4. A 4. B

KULTURNI DAN  (2 uri)

Učenec razvija percepcijsko zmožnost s poslušanjem in gledanjem uprizoritve umetnostnega besedila in  pisanjem o njem. Razume dramsko dogajanje.

Ogled lutkovne predstave Štiri črne mravljice

  1. Danes gremo v spletno gledališče.
  2. Klikni na povezavo in si oglej lutkovno predstavo Štiri črne mravljice.

https://vimeo.com/showcase/6866479/video/102036933

  1. V zvezek napiši:

Gledališka predstava: 

ŠTIRI ČRNE MRAVLJICE

(Odgovori!)

  1. Kaj ti je bilo v predstavi najbolj všeč? Zakaj?
  2. Napiši, katere prikazane lastnosti mravljic veljajo tudi za ljudi!

KULTURNI DAN (2. uri)

Ogled lutkovne predstave Štiri črne mravljice

Učenec:

  • razvija percepcijsko zmožnost s poslušanjem in gledanjem uprizoritve umetnostnega besedila in pisanjem o njem.
  • Razume dramsko dogajanje.
  1. Danes gremo v spletno gledališče.
  2. Klikni na povezavo in si oglej lutkovno predstavo

ŠTIRI ČRNE MRAVLJICE

 

https://vimeo.com/showcase/6866479/video/102036933

  1. V zvezek napiši:

Tabelska slika:

Gledališka predstava: 

 ŠTIRI ČRNE MRAVLJICE

 (Odgovori!)

  1. Kaj ti je bilo v predstavi najbolj všeč? Zakaj?
  2. Napiši, katere prikazane lastnosti mravljic veljajo tudi za ljudi!

MATEMATIKA

Učenec pisno deli z enomestnim številom brez prehoda v množici naravnih števil do 1000.

Pisno deljenje do 1000 brez prehoda – ponovitev

  1. Ponovi:
  1. Deljenje iz 3. razreda ti ne bi smelo delati več težav. V zvezek za MAT napiši naslov DELJENJE in reši naslednje primere. Prvi primer je že rešen.

12 : 2 = 6, ker je 6 × 2 = 12

48 : 6 =    , ker je

32 : 4 =    , ker je

63 : 9 =    , ker je

  1. V šoli smo se učili tudi že deljenje brez prehoda z večjimi števili. Poglej si spodnje primere. Se še spomniš?

 

42 : 2 = 21           Preizkus:    21 × 2     ®

POMOČ: 1. korak: 4 : 2 = 2

02                                                   42                                         2. korak:  množimo nazaj  2 × 2 = 4 in

  0                                                                                                     koliko še  do 4? 0

                                                                                                          Pod 4 podpišemo 0.

  1. korak: 2 pripišemo k 0, 2 : 2 = 1

639 : 3 = 213             Preizkus: 213 ×3                                    4. korak:  množimo nazaj  1 × 2 = 2 in

03                                                     639                                                     koliko še do 2? 0

  09                                                                                                               Pod 2 zapišemo 0, končamo.

    0

POMOČ: 1. korak: 6 : 3 = 2

             2.korak: 2 × 3 = 6 in koliko še  do 6? 0

                             Pod 6 zapišemo 0.

                                                                              3.korak: 3 pripišemo k 0, 3 : 3 = 1

  1. korak: 1 × 3 = 3 in koliko še do 3? 0

                                                                                              Pod 3 zapišemo 0, pripišemo 9.

                                                                              5.korak: 9 : 3 = 3

                                                                              6.korak: 3 × 3 = 9 in koliko še do 9? 0

                                                                                              Pod 9 zapišemo 0, končamo.

  1. Poglej si posnetek, da se spomniš postopka. Lahko ga pogledaš tudi večkrat.

https://www.youtube.com/watch?v=dO20Z35bgs4

 

  1. V zvezek za MAT prepiši račune iz posnetka in jih reši še sam. Naredi tudi preizkus.

48 : 4 =

248 : 2 =

6309 : 3 =

Poskusi še z naslednjimi primeri. Naredi preizkuse, da vidiš, če si računal-a prav.

933 : 3 =

505 : 5 =

846 : 2 =

MATEMATIKA

Merjenje mase – uvod

Učenci:

  • Ocenijo in merijo količine (maso) s standardnimi enotami.
  • Usvojijo pojem merska enota in mersko število.
  • Ob praktičnem merjenju izbirajo primerne merilne instrumente in meritve izrazijo z ustrezno mersko enoto.
  • Spoznajo standardne merske enote za maso (g, dag, kg, t).
  1. V življenju marsikaj tehtamo – merimo maso.

Za tehtanje uporabljamo različne vrste tehtnic, ki se med

seboj razlikujejo po natančnosti meritev.

  1. Če imaš možnost, doma poišči kuhinjsko tehtnico in stehtaj nekaj predmetov. Npr.

 

  1. Meritve zapiši na manjši listič v najmanjši enoti, ki jo razbereš iz tehtnice.

N..pr. Jajce tehta 60 gramov.

Moja peresnica tehta 240 gramov.

Kozarec za vodo tehta 215 gramov.

Paradižnik tehta 142 gramov.

Jabolko tehta 156 gramov.

  1. Ker je gram zelo majhna merska enota, večkrat uporabljamo dekagram ali kilogram, če pa gre za večje količine pa uporabljamo tono.
  1. Zapis v zvezek.

Tabelska slika:

MERJENJE MASE

  • Naprava za merjenje mase je
  • Merske enote za maso so:
    • gram – g (1 g tehta ena sponka)
    • dekagram – dag (1 dag tehta nalivnik)
    • kilogram – kg (1 kg tehta hlebec kruha)
    • tona – t (1 t tehta )

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

Učenec utrdi znanje iz poglavja Raziskovanje je tudi potovanje v preteklost.

Utrjevanje znanja

  1. Danes boš snov pri NIT utrdil-a s pomočjo gibalne igre, ki se imenuje KOKICE. (Ti boš kokica, ki hodi, poskakuje, teče … okoli stola.)
  1. Prepiši si naslednja vprašanja na listke (na vsak list po eno vprašanje). Na drugo stran listka si zapiši odgovore.
  • Opiši prva živa bitja.

Prva živa bitja so bila majhna, zgrajena iz ene same celice. Bila so nenavadnih oblik, brez ogrodja. Niso imela zob, kosti ali lupin. Njihova telesa so bila mehka.

  • Razloži besedo FOSIL.

Fosil je okameneli ostanek živih bitij.

  • S čim so živa bitja prilagojena na okolje, v katerem živijo?

Živa bitja so na okolje, v katerem živijo, prilagojena z obliko telesa, barvo, izrastki, okončinami, trdoto …

  • Razloži, kaj pomenita besedni zvezi: VAROVALNA BARVA in SVARILNA BARVA.

Varovalna barva je tista, s katero se živa bitja lahko skrijejo pred plenilci (na primer gosenica na listu). Svarilna barva je tista, s katero živa bitja svoje plenilce opozarjajo nase (npr. močerad).

  • Razloži besedo DEDNINA.

Dednina je dedna snov, ki se prenaša s staršev na potomce. Na primer: od staršev podedujemo obliko telesa, sposobnosti …

  • Zakaj smo si pripadniki iste rase (npr. Evropejci) precej podobni med seboj po telesnih značilnostih?

Pripadniki iste rase smo si med seboj podobni, ker imamo podobne telesne znake, ki smo jih podedovali in ker živimo v enakem okolju.

  1. Ko imaš listke napisane, si pripravi stol, okoli katerega boš lahko hodil-a.
  1. Na stol si položi listke z vprašanji.
  1. Zdaj se igra lahko začne. Vzemi en list in preberi vprašanje. Obrni list. Zdaj preberi odgovor in si ga poskusi zapomniti.
  1. Ko na glas ponavljaš odgovor, hodiš okoli stola. Že uporabljen list odloži pod stol.
  1. Vzemi naslednji list in nadaljuj po enakih navodilih. Hodiš lahko v nasprotno smer. Lahko tudi hopsaš, tečeš, poskakuješ …, medtem ko na glas odgovarjaš.
  1. Igra se konča, ko si zapomniš vse odgovore.

Veliko zabave ob ponavljanju snovi ti želim😊.

ANGLEŠČINA

Slušno razumevanje

Renata lives in a big old house
1.) Oglej si slike. Poišči pare:

2.) Namig: iščeš rime.

3.) Rešitve: house – mouse, trousers – blouses, boots – suits, jar – car

4.) Pojdi na: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-chants/renata-lives-big-old-house.

  • Nad videom klikni Preparation. Poveži besede s sliko. Če klikneš zvočnik, lahko slišiš izgovorjavo.
  • Oglej si video (lahko večkrat, vsekakor pa dvakrat).
  • Reši nalogo pod videom (Game).

Sedaj poskusi ti najti kakšno rimo. Pošlji mi jo po mailu.

mateja.trebec@guest.arnes.si

ŠPORT

Vaje za razvoj preciznosti

Učenec:

  • razvija natančnost.
  • Izboljšuje svojo gibalno učinkovitost.
  1. Naredi nekaj vaj za moč – pomagaj si s sliko:
  2. VAJE ZA RAZVOJ PRECIZNOSTI:
  • S to vajo boš razvijal svoj občutek za natančnost.
  • Poišči eno žogo (kakršnokoli). Če je nimaš, si jo izdelaj iz odpadnega papirja (npr. reklam), ki ga malo zlepiš s selotejpom.
  • Nato iz različnih razdalj meči žogo v koš, tarčo, škatlo ali kaj podobnega.
  • Začni z razdalje 2 m, nato razdaljo povečuj na 3, 4 in 5 metrov.
  • Vsak zadetek šteje eno točko. Cilj je, da dosežeš čim več točk. Beleži si rezultate.
  • Mečeš na različne načine: z levo, desno roko, z obema rokama, z metom izpred prsi, z metom iznad glave.

V katerem primeru si dosegel/ dosegla največ točk?

ŠPORT

Vaje za razvoj preciznosti

Učenec:

  • razvija natančnost.
  • Izboljšuje svojo gibalno učinkovitost.
  1. Naredi nekaj vaj za moč – pomagaj si s sliko:
  2. VAJE ZA RAZVOJ PRECIZNOSTI:
  • S to vajo boš razvijal svoj občutek za natančnost.
  • Poišči eno žogo (kakršnokoli). Če je nimaš, si jo izdelaj iz odpadnega papirja (npr. reklam), ki ga malo zlepiš s selotejpom.
  • Nato iz različnih razdalj meči žogo v koš, tarčo, škatlo ali kaj podobnega.
  • Začni z razdalje 2 m, nato razdaljo povečuj na 3, 4 in 5 metrov.
  • Vsak zadetek šteje eno točko. Cilj je, da dosežeš čim več točk. Beleži si rezultate.
  • Mečeš na različne načine: z levo, desno roko, z obema rokama, z metom izpred prsi, z metom iznad glave.

V katerem primeru si dosegel/ dosegla največ točk?

 RAČUNALNIŠTVO (NIP)

Ta teden vas naloga čaka v sredo, 8. 4. 2020. Na programu TV SLO1 je vsak dan poučna oddaja IZODROM.

In to sredo bodo v oddaji programirali.

Oddajo si lahko ogledate ob 9.10 na TV SLO1. Če pa jo bo kdo zamudil, pa bo posnetek na voljo na spletni strani: https://www.rtvslo.si/tv/oddaja/izodrom/173251138

(Skupno 206 obiskov, današnjih obiskov 1)