8. A 8. B

ŠPORT (DEKLICE)

Kako vam je šlo z nalogo prejšnje ure? Ste jo uspele narediti v enem kosu? Če ne, nič hudega. Porabite jo še kakšen deževen dan ali kdaj ko se vam bo zahotelo plesati in kuriti kalorije malo bolj intenzivno.

NAVODILO za današnjo uro pa:

V povezavi najdete star prispevek z mojega bloga. Besedilo lahko preberete ali preskočite, pogledate pa filmčka s koreografijama in… se poskusite kar najbolje naučiti drugo koreografijo (Bailando). Verjetno ne bo šlo v enem kosu, pa si jo porazdelite na dneve, ko bo vreme bolj primerno za vadbo notri kot zunaj. Naučiti pa se jo morate vsaj toliko, da jo bomo lahko, ko bomo spet v šoli, skupaj povadile in zaplesale. Mogoče bo to tudi ena do možnosti za pridobitev ocene, zato se potrudite, ok? Če bo ideja zaživela, jo bomo plesale vse na predmetni stopnji 🙂

P.s.

V priponki je še tabela za ta teden (ki jo zaradi praznikov lahko pošljete do torka) + BONUS (družabna igra Človek ne jezi se po športno, ki NI naloga, temveč je namenjena zabavi… da boste med prazniki “pokurile” potico in pirhe;-))

Ostanite zdrave! Želim vam praznike polne dobrot… potice in pirhov, pa časa in strpnosti drug z drugim.

Učiteljica Petra

http://test5ra.splet.arnes.si/2015/02/07/zumbaaa-2/

 

Pravila za igro ČLOVEK NE JEZI SE

Dnevnik športnih aktivnosti4

ŠPORT (DEČKI)

PRILOGA >>> Šport_cetrtek

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 8 – 2. SKUPINA

V prilogi imate naloge iz poglavja o kovinah. Danes rešite od prve do pete naloge (za 5. nalogo boste morali malo pobrskat po spletu).  Nalog ne tiskajte, ampak  natipkajte rešitve nalog od 1 do 5 na mail lucija.korosec@guest.arnes.si  do 23.4.2020.

>>> TIT 8 Npz kovine naloge

BIO

Naslov: Krvne žile

Spoznal si že zgradbo krvi in srca. Manjka pa še neke vrste povezovalni sistem med tema deloma – to so krvne žile. Vse troje oblikuje sklenjen sistem, ki ga imenujemo krvna obtočila.

Za današnje delo uporabi učbenik BIO 8 na str. 61 in zadnji odstavek na str. 60. Besedilo pozorno preberi in preglej slike.

Kot pomoč sem ti pripravila kratko razlago o žilah,  ki jo prepiši v zvezek.

  • KRVNE ŽILE:
  • Odvodnice ali arterije: odvajajo kri od srca, njihova stena je debela, v njih se pretaka kri z visokim tlakom, je bogata s kisikom, hranilnimi snovmi, je svetlo rdeča, penasta.
  • Dovodnice ali vene: dovajajo kri iz telesa proti srcu, njihova stena je tanka , imajo na notranji strani žepaste zaklopke, tlak krvi v njih je nizek, v krvi je veliko CO2 in odpadnih snovi in je zato temnejša.
  • Lasnice ali kapilare: kot las tanke žilice, ki prinašajo do celic O2 in hranilne snovi ter odnašaje CO2 in odpadne snovi celične oksidacije, v stenah imajo drobne pore za prehajanje snovi iz njih in vanje. Kapilare imajo tako arterije kot vene.

Ponovno si oglej sliki srca v učbeniku str. 60 in v DZ str.42. Bodi pozoren na žile, ki izhajajo iz srca in vodijo v srce. To si že reševal in morda opaziš pri rešitvah v DZ kakšno napako. Popravi jo.

Po mailu mi pošlji le odgovora na naslednji vprašanji (do 10. 4. 2020). Odgovora seveda napiši tudi v zvezek.

  • Od kod in kam se pretaka kri, ki teče po pljučni arteriji?
  • Od kod in kam se pretaka kri, ki teče po veliki telesni veni?

Želim ti uspešno delo.

BIO

Naslov: Krvne žile

Spoznal si že zgradbo krvi in srca. Manjka pa še neke vrste povezovalni sistem med tema deloma – to so krvne žile. Vse troje oblikuje sklenjen sistem, ki ga imenujemo krvna obtočila.

Za današnje delo uporabi učbenik BIO 8 na str. 61 in zadnji odstavek na str. 60. Besedilo pozorno preberi in preglej slike.

Kot pomoč sem ti pripravila kratko razlago o žilah,  ki jo prepiši v zvezek.

  • KRVNE ŽILE:
  • Odvodnice ali arterije: odvajajo kri od srca, njihova stena je debela, v njih se pretaka kri z visokim tlakom, je bogata s kisikom, hranilnimi snovmi, je svetlo rdeča, penasta.
  • Dovodnice ali vene: dovajajo kri iz telesa proti srcu, njihova stena je tanka , imajo na notranji strani žepaste zaklopke, tlak krvi v njih je nizek, v krvi je veliko CO2 in odpadnih snovi in je zato temnejša.
  • Lasnice ali kapilare: kot las tanke žilice, ki prinašajo do celic O2 in hranilne snovi ter odnašaje CO2 in odpadne snovi celične oksidacije, v stenah imajo drobne pore za prehajanje snovi iz njih in vanje. Kapilare imajo tako arterije kot vene.

Ponovno si oglej sliki srca v učbeniku str. 60 in v DZ str.42. Bodi pozoren na žile, ki izhajajo iz srca in vodijo v srce. To si že reševal in morda opaziš pri rešitvah v DZ kakšno napako. Popravi jo.

Po mailu mi pošlji le odgovora na naslednji vprašanji (do 10. 4. 2020). Odgovora seveda napiši tudi v zvezek.

  • Od kod in kam se pretaka kri, ki teče po pljučni arteriji?
  • Od kod in kam se pretaka kri, ki teče po veliki telesni veni?

Želim ti uspešno delo.

MAT 8/1

Danes bomo delali matematiko v vsakdanjem življenju.

Bližajo se prazniki, zato se verjetno nekateri že pripravljate. Čistijo se stanovanja, pekla se bo potica, barvali pirhi…

Ta teden ste pridno delali matematiko. Tvoja naloga je naslednja:

Pomagaj staršem pri vsaj enem opravilu. Dam ti tri primere: Recimo, če bo mama pekla potico, ji ti pripravi in natehtaj sestavine. Če bo potrebno posesati sobo, jo daj ti, pa še vmes preglej, če so koti pravi  in če kje vidiš pravokotni trikotnik. Ali pa, ko boste zbrani vsi člani družine, vsakega člane izmeri, seštej podatke in boš videl, kako visoki bi bili, če bi teoretično stali en drugemu na glavi 🙂

Primerov je nekaj za vzorec. Vem, da imate osmošolci bogato domišljijo. Ti prepustim, da sam najdeš nekaj, kjer se skriva tudi majceno matematike. Če želiš, pa se poslikaj pri opravljanju naloge in mi pošlji. Bom vesela.

Želim vam prijetne praznike. In ostanite zdravi.

MAT 8/2

Danes se bomo srečali v živo ob 10.30. Pripravite si zvezek z zapiski in pisalo.

Naučili se bomo izračunati neznane stranice pravokotnega trikotnika.

Prihodnjo sredo, 15. 4., bomo preverjali (ne ocenjevali) znanje o obsegu in ploščini kroga. Preverjanje bo predvidoma ob 10.00, potekalo pa bo podobno, kot ste do sedaj pošiljali rešene naloge. Naloge boste dobili po elektronski pošti, dosegljive bodo v spletni učilnici, čas za reševanje pa bo omejen. Bolj podrobna navodila pa boste dobili v naslednjem tednu.

MAT 8/3

Cilji:

  • Vem, kaj so to Pitagorejske trojice
  • Znam preveriti, ali je trikotnik z danimi stranicami pravokoten

Uporabljeno gradivo:

  1. Učbenik Skrivnosti števil in oblik 8

Vaja

  1. Prepišite si definicijo Pitagorejskih trojic iz Učbenika, str. 181 zgoraj. Napišite si tudi primere Pitagorejskih trojic.
  2. Učbenik, str. 182/ rešeni primer 3. Prepišite navodilo, rešite.
  3. Učbenik, str. 183/nal. 7a, 13

V torek, 14.4.2020 ob 9.00 bomo imeli Zoom srečanje, kjer bomo tudi pregledali današnjo nalogo.  Vabilo z geslom dobite po mailu. Upam, da uspete priti v čim večjem številu.

SLJ 8/1

TEMA: OPIS NAPRAVE (OGLED POSNETKA)

Delovni zvezek odpri na strani 109. Poišči 7. nalogo, ki pravi, da si oglej posnetek.

Posnetek poišči v interaktivnem učbeniku na www.iRokus.si. Dostop do interaktivnega gradiva je brezplačen; vstopiš s svojim mailom in geslom, ki si ga izmišliš.

Poišči Slovenščina za vsak dan 8 SAMOSTOJNI DELOVNI ZVEZEK ZA SLOVENŠČINO V 8. RAZREDU 1. DEL. Odpri stran 109 in poslušaj posnetek (klik na 7. nalogo).

Po poslušanju reši naloge, ki so povezane z razumevanjem poslušanega besedila. To so naloge na strani 110 in 111. Reši naloge od 8.-13.

Razmisli, katero napravo bi opisal.

Če boš imel težave pri reševanju, me vprašaj.

SLJ 8/2

Tema: Utrjevanje znanja

V DZ 1. del na strani 109 si pri 7. nalogi oglej posnetek o delovanju bankomata. Odpri spletno stran www.iRokus.si  in se prijavi, saj si že registriran. Poišči spletni samostojni delovni zvezek 1. del (Slovenščina za vsak dan 8) in si na str. 109/7. naloga oglej posnetek.

Potem v svojem DZ 1. del na strani 110 in 111 reši od 8 do vključno 13. naloge.

Tvori natančne odgovore ter pazi na pravopis.

POŠLJITE MI VSE NALOGE IZ DZ 1. DEL (OPIS NAPRAVE) V PREGLED!

SLJ 8/3

Tema: Opis naprave

V DZ na str. 109 poišči 7. nalogo, ogledal si boš posnetek; pojdi na spletni naslov www.iRokus.si

ter klikni na iRokus – poučujem interaktivno in se registriraj tako, da izpolniš registracijski obrazec za učence.

Poišči svoj DZ in po ogledu posnetka reši na str. 110 -111/8., 9., 10. in 11. nalogo

TJA 8/1

NAVODILO >>>

9_4 četrtek TJA 8_1 NAVODILO

TJA 8/2

A future survey

1 SB 64/ex 1

  • Oglej si fotografijo. Kaj počneta Callum in Leah?

2 SB 64/ex 2

  • Poslušaj in beri dialog (posnetek 34). Sta Callum in Leah pozitivno ali negativno naravnana glede prihodnosti?
  • Ustvari zvočni posnetek: preberi dialog na glas in se posnami. Poslušaj se.
    à Datoteko poimenuj Ime_Priimek_survey (npr. Adela_Krois_survey)!!!
    Posnetek pošlji tudi meni oz. ga naloži v skupno mapo: https://1drv.ms/u/s!Aj9Ph4QLjmDYhRDM9JpVZwAHGn-L?e=cYhA00

3 SB 64/ex 3

  • V dialogu poišči ključne fraze za spraševanje po mnenju in izražanje mnenja. Kdo v dialogu jih uporabi. Prevedi jih.
  • A British Easter: Traditions– oglej si video o britanskih velikonočnih tradicijah

https://www.youtube.com/watch?v=UWtMkskB2Qg

 

 

 

Rešitve:

64/3
1 Leah, 2 Callum, 3 Leah, 4 Callum, 5 Callum, 6 Leah
1 Kaj meniš ti? 2 Se (ne)strinjam s teboj. 3 Mislim, da bo… 4 Zakaj tako misliš? 5 Ali misliš, da…? 6 Naj razmislim.

TJA 8/3

Practice: The first conditional.

1) SB/63, ex. 2: Circle the correct words.

2) Write three superstitions from Slovenia. Use the first conditional.

3) SB/63, ex. 4: Complete the sentences with your own ideas. Use the first conditional.

4) WB/85, ex. 4, 5

Send answers to my e-mail.

(Skupno 298 obiskov, današnjih obiskov 1)