7. A 7. B

 GEO

USTNO OCENJEVANJE PREKO ZOOM APLIKACIJE

 GEO

USTNO OCENJEVANJE PREKO ZOOM APLIKACIJE

GUM

Samo še teden dni imate čas za oddajo posnetka. Nekateri ste ga že poslali, večina še ne. Predlagam, da to naredite čimprej, da vam lahko ocenim.

Današnjo uro pa se boste razgibali ob poslušanju Brandenburškega koncerta skladatelja Johanna Sebastiana Bacha. V prilogi imate posnetek rok, katerega vi ponovite. Skladbo večkrat poslušajte, da vam bo šlo hitreje.

 GUM

Samo še teden dni imate čas za oddajo posnetka. Nekateri ste ga že poslali, večina še ne. Predlagam, da to naredite čimprej, da vam lahko ocenim.

Današnjo uro pa se boste razgibali ob poslušanju Brandenburškega koncerta skladatelja Johanna Sebastiana Bacha. V prilogi imate posnetek rok, katerega vi ponovite. Skladbo večkrat poslušajte, da vam bo šlo hitreje.

NARAVOSLOVJE

Ožigalkarji

Plazilci

  • Ob 10.00 se dobimo preko videokonference Zoom.

Tilen in Nik nam bosta predstavila ožigalkarje in plazilce.

  • Analizirali bomo rezultate ocenjevanja.
  • V prilogi imate povzetka za ožigalkarje in plazilce.

 TJA

Poklici

1) Two minutes game: Odpri zvezek, napiši naslov JOBS. Nastavi štoparico na 2 minuti in v tem času zapiši čim več poklicev, ki jih znaš poimenovati po angleško. Koliko si jih zapisal?

2) Pojdi na: https://www.youtube.com/watch?v=DGlkG4QDeSA. Oglej si video (3: 59).

3) V zvezek dopiši poklice iz videa (samo tiste, ki jih prej nisi naštel).

4) Odpri U/ 58, nal. 1 in si oglej besede v kvadratku. Dopiši poklice, ki jih še nimaš v zvezku. Če katerega ne poznaš, preveri pomen v slovarju.

5) V zvezek prepiši spodnjo tabelo in jo dopolni. Fotografijo izpolnjene tabele mi pošlji.

jobs What do the do? Where do they work?
A doctor They help people who are ill or injured. They work in a hospital or at a doctor’s office.
a hairdresser
an actor
a  waiter
an inventor
a zookeeper
a chef
a fire fighter
a builder

6) Reši nalogi 1 in 2 v DZ/48.

 MATEMATIKA

Tudi danes boste utrjevali svoje znanje o trikotnikih, štirikotnikih, obsegih in ploščinah.

  1. Najprej si preglejte rešitve nalog, ki ste jih reševali včeraj. Rešitve so v prilogi. >>> resitve_13._5_7r
  2. V prilogi so tudi naloge o ploščinah in obsegih. Lahko pa tudi nadaljujete z reševanjem nalog, ki ste jih dobili včeraj. Torej si sami izberite, kaj boste reševali. Rešujete 40 min. >>> o_p_vaje

Ker je vaš dan dejavnosti prestavljen iz torka na ponedeljek, bomo imeli srečanje v živo preko Zooma, v torek, 19. 5, ker je v četrtek ocenjevanje znanja, da boste v sredo še lahko vadili.  Termina za srečanje v živo sta: 7. a ob 9.00 in 7. b ob 10.00.

SLOVENŠČINA

TEMA: MOJ DNEVNIŠKI ZAPIS

V pisanju dnevnika se boš preizkusil/a tudi sam/a. Dva meseca sta že pretekla, odkar se je vsem nam življenje obrnilo na glavo. Šola na daljavo, brez prisotnih učitelj v razredu, sošolci vsak v svojem domu, prijatelji vsak zase, stiki le preko omrežij … O tem bi se dalo veliko razmišljati in seveda pisati. Da bomo takrat, ko bo vse za nami, te zapiske brali in se čudili temu času …

Zato napiši tri svoje dnevniške zapise.

Pod določen datum zapiši, kaj zanimivega si ta dan doživel/a – doma, z družino, v naravi, s prijatelji, sošolci na daljavo … V zapis vnašaj notranja občutja, razmišljanja – jezo, veselje, presenečenje, strah, srečo …

Svoj dnevnik mi pošlji vpogled.

ŽELIM TI VELIKO USTVARJALNEGA NAVDIHA.

 

 MATEMATIKA

Tudi danes boste utrjevali svoje znanje o trikotnikih, štirikotnikih, obsegih in ploščinah.

  1. Najprej si preglejte rešitve nalog, ki ste jih reševali včeraj. Rešitve so v prilogi. >>> resitve_13._5_7r
  2. V prilogi so tudi naloge o ploščinah in obsegih. Lahko pa tudi nadaljujete z reševanjem nalog, ki ste jih dobili včeraj. Torej si sami izberite, kaj boste reševali. Rešujete 40 min. >>> o_p_vaje

Ker je vaš dan dejavnosti prestavljen iz torka na ponedeljek, bomo imeli srečanje v živo preko Zooma, v torek, 19. 5, ker je v četrtek ocenjevanje znanja, da boste v sredo še lahko vadili.  Termina za srečanje v živo sta: 7. a ob 9.00 in 7. b ob 10.00.

NI1

Ich und meine Schule

Vorbereitungen auf die Präsentation

Sprich über:

  • Meine Schule (Wie viele Stockwerke hat die Schule? Welche Räume? Welche Schulfächer hast du in verschiedenen Räumen?)
    Predstavi šolo (nadstropja, učilnice, kaj v katerih prostorih počnemo) – to smo že delali – poglej v zvezek, pomagaj si tudi z učbenikom;
  • Mein Stundenplan (Welche Schulfächer hast du in der Schule? Stelle zwei Tage im Stundenplan vor. Was machst du in diesen Fächern?)
    Predstavi svoj urnik: Konkretno predstavi dva dneva (predmeti na urniku), med njimi svoj najljubši dan in zraven poveš, kaj pri teh predmetih počneš.
  • Meine Schultasche (Was ist in deiner Tasche und was nicht?)
    Kaj je v tvoji šolski torbi (več primerov) in česa ni (manj primerov)? Ne pozabi na 4. Sklon in pravilno rabo določnega in nedoločnega člena.
  1. in 3. iztočnico lahko tudi združiš tako, da poveš, katere potrebščine potrebuješ pri omenjenih predmetih. Potem ni treba posebej predstavljati šolske torbe.

14.5. in 18.5. – priprava besedila za govorni nastop – pošlji v pregled

21.5. – vadimo izgovorjavo preko ZOOM in navodila za izvedbo predstavitve

25.5. – snemanje videa (ali priprava na govorni nastop)

28.5. – ocenjevanje: predstavitev preko ZOOM ali video posnetek, ki ga pošlješ preko wetransfer

Navodila za pošiljanje preko wetransfer: https://www.loom.com/share/e456efbc0f754b2e988ba907c6fe6153

(Skupno 74 obiskov, današnjih obiskov 1)