8. A 8. B

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 8 – 1. SKUPINA

V prilogi imate naloge iz poglavja o kovinah. Danes rešite od šeste do petnajste naloge. >>> TIT 8 Npz kovine naloge

Nalog ne tiskajte, ampak  natipkajte rešitve nalog od 6 do 15 na mail lucija.korosec@guest.arnes.si  do 17.4.2020.

 

 LUM

Likovna naloga: Motivi iz narave

Za to nalogo pojdi v naravo (lahko samo okoli hiše) in poišči zanimiv motiv ali več motivov (cvetovi, drevesa, žuželke, pokrajina in podobno). Lahko fotografiraš motiv in ga potem prerišeš, lahko pa narišeš po direktnem opazovanju. Rišeš s svinčnikom ali barvicami. Čas izdelave risbe sta dve šolski uri.

 

KEM

Naslov: Preverjanje znanja

V petek, 17. 4. 2020, bomo izvedli preverjanje znanja v času, ko imate na urniku kemijo (1. uro 8. a, 5. uro 8. b).

Za delo si pripravite zvezek, pisalo in periodni sistem elementov. Drugi pripomočki niso dovoljeni.

Nalogo za preverjanje boste prejeli na svoj mail 5 min. pred začetkom reševanja, kar pomeni:

  1. a ob 8.25 in 8. b ob 12.10. Čas reševanja je 30 minut.

Učenci, ki imate prilagoditev podaljšan čas pisanja, lahko rešujete 10 minut dlje.

Čas reševanja nalog je: 8. a med 8.30 in 9.00;  8. b med 12.15 in 12.45.

Rešitve nalog pišite v zvezek. Napiši zaporedno številko naloge in samo rešitev (izjemi sta urejanje kemijskih enačb in zapis enačbe iz besedila).

Pišite čitljivo in napravite kvalitetne posnetke.

Rešitve na koncu reševanja fotografiraj in mi jih pošlji po mailu tonka.kladnik@guest.arnes.si najpozneje 5 min. po izteku časa za preverjanje. Poznejših oddaj ne bom upoštevala in bom označila kot neopravljeno nalogo.

Želim in tudi pričakujem, da potrdite svoje dobro znanje.

 ŠPORT (DEKLICE)

Tiste, ki ste uživale v preteklih urah, se boste najbrž že znašle in si tudi v prihodnje našle kaj za svojo dušo. Ostale si boste lahko zdaj malo oddahnile, ker pridejo na vrsto druge stvari. Sicer pa vas tudi danes ne čaka nič težkega.

V povezavi je 10 minutna koreografija plesnih korakov, ki je namenjena izključno temu, da se malo razgibate in ob tem, upam, tudi zabavate. Koreografije se torej NI treba naučiti, se pa malo preizkusite v njej. Kdo ve, mogoče vam pa kdaj na zabavi ali šolskem plesu pride prav kakšen gib iz ravno te koreografije 🙂

FIZIKA
Tema: UTRJEVANJE ZNANJA
Nadaljuješ z delom od srede 15.4. 2020 in mi najkasneje do 22.00 ure posreduješ odgovore na vprašanja.

KEM

Naslov: Preverjanje znanja

V petek, 17. 4. 2020, bomo izvedli preverjanje znanja v času, ko imate na urniku kemijo (1. uro 8. a, 5. uro 8. b).

Za delo si pripravite zvezek, pisalo in periodni sistem elementov. Drugi pripomočki niso dovoljeni.

Nalogo za preverjanje boste prejeli na svoj mail 5 min. pred začetkom reševanja, kar pomeni:

  1. a ob 8.25 in 8. b ob 12.10. Čas reševanja je 30 minut.

Učenci, ki imate prilagoditev podaljšan čas pisanja, lahko rešujete 10 minut dlje.

Čas reševanja nalog je: 8. a med 8.30 in 9.00;  8. b med 12.15 in 12.45.

Rešitve nalog pišite v zvezek. Napiši zaporedno številko naloge in samo rešitev (izjemi sta urejanje kemijskih enačb in zapis enačbe iz besedila).

Pišite čitljivo in napravite kvalitetne posnetke.

Rešitve na koncu reševanja fotografiraj in mi jih pošlji po mailu tonka.kladnik@guest.arnes.si najpozneje 5 min. po izteku časa za preverjanje. Poznejših oddaj ne bom upoštevala in bom označila kot neopravljeno nalogo.

Želim in tudi pričakujem, da potrdite svoje dobro znanje.

FIZIKA
Tema: UTRJEVANJE ZNANJA
Nadaljuješ z delom od srede 15.4. 2020 in mi najkasneje do 22.00 ure posreduješ odgovore na vprašanja.

SLJ 8/1

TEMA: TVORBA  RAZLAGE NARAVNEGA POJAVA

Ponovi definicijo, ki si jo zapisal/a v zvezek, kaj je značilno za razlago nastanka naravnega pojava. Prepisati si moral definicijo 8. naloge na strani 8 – delovni zvezek 2. del.

Tvori besedilo, v katerem boš razložil/a poljuben naravni pojav (namigi – vulkan, lunin mrk, sončev mrk, mavrica, polarni sij, potres, plima ….

  • najprej skrbno izberi naravni pojav, ki ga boš razložil/a ;
  • v knjigah, revijah, na spletu poišči besedila o naravnem pojavu in izberi najprimernejše besedilo;
  • potem si izdelaj miselni vzorec, v katerem boš zapisl/a ključne podatke, s pomočjo katerih boš tvoril/a razlago naravnega pojava – PREDSTAVI VZROKE ZA NASTANEK NARAVNEGA POJAVA IN NJEGOVE POSLEDICE –  tako da boš natančno razložil/a nastanek naravnega pojava in opisal/a, kaj se ob njem dogaja ter posledice le-tega;
  • tako pripravljen miselni vzorec zapiši kot besedilo – razlaga naravnega pojava;
  • uporabljaj glagole v sedanjiku; pri pisanju besedila pazi, da ne ponavljaš istih glagolov.
  • poišči tudi slikovno gradivo, ki ti bo v pomoč pri tvorbi besedila in kasnejši predstavitvi.

Razlago naravnega pojava mi pošlji, da pregledam.

Tako pripravljeno razlago naravnega pojava boš lahko  predstavil/a v govornem nastopu, zato se potrudi.

ČE BOŠ IMEL/A TEŽAVE, ME VPRAŠAJ.

SLJ 8/2

Tema: Utrjevanje znanja

V DZ 2. del na strani 9 in 10 reši naloge od 10. do vključno 14. Pri reševanju vsebine medpredmetno povezuj z znanjem, ki si ga pridobil pri naravoslovju in biologiji. Tvori natančne odgovore ter pazi na pravopis.

POŠLJITE MI V PREGLED VSE IZ DZ ZA NARAVNI POJAV!

SLJ 8/3

Tema: Tema: Utrjevanje

V DZ str. 9 – 10/14. naloga si preberi vsa tri besedila; nato v zvezek prepiši vprašanja ob besedilih in napiši odgovore.

Razmisli: Kateri poljubni naravni pojav bi izbral za “Razlago nastanka naravnega pojava”?  Lahko bi razložilnastanek vulkana, plime, rose, vetra …

TJA 8/1

TJA 8/2

SLUŠNO PREVERJANJE

NATAČNO PREBERI!!!

V mesecu maju bomo izvedli slušno ocenjevanje. Do takrat bomo izvedli nekaj preverjanj. Prvo je danes, 17. 4.

TA NALOGA JE OBVEZNA ZA VSE!!!  

Če ima kdo težave pri poslušanju ali reševanju nalog, naj to TAKOJ javi meni.

  1. Slušni posnetek: http://tiny.cc/jwv2mz

Slušni posnetek lahko poslušaš 2x.

  1. Vprašanja: KLIKNI na LINK

Prvo vprašanje je vedno »Your name«. Obvezno napiši svoje ime in priimek.

PREVERJANJE MORAŠ REŠITI DANES DO 13.00!!!

Ničesar ni potrebno pošiljati, ker bom dobila vaše rešitve in rezultate dobila samodejno.

V primeru, da zgornja povezava KLIKNI na LINK ne bi delala, skopiraj spodnji naslov in ga prilepi v Google: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=fWJyTP153k2cKJ-7ZDl7q201Meq0oJVDo9Sg6TRWh3FUNjdBU0pXQTZBNVRSWUZPTUExNVdJTjJHWC4u

TJA 8/3

ZODIAC SIGNS AND HOROSCOPES

 1) V priponki sem vam poslala UL. Lahko pišete kar v Word, lahko pa si tabelo prepišete v zvezek.

2) Za vsako znamenje napiši horosko za prihodnji teden, Lahko napišeš samo eno poved, lahko pa seveda tudi več. Pazi, da boš pri tem rabil Will Future, lahko pa tvoriš tudi kakšen if stavek.

Primeri:

Aquarius: You will win 1, 000 dollars.

Aries: If you are not careful, you will lose some money!

 3) UL mi pošlji kar v Wordu (shrani pod svoje ime in priimek). Če boš pisal v zvezek, mi pošlji sliko.

ŠZZ – 1. SKUPINA

Štirinajst dni je od naše zadnje ure izbirnega, pa verjamem, da ste vmes dobro skrbeli zase in se dovolj gibali tudi brez mojih navodil.
Danes vam, nekaj v priponki in nekaj v povezavi, pošiljam družabno igro, ki jo je izdelal kolega, prav tako športni pedagog. Igra je namenjena gibanju, pa kar malo je treba zraven tudi razmišljati, zato bo dober izziv za vse tiste, ki se že malo dolgočasite 😉 Navodila zanjo so v linku, za podlogo pa si boste žal morali sprintati in zlepiti 4 liste, ki so v priponki.   >>> Športni krog, predloga za igro
Ker je vreme te dni lepo, ga brez slabe vesti lahko izkoristite za dejavnosti na prostem, pa igro prihranite za kak dan, ko bo čas treba preživeti doma. Tisti, ki imate na urniku ŠPO, za uro ŠZZ dodajte kakšno dejavnost več, ostali pa seveda opravite izbrano aktivnost po urniku.
Do konca tedna mi vsi na mail POŠLJETE FOTOGRAFIJO VAŠE DEJAVNOSTI za jutrišnjo uro ŠZZ.
(Skupno 340 obiskov, današnjih obiskov 1)