5. A 5. B
NAVODILA UČITELJICE SONJE >>> KLIK  NAVODILA UČITELJICE MARIJE >>> KLIK

ZOOM srečanje

Na Zoom-u  se dobimo  ob 9. uri. 

Za vključitev veljajo ista navodila, kot na prejšnjih  srečanjih.

Pripravi se na temo «Rad bi vprašal, povedal, pokazal…«

Se vidimo.

ZOOM srečanje

Na Zoom-u  se dobimo  ob 9. uri. 

Za vključitev veljajo ista navodila, kot na prejšnjih  srečanjih.

Pripravi se na temo «Rad bi vprašal, povedal, pokazal…«

Se vidimo.

DRU

Priprava na ustno ocenjevanje

S pomočjo zvezka, učbenika in zemljevida ponovi učno snov Obpanonske, Dinarskokraške in Obsredozemske pokrajine.

Za vsako pokrajino v zvezek napiši tri vprašanja.

Več o ustnem ocenjevanju se bomo pogovorili na ZOOM srečanju.

 

 ANGLEŠČINA

At the aquarium

  • SB (UČ) 70/1: poslušaj posnetek 6 (track 06). Dvakrat ali večkrat poslušaj in tiho beri. Nato preberi sam/a na glas.

Slovarček: guide – vodnik, show – predstava, of course – seveda, silly – smešen, told – sem povedal, incredible – neverjeten, great – odličen;

  • WB 58/1: Preberi trditve in napiši TRUE za resnično trditev ali FALSE za napačno trditev.
  • WB 58/2: Napiši resnične povedi o zgodbi At the aquarium, tako da iz vsakega stolpca izbereš en del povedi.
  • Preglej rešitve, ki se nahajajo na naslednji strani.

Rešitve

WB 58/1: 2 false, 3 true, 4 false, 5 false, false

WB 58/2:
1 The aquarium was a fun place.

2 The children were at the aquarium fort he afternoon.

3 The guide was not very nice to Nick.

4 The dolphins were Sam’s favourite animals.

5 The dolphin show was fantastic.

GOS

Kako se pravilno odločiti

Pogosto se dogaja, da imamo veliko želja in potreb in vsega ne moremo uresničiti kar takoj. Zakaj?

  1. Preberi besedilo v učbeniku na strani 27.
  2. Zapis v zvezek.

Kako se pravilno odločiti

Odločitve, ki jih sprejemamo, morajo biti premišljene, skladne z našimi željami in potrebami.

Upoštevati moramo razpoložljivost virov, kot sta denar in čas.

Iz besedila v učbeniku si spoznal/a, kako si je Polona pomagala pri izbiri darila za Evo.

V zvezek  zapiši, nariši, kako bi si ti pomagal/a pri izbiri darila za prijatelja in kaj bi izbral/a.

Zakaj ravno to?

Pošlji mi tvoj zapis.

SLJ

Pridevnik – utrjevanje

Danes bomo utrjevali znanje pridevnika.

  • Odpri delovni zvezek in reši naloge na straneh 74,75 in 76.
  • Pravilnost preveri v rešitvah Radovednih pet.

Če boš imel/a težave mi sporoči.

 
 

 

 

SLJ

Danes bomo utrjevali znanje pridevnika.

  1. Odpri delovni zvezek in reši naloge na straneh 74,75 in 76.

Pravilnost preveri v rešitvah Radovednih pet.

Če boš imel/a težave mi sporoči.

DRU

Srednji vek – ponovimo in utrdimo

Prispeli smo do konca srednjega veka, zato bomo ponovili učne vsebine.

  • Dobro si oglej posnetek na spodnji povezavi.

https://www.youtube.com/watch?v=egJr-L0ow70.

  • Za obdobje srednjega veka sestavi pet vprašanj.

Vprašanja mi pošlji.

Ne pozabi!

S pomočjo zvezka, učbenika in zemljevida ponovi učno snov Obpanonske, Dinarskokraške in Obsredozemske pokrajine, ker bomo v naslednjem tednu pridobivali ustne ocene!

LUM

RISANJE (ocenjevanje)

Likovna tehnika: Svinčnik

Likovna naloga: Bogatenje narisanih podob s črtami – POD VODO

Učenke in učenci:

  • narišejo motiv in ga črtno obogatijo,
  • se izražajo z jasno in sproščeno črto,
  • si razvijajo smisel za kompozicijsko postavitev motiva v format,
  • v risbe vnesejo vse svoje risarsko znanje in jih tehnično čimbolj dovršeno izvedejo.

Potreboval boš: svinčnik, navaden bel A4 list

Likovna naloga: Prejšnji petek si ponovil in utrdil vse, kar je potrebno vedeti o risanju s pomočjo črt in pik. Danes boš narisal ČRTNO RISBO. Naš motiv bo domišljijski podvodni svet. Na list papirja nariši najmanj pet rib različnih oblik (ni nujno, da so takšne, kot v resnici – lahko so popolnoma domišljijske) in jih zapolni z različnimi črtami in pikami. PAZI, DA NOBENE PLOSKVE NE POBARVAŠ. Bodi ustvarjalen in izviren. Da si boš lažje predstavljal, si oglej spodnjo risbo.

Kriteriji ocenjevanja:

  1. Upoštevanje motiva ( domišljijski podvodni svet z najmanj petimi ribami različnih oblik).
  2. Zapolnitev celega formata.
  3. Pravilna uporaba tehnike (torej črte in pike, brez barvanja ploskev).
  4. Čista in estetska risba.

Izdelek mi pošljite do ponedeljka, 18. 5. 2020 na barbara.zmrzlikar@guest.arnes.si

GOS

 

Biti urejen uredi svoje stvari

Ali te starši kdaj opozarjajo, da uredi svoje stvari za seboj?

Kdaj založiš svojo šolsko knjigo, zvezek, radirko… in je ne najdeš?  Kako narediti temu konec?

  • Preberi besedilo v učbeniku na strani 26.
  • Igor je naredil svojemu neredu konec. Postani še ti »Igor« in sledi njegovemu delu.

In že smo pri koncu še enega tedna, učenja na daljavo.

Želim vam lep, umirjen in prijeten vikend!

GUM

Ocenjevanje na daljavo

Ob 12.30 uri preko Zoom Meetinga. Ocenjujem petje pesmi Ladja plove in gibanje rok.

 ŠPORT (NIP)

S tem mailom vas želim predvsem spomniti, da imate tisti, ki še niste opravili naloge za oceno, čas zanjo do 25. maja. Ne pozabite pravilno izpolniti Poročila o opravljeni nalogi in zraven poslati tudi potrebnih priponk.

Vsi tisti, ki ste nalogo že opravili, pa pohvala. Malo zato, ker ste se zanjo že potrudili, predvsem pa zato, ker ste jo prav vsi opravili res odlično!

Kljub temu, da vam bo naloga za ocenjevanje vzela nekaj ur v dnevu, pa ste imeli/imate zanjo čas 14 dni, zato ni razloga, da ostale dneve ne bi poskrbeli še za kakšno fizično aktivnost, kajne? Sploh, ker verjetno kar nekaj časa za ostali pouk preživite sede. Danes vam torej v priponki pošiljam nalogo, ki jo lahko naredite katerikoli dan. Mogoče bo komu celo prišla prav za razvedrilo med ostalim šolskim delom. Nekih posebnih navodil pa ni potrebnih, saj boste vse razumeli, ko boste pogledali priponko. Poigrajte se z Jogijsko kocko… 🙂 >>> JOGIJSKA KOCKA

Lep preostanek tedna, učiteljica Petra

(Skupno 117 obiskov, današnjih obiskov 1)