LUM ARHITEKTURA Oblikovanje notranjega prostora |
CILJI: LUM · Razvijajo motorične spretnosti pri delu z različnimi materiali in orodji. · Razvijajo svojo ustvarjalnost. · Vrednotijo svoj izdelek in ga izboljšujejo. AKTIVNOST: ü Izdelal boš svojo sobo. Potrebuješ odpadno embalažo (škatla-prostor, ki ga opremljaš), karton, papir, škarje, lepilo, barvice. Uporabi domišljijo in lastno ustvarjalnost za urejanje notranjega prostora |
SLJ PESEM: OTOKAR I. |
CILJI: · Doživljajo interpretativno prebrano pesem. · Zaznavajo rimo. · Razvijajo občutek za zvočnost jezika tako, da iščejo besedne dvojice, ki se rimajo. · Razumejo besedilo. · Zaznavajo osrednjo literarno osebo.
AKTIVNOSTI: ü Odpri berilo na strani 80. Prosi starejšega brata/ sestro ali starše, da ti preberejo pesem. ü Razmisli: Kaj pomeni, da je presadil? Kaj pomeni gredica? Kdo je vrtnar? Koliko je star vrtnar? Zakaj mu pesnica pravi veliki Otokar? Kaj kriči vrtnar Otokar? Zakaj tako kriči? (Želi biti prvi pri jedi.) Kaj bo s prtom? Zakaj bo prt visel na vrtu? ü V zvezek napiši naslov besedila in vsebino ilustriraj. |
MAT SPLETNA MATEMATIKA MOJA MATEAMTIKA |
CILJI: · Utrjujejo pridobljeno znanje AKTIVNOSTI: ü Rešuj naloge na spletu. Naloge imaš določene. Rešiti jih moraš do 7. 5. 2020. |
ZANIMIVO, IZZIVi: KENGURUJČEK VAJE: https://ucilnice.arnes.si/course/view.php?id=8821 MOJA MATEMATIKA DEŽELA LILIBI : https://www.lilibi.si/ CKZ Koroška: https://krepimozdravje.si/
|
|
|
SAMOVREDNOTENJE Vrednotimo svoje aktivnosti s semaforčkom ali zapisom povedi. Zvezek nam služi kot dnevnik tekočega dela. Razmišljamo o uspešnosti, morebitnih izboljšavah, SE ZNAMO POHVALITI in iščemo rešitve za izboljšave. |
SREDA, 6. 5. 2020 – 1. RAZRED POŠ DOLIČ
(Skupno 132 obiskov, današnjih obiskov 1)