7. A 7. B

 ANGLEŠČINA

Slušno razumevanje

Pojdi na: https://learnenglishteens.britishcouncil.org/skills/listening/elementary-a2-listening/using-colours-do-homework

Najprej klikni zavihek Preparation in reši nalogo, tako da povežeš dele povedi. Pod Finish, lahko preveriš, kako ti je šlo, pod Show answers dobiš odgovore.

Nato si oglej nalogo pod sliko: Check you understanding: true or false. Poslušaj besedilo in hkrati rešuj.

Po enakem postopku še reši naslednji dve nalogi.

Pošlji mi rešitve nalog, ki si jih prejel v priponki maila.

LUM

Likovna naloga: DINAMIČNA KOMPOZICIJA
Učenci preko spleta poiščejo opise naslednjih mitoloških pošasti:
– SCILA
– HARPIJA
– KERBER
– GORGONA
– KAČJI GIGANT ANTEJ
Izberejo si eno pošast in jo upodobijo čimbolj dramatično in dinamično – to pomeni, da jo narišejo v gibanju, v akciji. Da nekoga napada ali se brani. Rišejo s svinčnikom, barvicami, lahko slikajo s tempera barvami. Uporabijo naj tanke in debele črte, svetle in temne ploskve in čim več domišljije. Čas za izdelavo likovnega dela so tri šolske ure. Naključno izbrani učenci bodo fotografije risb poslali učitelju.

 NARAVOSLOVJE

Učna vsebina: Človeško oko (učbenik str. 52)

Navodila:

  • Najprej si oglej moj posnetek zbiranja žarkov skozi zbiralno lečo v eni točki – gorišču (zažig papirja) v skupini za NAR na Snapchatu.

 

  • V zvezek napiši naslov Človeško oko in prepiši spodnjo razlago.

 

V očesu sesalcev se nahaja zbiralna leča, ki preslika sliko okolice na mrežnico. Slika mora vedno nastati v gorišču, zato se goriščna razdalja leče neprestano spreminja (spreminja se njena ukrivljenost). To ji omogočajo mišice, s katerimi je pritrjena.

Na mrežnici očesa nastaja realna, pomanjšana in obrnjena slika.

Na mrežnici so vidne čutnice. Paličice zaznavajo črno-belo svetlobo, čepki pa tri osnovne barve svetlobe – rdečo, modro in zeleno.

  • Natisni in prilepi si učni list ali pa prepiši.
  • V e- učbeniku NAR7 si preberi poglavje o Svetlobi, in sicer: Odboj in lom svetlobe (str. 84 – 90).

https://eucbeniki.sio.si/nar7/1219/index.html

Hvala za sodelovanje.

 SLOVENŠČINA

TEMA: LOVRO KUHAR PREŽIHOV VORANC, POTOLČENI KRAMOH (razumevanje     besedila)

Še enkrat preberi zgodbo Potolčeni kramoh.

 Naslednja vrašanja se navezujejo na prebrano zgodbo. Vprašanja prepiši v zvezek, nato odgovore zapiši v obliki povedi.

  • O čem pripoveduje zgodba – črtica?
  • Opiši Cenclja, kot nam ga opiše pisatelj.
  • Kako deček, ki so mu obesili sramotilni priimek, brani svojo čast?
  • Zakaj sprva tudi Voranc žali Cenclja?
  • Razloži, zakaj se vzpostavi med Cencljem in pisateljem trden prijateljski odnos.
  • Voranc dečka trikrat nagovori s pravim imenom. Kaj hoče s tem izraziti?
  • Razloži zadnjo poved Prenekateri tovariš je potem občutil moje pesti, če je kdaj izustil priimek Potolčeni kramoh.
  • Zgodba, ki jo imenujemo črtica, ima dva razvidna dela. Razmejuje jo poved Tedaj me je zaskrbelo. Kako bi podnaslov prvi del in kako drugega.

  Kaj je značilno za črtico? (zapiši v zvezek)

Črtica je krajša zgodba, ki v ospredje postavi en dogodek, za katerega je pomembno opisovanje čustev, razpoloženj, občutkov. Najpogosteje pisatelj pripoveduje doživetja iz svojega otroštva, zato je ponavadi črtica prvoosebna pripoved. Nastopa malo književnih oseb.

 ZGODOVINA

S pomočjo zvočnega posnetka učne ure na povezavi  https://vox.arnes.si/p5jx6kt4mbq/  in delovnega lista z naslovom Najstarejša zgodovina Apeninskega polotoka, ki ga najdejo v spletni učilnici  https://ucilnice.arnes.si/course/view.php?id=4431   v 2. poglavju, naredijo miselni zapis z naslov Najstarejša zgodovina Apeninskega polotoka in nastanek mesta Rim. Pomagajo si z učbenikom str. 59 9n 60. Namig uporabite spletni brskalnik Mozzila Firefox in poskušajte večkrat, zaradi zasedenosti arnesovega strežnika.

GEO

TEMATIKA: Površje Azije. Učenci delajo z učnim listom ter učbenikom. Pošljem jim tudi povezavo za utrjevanje snovi (interaktivne vaje).

 SLOVENŠČINA

Tema: Potolčeni kramoh

Še enkrat preberi zgodbo Potolčeni kramoh in v berilu pod Pripoved je tudi tvoja reši naloge od 1 do 4 (štej kare).

 ANGLEŠČINA

  1. Pojdi na https://www.znamzavec.si/i-zbirka in se najprej registriraj (ali prijavi, če si že registriran – tisti, ki uporabljate interaktivni Maximal 1, se prijavite z istim up. imenom in geslom). Spodaj so navodila:

http://osmislinja.si/rokus-navodila/

Ko boš uspešno registriran/a in prijavljen/a, poišči interaktivno vadnico Angleščina 7.

Nato malo pobrskaj, se sprehodi skozi kazalo, raziskuj, kako se besedila in naloge odpirajo, rešujejo itd. Izberi si nekaj nalog iz snovi, ki smo jo predelali (present simple, present continuous).

Nato se loti sklopa »present simple and present continuous«, preberi uvodno razlago s primeri in nato reši vse naloge od 1. do 8.

ŠPORT (DEČKI)

SKAKALNI POLIGON:

  • 5 MINUT POČASNEGA TEKA – LAHKO TUDI PO STANOVANJU (pazite, da kaj ne razbijete, da ne bo mama huda.)
  • Kompleks gimnastičnih vaj za splošno ogrevanje
  • Izvajate različne poskoke v serijah po 10
  • Izvajate poskoke po eni, drugi nogi, sonožne poskoke, izmenične poskoke, zajčje poskoke, vojaške poskoke….če imate na voljo stopnice, skačite po njih. Če imate doma kolebnico, je to odličen pripomoček za skoke.
  • Na koncu naredite temeljito raztezanje , da vas ne bodo bolele noge.

Vsi ti poskoki bodo izboljšali vašo eksplozivno moč in odriv.

VADBO PRILAGODITE SVOJIM SPOSOBNOSTMI.

ŠPORT (DEKLICE)

TEORETIČNI DEL:

Preberite priporočila, ki se nahajajo v spodnji priponki in se o njih pogovorite z družinskimi člani.

http://www.slofit.org/slofit-nasvet/ArticleID/187/Priporočila-o-telesni-dejavnosti-v-času-širjenja-korona-virusa

PRAKTIČNI DEL:

  • izberite aktivnost po svoji želji
  • traja naj vsaj eno šolsko uro (vpišete jo že v tabelo za drugi teden!)
  • če je le možno, jo opravite zunaj
  • aktivnost naj vsebuje vsaj nekaj elementov za razvoj moči in odriva (sklece, počepi, poskoki…)

 Pa ne pozabite »pomigati« še na dneve, ko športne ni na urniku 😊

SPH

Učna vsebina: Priprava kosila

Navodila:

Dragi učenci. Moje navodilo za vaše jutrišnje delo bo malce nenavadno, ampak vseeno.

Za nalogo imate pripraviti kosilo, urediti mizo in vse skupaj pospraviti. Na mail ali pa na Snapchat mi pošljite eno sliko. Če se vam zdi, da je s celim kosilom preveč dela, lahko pripravite samo eno jed. Ne komplicirajte preveč, ker ni dobro hodit v trgovino. Uporabite, kar imate na voljo. Lahko kuhate tudi med vikendom.

Skrbite za higieno.

Prilagam vam en recept za jabolčno pito ter še nekaj drugih.

NI1

Še nekaj usmeritev:

Za preverjanje rešitev, poslušanje posnetkov in ogled videoposnetkov uporabi interaktivni učbenik in delovni zvezek. Navodila, kje in kako se prijaviš oz. dostopš do njih (www.iRokusPlus.si), si že dobil, prav tako se nahajajo v naši novi skupni mapi:

V to mapo bom v bodoče nalagala tudi navodila za delo ter naloge, rešitve itd. ki se ne nahajajo v i-učbeniku oz. i-delovnem zvezku. Navodila za delo bom vseeno še vedno pošiljala po e-mailu.

Jans Lehrerinnen und Lehrer

  • UČ 56/17a: Na fotografiji so Janovi učitelji. Napiši, kdo kaj poučuje. Simbolne sličice predmetov so namig.

Sedaj si na i-učbeniku oglej predstavitveni video o učiteljici matematike, Frau Stegemann.

  • UČ 57/17b: Preberi dialoge in doplni modro tabelo z manjkajočimi oblikami glagolov (spregatev v sedanjiku – to že poznaš, saj smo se učili nekaj časa nazaj. Pobrskaj po zvezku.).

En dialog poljudbno prepiši v zvezek. Nato napiši en nov dialog. Ne smeš več uporabiti matematike, športa ali tujega jezika. Kaj pri katerem predmetu počnemo, smo se tudi že učili. Poišči v zvezku.

  • UČ 57/18: v i-učbeniku poslušaj pogovor med Janom in njegovo babico. Dopolni besedilo v svojem UČ.
  • UČ 57/19: Oma Elke gre na informativni večer k Janovim učiteljem. Preberi dialog. V zvezek napiši še en dialog, kako se babica pogovarja e enim izmed drugih učiteljev (nad dialogom imaš 4 opcije). Dopolni še moder oblaček. Rešitve so v i-učbeiku.

  • V i-učbeniku sta poleg sovice še dve rumeni zvezdici, kjer se nahajata interaktivni vaji. Reši ju.

Tako, današnje delo si opravil/a. Sedaj še samo fotografiraj oba dialoga, ki si ju zapisal/a v zvezek in ju prenesi (oz. naloži) v mapo z imenom PON, 23.3. – DIALOGA. Datoteko fotografije poimenuj s svojim imenom (npr. Dialoga_Adela_Krois).

Slovarček:

die Sprechstunde – govorilne ure

der Elternabend – roditeljski sestanek

der Infoabend – informativni večer

(Skupno 281 obiskov, današnjih obiskov 1)