8. A 8. B

GUM

Za uvod ponovi R. Wagner: Poročna koračnica.

Tvoja naloga je, da to znano melodijo zaigraš  sam. Na povezavi

https://www.onlinepianist.com/virtual-piano

poišči virtualni klavir. Na tipkah so napisane črke in številke. Sledi spodnjemu navodilu in zaslišal boš melodijo Poročne koračnice. Ponovi večkrat, da se prsti priučijo temu opravilu, ki je zanje verjetno nekaj novega.  Zraven lahko tudi zapoješ ali pa k petju povabiš svoje domače.

T     I      I    I      T    O   U  I 

ORGLE DONE, SVEČE GORE

T     I      Z   Z   P    O    I     U    I    O

SVATJE IZBRANI OB STRANI STOJE.

T     I      I   I    T   O   U  I

CVETJE DIŠI, SVILA ŠUMI,

T      I  P   X  P   I   Y    O    P     I

VSE VESELI SE POROČNEGA DNE.

V učbeniku poišči skladatelja Bedricha Smetano, ter preberi zapis o njem.

ZAPIS V ZVEZEK:

BEDRICH SMETANA (1824 – 1884)

Češki skladatelj, ki je pogosto v svojo glasbo vključeval češko ljudsko glasbo.

Njegovi najbolj znani deli sta simfonična pesnitev: Vltava in opera Prodana nevesta.

Poslušaj oba posnetka:

https://www.youtube.com/watch?v=uI8iTETiSqU

https://www.youtube.com/watch?v=Kc81uNcscIk

ŠPORT (DEČKI)

NAVODILA >>>šport_DEČKI

ŠPORT (DEKLICE)

Ker bo v petek kulturni dan, bo na jutrišnjem urniku vaša ena in edina ura ŠPO v tem tednu. Danes vas bom zato žal zasula z informacijami, obljubljam pa, da dela ne bo veliko, razen da boste imele v mailu združene dejavnosti 2 ur, ki pa si jih lahko po mili volji razporedite v proste dneve v prihodnosti. Gre le za to, da ne boste edine z manj zabave 🙂

V povezavah najdete vadbo z osnovami zumbe in star prispevek z mojega bloga. Prva povezava je vaša NALOGA za uro ŠPO. V drugi povezavi pa sta dve koreografiji zumbe. Ko boste imele čas in voljo, se poskusite naučiti drugo koreografijo. Učile se jo bodo tudi učenke 8.a ter obeh devetih razredov. Ponovile in zvadile jo bomo, upam, skupaj v šoli. Ideja je, da jo skupaj tudi zaplešemo.

https://www.youtube.com/watch?v=0OLiAtvhmpo (naloga za ŠPO)

http://test5ra.splet.arnes.si/2015/02/07/zumbaaa-2/

Potem pa so tu še priponke:

  •  tabela za četrti teden (6.-12.4.); ker je ponedeljek praznik, jo lahko oddate do torka, 14.4., na gibanje pa vseeno ne pozabiti tudi med prazniki!!! Tiste, ki še niste oddale Dnevnika športnih aktivnosti za pretekli teden, prosim to čim prej uredite! >>> Dnevnik športnih aktivnosti4
  •  priredba družabne igre ČLOVEK NE JEZI SE; to NI domača naloga, bom pa vesela, če se je lotite kak dan med poticami, čokoladami in pirhi 🙂
  • Pravila za igro ČLOVEK NE JEZI SE

Naredite si lepe praznične dneve! In ne pozabite, da so bolj kot vsa čokolada in pirhi, pomembni odnosi med ljudmi!

Ostanite zdrave!!

KEM 8. a

Vaje DZ: Elementi v periodnem sistemu elementov

Do sedaj smo že spoznali oblikovanost in značilnosti periodnega sistema elementov. Podrobneje poznate tudi že kovine I. in II. skupine periodnega sistema.

To znanje vam bo koristilo pri reševanju nalog v delovnem zvezku na str.51 in 52 (če se moje strani ne ujemajo z vašimi, dodajam, da so to vaje od 1 do 7).

Rešitve zapisuj v delovni zvezek.

  • Naloga, katere rešitev mi pošlji do 9. 4. (12.ura) na moj mail je:

Napiši 3 značilnosti ,  po katerih se razlikujeta elementa ( ali njuna atoma) NATRIJ in ŽVEPLO.

Ves čas uporabljaj periodni sistem.

Uspešno delo ti želim.

BIO 8. b

Naslov: Zgradba in delovanje človeškega srca

Pri delu uporabi učbenik BIO 8 na str. 60. Hkrati odpri še delovni zvezek na str. 42 in določene podatke o srcu vpisuj ob skico in pod  vprašanja, ostalo pa v zvezek.

  • Splošni podatki o srcu: kje leži, velikost, masa odraslega srca, vrsta gradbenih mišic.
  • Koliko znaša srčni utrip/min. pri odraslem zdravem človeku?
  • Kaj se zgodi s srčnim utripom, če smo fizično aktivni?

PREIZKUSI Z GIBALNO VAJO, KI NAJ TRAJA VSAJ 2 MINUTI. Izmeri si utrip pred in po gibanju (uporabi aparat ali pa močno pritisni na žilo v zapestju in štej utrip 1 minuto).

Napiši rezultate meritve.

  • Človeško srce je štiridelno. Poimenuj dele.
  • Kaj deli srce na levo in desno polovico?
  • Kaj leži med preddvoroma in prekatoma in kakšen pomen ima to?
  • Katere večje žile vodijo v srce in katere iz njega?
  • Katera žila je največja srčna odvodnica?

Če imaš doma aparat, izmeri vsem članom družine krvni tlak. Gotovo bodo rezultati meritev različni, pogovorite se o možnih vzrokih za to, ti pa jih napiši v zvezek. Če meritev ne moreš opraviti, se o tem le pogovorite in iz tega oblikuj zapis

Znano je, da ima veliko ljudi povišan krvni tlak. Kaj vse je lahko temu vzrok? Vključi to v odgovor po opravljenih meritvah.

Do 9. 4. 2020 mi posreduj na mail le podatke o meritvah in napisane razlage . Či imaš težavo pri kakšnem vprašanju, vprašaj.

 Želim ti uspešno delo.

FIZIKA
Tema: PREGLED POGLAVJA

Predelali smo vse vsebine v poglavju SILE, zato te danes čaka pregled poglavja. Da boš imel/a pregled nad celotnim poglavjem o silah, boš naredil/a miselni vzorec v svoj zvezek. Miselni vzorec naj bo čez dve strani v zvezku, da bo pregleden. Za pomoč, sem ti na mail posredovala osnutek miselnega vzorca, ki ga lahko uporabiš, če želiš. Za konec reši še kratek kviz Kahoot, PIN dobiš na mail.

FIZIKA
Tema: PREGLED POGLAVJA

Predelali smo vse vsebine v poglavju SILE, zato te danes čaka pregled poglavja. Da boš imel/a pregled nad celotnim poglavjem o silah, boš naredil/a miselni vzorec v svoj zvezek. Miselni vzorec naj bo čez dve strani v zvezku, da bo pregleden. Za pomoč, sem ti na mail posredovala osnutek miselnega vzorca, ki ga lahko uporabiš, če želiš. Za konec reši še kratek kviz Kahoot, PIN dobiš na mail.

 ZGO

Srečanje v živo preko Zooma ob 11.00.

 ZGO

Srečanje v živo preko Zooma ob 11.00.

MAT 8/1

  1. V torek, 7. 4. 2020, smo imeli srečanje v živo preko  ZOOM-a ob 10. uri. Menim, da je bilo srečanje uspešno. Vesela sem, da smo se videli, škoda le, da nismo bili vsi. V torek, 14. 4. 2020, se spet vidimo ob 10.00 uri. Na srečanju smo pregledali tabelsko sliko in se naučili računati stranice v pravokotnem trikotniku. Komur ni uspelo biti na srečanju, naj si pogleda v prilogi. >>> 7.4. MAT 8-1 Priloga Pitagorov izrek preko ZOOM-a
  2. Danes bomo utrjevali računanje stranic v pravokotnem trikotniku ter preverjali, kdaj je trikotnik pravokoten.

Napišite naslov računanje stranic v pravokotnem trikotniku

  1. naloga Imate rešen primer. Prepišite. Preveri, če je trikotnik s stranicami a = 9 cm, b = 13 cm in c = 15 cm

Ostale naloge najdete v učbeniku

U str. 183, nal. 5:  4.stolpec (k1 = 20 dm; k2 =  21 dm, h=?) in 5. stolpec

U str. 183, nal. 6: 2. in 3.  stolpec

  1. Rešitve natipkajte in mi jih pošljite, da preverim, kako vam gre.  Če ne gre, mi javite.

MAT 8/2

Danes boste najprej utrdili znanje o Pitagorovem izreku, potem pa se boste pripravili na jutrišnjo videokonferenco, kjer bomo računali neznane stranice pravokotnega trikotnika. Videokonferenca v četrtek je predvidena ob 10.30, če bi slučajno prišlo do kakšne spremembe, vas obvestim.

Najprej rešite nalogo: Učb, str. 182, nal. 1

Prepišite si snov, ki jo imate na listu v prilogi in si izpišite podatke za naloge, ki so zapisane na listu. Snov bomo razložili jo bomo jutri. >>> Izracun_stranic_PT

MAT 8/3

Cilji:

  • Izračunam dolžino katete pravokotnega trikotnika
  • Ponovim izračun obsega in ploščine pravokotnega trikotnika

Uporabljeno gradivo:

  1. Učbenik Skrivnosti števil in oblik 8

Vaja

  1. Učbenik, str. 181/ rešeni primer 2. Prepišite navodilo, prerišite, rešite.
  2. Učbenik, str. 182/nal. 4cč. Samostojno rešite naloge.
  3. Namestite si Aplikacijo Zoom Cloud Meetings in jo s sošolci testirajte enkrat do 10.4.2020

Rešitve naloge 4cč ali fotografijo ter morebitna vprašanja pošljite na  lucija.korosec@guest.arnes.si  8.4. 2020 do osmih zvečer.  V polje Zadeva vpišite Ime Priimek 15dn 8.4.2020  (na primer Lucija Strmčnik 15dn 8.4.2020).

NI2

Tageszeiten

  1. 1) Pojdi na www.irokusplus.si , se prijavi in odpri i-učbenik Maximal 2. Poišči: Modul 3, Lekcija 3.3., Situacija 2: Wochenplan und Tagesplan, Naloga 6.

UČ 30/6a: Poslušaj (2x) telefonski pogovor med Hanno in Alicio. Hanna želi z Alicio iti nakupovati. Katere trditve so pravilne (R) in katere napačne (F)?

UČ 30/6b: Alicia za Hanno nima časa. Poveži stavke in jih napiši v zvezek.

Rešitve boš preveril/a kar v i-učbeniku. Predlagam, da nalogi najprej rešiš v i-učbeniku, nato pa prepišeš v svoj UČ oz. zvezek.

  1. 2) UČ 31/9: Preriši in prepiši v zvezek. Pazi na veliko in malo začetnico! Uporabi barve.

Tageszeiten (deli dneva)

Ich esse morgens immer Müsli. Ich esse jeden Morgen Müsli.

(Ob jutrih jem müsli. Vsako jutro jem müsli.)

Ich mache nachmittags gewöhnlich Hausaufgaben. Aber heute Nachmittag spiele ich Fußball.

(Ob popoldnevih ponavadi delam domačo nalogo. Ampak danes popoldan igram nogomet.)

Ich sehe abends oft fern. Aber heute Abend lese ich ein Buch.

(Ob večerih pogosto gledam televizijo. Ampak danes zvečer berem knjigo.)

Prislovi pogostosti:

immer – vedno

oft – pogosto

manchmal – včasih

gewöhnlich/normalerweise – ponavadi

nie – nikoli

ab und zu – tu in tam

Razlaga

Si skozi primere ugotovil/a kakšna je razlika med abends in Abend, morgens in Morgen itd.?

morgens, vormittags, mittags, nachmittags, abends, nachts  to obliko, torej z malo začetnico in s končnico –s , uporabimo kadar govorimo o navadah, nekaj kar se ponavlja (immer, oft, manchmal…) ob določenih dnevih dneva. Kot stavčni členi so to PRISLOVI.

Morgen, Vormittag, Mittag, Nachmittag, Abend, Nacht  to so SAMOSTALNIKI in uporabimo jih takrat, kadar želimo poudariti v katerem delu dneva nekaj počnemo ali bomo nekaj počeli (heute Morgen – danes zjutraj, jeden Abend – vsak večer…)

(Skupno 306 obiskov, današnjih obiskov 1)