5. A 5. B

SLJ

1. Preberi odlomek zgodbe  Marjana Tomšiča Katka in Bunkec. Lahko ga tudi poslušaš na interaktivnem gradivu Radovednih pet.

2. V zvezek za književnost nadaljuj z zapisom:

Zvrst:

Knjižne osebe:

Čas dogajanja:

3. Odlomek še enkrat glasno preberi.

4. V zvezek odgovori na vprašanja Berilo 77/1,2,3,4,5. Vprašanja ne prepisuj. Odgovori v celih povedih.

Pošlji mi opravljen zapisa.

SLJ

  • Preberi odlomek zgodbe  Marjana Tomšiča Katka in Bunkec. Lahko ga tudi poslušaš na interaktivnem gradivu Radovednih pet.
  • V zvezek za književnost nadaljuj z zapisom:

Zvrst:

Knjižne osebe:

Čas dogajanja:

  • Odlomek še enkrat glasno preberi.
  • V zvezek zapiši odgovore na vprašanja pod rubriko Dejavnosti po branju Berilo str. 77/1,2,3,4,5. Vprašanja ne prepisuj. Odgovori v celih povedih.

Pošlji mi opravljen zapis.

 

 

 

NIT

Proces gorenja

1. Oglej si cevkov poskus. https://www.youtube.com/watch?v=lzx4umzSmlg

Kaj si ugotovi? Zakaj je sveča ugasnila? Kaj si opazil na stenah kozarca?

2. Če imaš možnost s starejšo osebo naredi poizkus. Ali pa samo razmisli.

Imaš tri sveče in tri različno velike kozarce. Vse tri sveče prižgeš in jih istočasno pokriješ s kozarci. Glej skico.

Kaj lahko ugotoviš?

Ali vse sveče istočasno ugasnejo? Zakaj?

3. V zvezek nariši zgornji poizkus in odgovori na vprašanji.

4. V zvezek odgovori še na vprašanja, ki so v učbeniku na strani 75.

DRU

Utrjevanje naravnih enot

  • Ponovi značilnosti naravnih enot s pomočjo učnega gradiva, zemljevida in preglednice, ki si jo dopolnil v preteklih dneh.
  • Svoje znanje preveri na spletu v interaktivnem gradivu za družbo v Radovednih pet, pod naslovom, Kaj smo se naučili o slovenskih pokrajinah?

Napiši mi, kako si bil uspešen, kaj še moraš utrdit in kako boš to naredil?

DRU

Utrjevanje naravnih enot

1. Ponovi značilnosti naravnih enot s pomočjo učnega gradiva, zemljevida in preglednice, ki si jo dopolnil v preteklih dneh.

2. Svoje znanje preveri na spletu v interaktivnem gradivu za družbo v Radovednih pet, pod naslovom, Kaj smo se naučili o slovenskih pokrajinah?

Napiši mi, kako si bil uspešen, kaj še moraš utrdit in kako boš to naredil?

NIT

Proces gorenja

Kaj si ugotovi? Zakaj je sveča ugasnila? Kaj si opazil na stenah kozarca?

  • Če imaš možnost s starejšo osebo naredi poizkus. Ali pa samo razmisli o naslednjem:
  • Imaš tri sveče in tri različno velike kozarce. Vse tri sveče prižgeš in jih istočasno pokriješ s kozarci.
  • Glej sliko.

 

Kaj lahko ugotoviš?Ali vse sveče istočasno ugasnejo? Zakaj?

  • V zvezek nariši zgornji poizkus in odgovori na vprašanji.

Če imaš možnost mi zapis poslikaj in pošlji.

LUM

OBLIKOVANJE MAKETE – grad iz odpadne embalaže

Potreboval boš: škarje, lepilo, odpadno embalažo (tulci od papirnatih brisač in wc papirja, papirnate škatlice od čajev, druga papirnata embalaža iz kartona in podobno).

Pri likovni umetnosti smo se letos že pogovarjali o gradovih. Če se spomniš, smo ugotovili, da lahko ima grad številne značilnosti – stolpe in stolpiče, obzidja, dvižne mostove, strelne line, glavna vrata, stopnice in še in še.

Tvoja naloga za ta in naslednji teden je, da iz odpadne embalaže izdelaš maketo gradu po svoji domišljiji. Pri delu bodi čimbolj samostojen. Maketa naj ne bo prevelika. Izdelek boš nato prinesel v šolo, kjer se bomo o njem pogovorili.

Nekaj namigov za delo:

1. Odpadno škatlo najprej razstavi in jo sestavi nazaj tako, da je potiskan del obrnjen navznoter (glej sliko).

2. Posamezne elemente (npr. okna) lahko na maketo narišeš oziroma naslikaš.

3. Pri delu bodi vztrajen. Ne hiti – časa imaš dovolj.

4. Pri delu se zabavaj!

Slika1: Primer izdelka

Fotografijo ustvarjalnega izdelka pričakuje učiteljica v petek, 27.3.2020. 

Pošlji ga na e-naslov; barbara.zmrzlikar@guest.arnes.si

GUM

Odpri učbenik stran 40, 41: Solinar Matija.

  1. Razmisli kaj so soline in kdo so solinarji. Kakšno opremo potrebujejo pri svojem delu?

V učbeniku preberi besedilo zgoraj na rumeni podlagi.

  1. Preberi besedilo pesmi Solinar Matija na strani 40, spodaj v oranžnem okvirju.
  2. Katerih besed ne razumeš? Verjetno gavero in taperini. Naj ti pomagam, da je gavero leseno omelo, taperini pa so lesene cokle.
  3. Na spletni strani Radovednih 5 (https://www.radovednih-pet.si/seznam-vsebin/5/glasba-5) klikni 5. razred, ikona Glasba in na desni strani izberi interaktivno gradivo z multimedijsko vsebino. Poišči stran 8-3: Solinar Matija.

Izberi znak slušalke (Solinar Matija – klavir in vokal) in večkrat poslušaj novo pesem. Pesem ob poslušanju tudi zapoj.

Ob pesmi bomo tudi plesali. Doma se nauči plesati sam, v šoli bomo plesali v parih. Izberi znak v vijoličnem okvirčku, kjer je posnetek plesa. Natančno si ga oglej in se ga nauči.

ZAPIS V ZVEZEK:

 SOLINAR MATIJA

Neznane besede: 

GAVERO = leseno omelo

TAPERINI = lesene cokle

ANGLEŠČINA

Pojdi na: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/writing-practice/my-day

Najprej reši »Preparation« vajo in ponovi izraze za opis poteka dneva.
Nato si oglej sliko in reši vajo »Game«, kjer postavljaš besede v pravini vrstni red.

 

ŠPORT (NIP)

Preberite navodila, v priponki pa vas čaka tabela, ki jo boste potrebovali, da boste nalogo lahko opravili. Nalogo poskusite opraviti večkrat, na različne načine, za izziv jo lahko poskusijo opraviti tudi ostali družinski člani. Prav vam bodo prišli list in pisalo, pa dobra volja 🙂 Športna abeceda

Navodilo za delo:

  •  vsak učenec iz tabele razbere vaje, ki jih vsebujejo črke njegovega imena in priimka; (primer: PETRA = kroženje z glavo v vsako   smer 5X + 10X kroženje z rokami naprej in 10X nazaj + 10X dvig bokov v most….)
  •  število ponovitev vsake vaje si lahko prilagodite/ zmanjšate
  •  vaje lahko opravljate večkrat, super bi bilo, da vsak dan
  •  zato, da se “trening” ne bo ponavljal, vedno znova zanj izbirajte druge besede
(Skupno 300 obiskov, današnjih obiskov 1)