1. razred

SLJ

Danes boste brali čarovnika iz Oza. Pripoved je bila prirejena za gledališče, radio, film, TV-serijo, risanko in tudi lutkovno igro. Mogoče ste si kaj od naštetega ogledali.

V Berilu na strani 138 preberite vse o avtorju besedila.

Nato odlomek 3-krat preberi. Neznane besede poišči na spletu ali v stvarnih pojasnilih (stran 139).

V zvezek za književnost napiši naslov in avtorja (datum: 6. 4. 2020) in odgovori na spodnja vprašanja (ne piši vprašanj, samo odgovore s celimi stavki):

Katere književne osebe nastopajo v odlomku? Napiši tudi njihova imena.

Zakaj Doroteja živi pri teti in stricu?

V odlomku poišči opis hiše, v kateri so živeli. Hišo nariši.

Za kaj so imeli majhno luknjo, izkopano v zemlji? Kako so jo imenovali?

Kaj mislite o tem, da Doroteja v trenutku nevarnosti ni pozabila na svojega kužka?

MAT

Reši naloge v delovnem zvezku, 4. del na strani 83 – vse, strani 84 – 9., 10. in 11. naloga.

Pri delu bodi natančen/ natančna!

Ko naloge rešiš, si jih preglej s pomočjo rešitev.

Sedaj pojdi še na mojo matematiko. Tam te čaka test znanja.

ANGLEŠČINA

Tema: Živali (utrjevanje besedišča)

Cilji:

utrjevanje že poznanega besedišča za živali

Pesmico si poslušal že zadnjič, sedaj pa skupaj s Trolli poskusi zaplesati.

  • Na telefonu ali računalniku pojdi na it.
  • Vtipkaj PIN:  0242548 in se prijavi (Enter Nickname) s svojim imenom in začetnico priimka (npr. KlavdijaK.).

Čaka te 20 vprašanj. Vedno imaš pripravljene 4 odgovore, a le eden je pravilen. Pomagaj si s slikico. Ko označiš odgovor, greš na naslednjega (next).

Kviz rešuješ večkrat, vendar se moraš vsakič prijaviti z novim imenom (prvotnemu imenu dodaj številko, npr. KlavdijaK1). Kviz je odprt do četrtka. Če uporabiš kak drug vzdevek, mi ga sporoči po mailu, da vidim, kdo igra!

Good Luck!

  • Ne potrebuješ odgovarjati na moj elektronski naslov, ker bom sama videla tvoj rezultat v kvizu.

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

Učenec prikaže, da je večja podobnost med sorodniki kot nesorodniki. Z raziskavo ugotovi, po katerih znakih so njegove telesne značilnosti podobne njegovim staršem, starim staršem, bratom, sestram. Sklepa, da so tudi njegove sposobnosti in talenti podobni bližnjim sorodnikom.

Telesne značilnosti tvoje družine

Danes boš raziskoval svojo podobnost s tvojimi družinskimi člani.

V zvezek za NIT preriši spodnjo preglednico in jo izpolni. Prilagodi si jo za svojo družino – morda nimaš brata, imaš pa dve sestri …

Sedaj, ko je tabela izpolnjena, si vzami čas za GIBALNI ODMOR.

 

PROSTI ČAS

UMIJ SI ROKE!

PIJ VODO!

 

 

RAZTEZANJE

KROŽENJE Z BOKI

V vsako smer naredi 8 krogov.

 

VZDRŽLJIVOST

Recitiraj abecedo naprej in nazaj med hopsanjem

 

 

 

MOČ

10 POČEPOV

 

RAVNOTEŽJE

STOJA NA ENI NOGI

(težje bo, če poskusiš na postelji).

45 sekund

 

 

RAZTEZANJE

ZAMAHI Z NOGO

 

Vsaka noga 10 ponovitev.

 

 

ZA KONEC PA ŠE NEKAJ UMIRJENEGA.  PROSIM POSLUŠAJ, GLEJ IN ZAPLEŠI.

https://www.youtube.com/watch?v=fxeSt2maSRI

UMIJ SI ROKE IN POPIJ VODO.

Zapiši svoje UGOTOVITVE te RAZISKAVE v zvezek. V pomoč ti bodo naslednja vprašanja. Odgovori v celih povedih.

  1. Kakšna je tvoja podobnost s tvojimi družinskimi člani?

 

  1. Kaj bi ugotovil, če bi isto raziskavo naredil na primer s sošolci v razredu?

 

  1. Ali ste si družinski člani podobni še po katerih sposobnostih, talentih? Katerih?

 

( na primer igra  inštrument, rad računa, zelo dobro pleše, zna plesti, kvačkati,  lepo riše, rad bere knjige, izdeluje izdelke iz papirja, lesa, izvaja  eksperimente. . .)

 

NEMŠČINA (NIP)

Meine Schultasche

  • Nariši veliko šolsko torbo, v njej pa šolske potrebščine, ki so ponavadi v tvoji šolski torbi (vsaj deset).

  • Šolske potrebščine poljubno oštevilči. (1 2   3   4   ..)
  • Sedaj napiši, kaj je v tvoji torbi. Uporabi barve za določanje spola (der, die, das), tako kot si že vajen/a. V pomoč ti naj bosta slikovni slovar ter tabela, ki sta na koncu teh navodil.

Na primer:

1 Das is ein Mäppchen. à Das ist mein Mäppchen.
To je (ena) peresnica. To je moja peresnica.

2 Das ist eine Schere. à Das ist meine Schere.

3 Das ist ein Radiergummi. à Das ist mein Radiergummi.

4

5

6

7

8

9

10

(4. razred: napiši vsaj šest primerov; 5. razred: napiši vsaj 8 primerov)

______________________________________________________________________

der die das
ein eine ein
mein (moj) meine (moja) mein (moje)

  • Ko nalogo opraviš, mi pošlji fotografijo opravljene naloge!
    Ta naloga je priprava na ocenjevanje, ki nas čaka v mesecu maju, zato se zelo potrudi.
(Skupno 154 obiskov, današnjih obiskov 1)