1. ura SLJ

V zvezek prepiši spodnje besedilo datum ob strani 24. 3. 2020.

PRIPOVEDOVALNO BESEDILO IN NJEGOVI SESTAVNI DELI SDZ/6-13

 

V pripovedovalnem besedilu predstavimo enkratni pretekli dogodek oziroma o njem pripovedujemo.

Zgodil se je enkrat, nam ali komu drugemu.

Dogodek je iz več dejanj, ki so med seboj časovno povezana.

 

 

Reši naloge v delovnem zvezku SLJ (2. del) na strani 10 – 13. Rešitve si lahko preveriš na www.radovednih-pet.si

 

  1. ura DRU

Danes bomo začeli obravnavati zgodovinsko preteklost. Kaj to zgodovina sploh je?

Odpri učbenik na strani 76, 77. Poglej si fotografije in odgovori  na vprašanja, ki ti jih zastavlja Jaka.

Na strani 78 preberi besedilo Čas, ki je minil.

V zvezek napiši naslov: Čas, ki je minil (24. 3. 2020) in odgovori na naslednja vprašanja:

  1. Kaj je preteklost?
  2. Katera veda se ukvarja s preučevanjem preteklosti?
  3. Ali veš, na kakšen način se ta veda ukvarja s preteklostjo?

 

ŠPO Pojdi na sprehod in se naužij svežega zraka. Po sprehodu doma na varnem in na blazini: 5x meči kocko in naredi vaje, ki ti jih je določilo število pik na kocki.

GOS

Tema: Fizične potrebe

SKRB ZA ZDRAVJE

Cilji:

Učenci razvijajo odgovornost za svoje zdravje.

Spoznajo živila v prehranski piramidi.

Narišejo prehransko piramido in razumejo njen pomen.

Navodilo za delo:

-Preglej rešitve miselnega vzorca Zdrav duh v zdravem telesu. Te rešitve boš našel v 2. priponki. Odkljukaj kar je pravilno, popravi kar je narobe in dopolni, če česa nisi znal. Prosim, če mi pošlješ fotografijo ali samo napišeš, kako ti je uspelo. >>>GOS_ zdrav duh v zdravem telesu_miselni vzorec 2020 rešitve

– V zvezek za gospodinjstvo napiši naslov SKRB  ZA ZDRAVJE.

– Preriši prehransko piramido in prepiši kar sodi poleg.

– Prepiši tudi besedilo pod prehransko piramido in ga dopolni z manjkajočimi besedami.

Želim ti uspešno delo.

SKRB ZA ZDRAVJE

VIR: NIJZ

Prehranska piramida ponazarja količino in vrsto živil za zadostitev dnevnim potrebam po hranilih in energiji.

Hrano potrebujemo za  rast, razvoj, dejavnosti  in  ohranjanje zdravja.

Če želiš ohraniti zdravje, se moraš pravilno, raznovrstno, uravnoteženo  prehranjevati.

SESTAVINE ZDRAVE PREHRANE so :

VITAMINI IN   MINERALI :

-SADJE : __________ , ___________, ____________, ___________, ___________, _____________. . .

-ZELENJAVA: _____________, ______, ____________, ___________, _____________,_________ . . .

OGLJIKOVI HIDRATI : žita, kruh, __________, __________, ____________, ______________ . . .

BELJAKOVINE : mleko, jajca, _________, _____________, ____________, _______________ …

SLADKOR:  čokolada, _____________, _____________, __________, _________ , __________ . . .

ANGLEŠČINA

Medpredmetno povezovanje: Materinski dan

Cilji: spoznavanje novega besedišča

ponovitev besedišča za družinske člane

Skozi naslednje interaktivne vaje ponovi besedišče za družinske člane:

DRUŽINA_1

DRUŽINA_2

DRUŽINA_3

 MATERINSKI DAN

Poslušaj pesmico o mamicah: HAPPY MOTHER’ S DAY

Ker je v sredo materinski dan, se skupaj z ostalimi člani vaše družine naučite pesem na linku in presenetite svoje mame.

Lahko si izmislite kakšen ples oziroma gibanje, s katerim pesmico pospremite.

Za lažje razumevanje je spodaj zapisan prevod pesmice:

VESEL MATERINSKI DAN

Materinski dan, materinski dan, vesel materinski dan.

To je darilo, ki ti ga podarjam, na ta materinski dan.

Pospravil bom svojo sobo,

postiljal bom svojo posteljo,

pospravil bom svoje igrače.

Priden bom, samo zate, na ta materinski dan.

Potem se vse skupaj večkrat ponovi.

Na spodnjih linkih so ideje, kaj lahko izdelaš doma za mamin praznik:

 Lahko narediš ŠOPEK ROŽIC

Lahko narediš SRČKASTE ROŽE

Seveda pa lahko izdelaš tudi kaj drugega: risbico ali voščilnico.

Če nimaš barvnega papirja, pobarvaj navaden bel papir v različnih odtenkih.

ŠPORTNIH 5×5

Pred teboj so različne naloge za razvijanje vzdržljivosti, moči, ravnotežja in raztezanja. Vsak dan si izberi 5 vaj, po eno iz posamezne skupine (vzdržljivost, moč, prosti čas, ravnotežje, raztezanje). Ko vaje enega dneva opraviš, kvadratke pobarvaj z enako barvo. Ko opraviš vse naloge, mi lahko fotografijo tabele ali slikico/posnetek kakšne vaje pošlješ na moj elektronski naslov petra.koren@guest.arnes.si.

.

NEMŠČINA (NIP)

Im Unterricht (pri pouku)

  1. Oglej si besede in pripadajoče sličice. Kje vse to počnemo? Tako je – v šoli pri pouku!

To sliko lahko natisneš in jo prilepiš v zvezek ali pa besede prepišeš.

 

  1. V zvezek prepiši tabelsko sliko:

IM UNTERRICHT (PRI POUKU)

 

Was machst du im Unterricht?

Kaj (ti) počneš pri pouku?

 

Was macht ihr im Unterricht?

Kaj (vi) počnete pri pouku?

Ich schreibe. (Jaz) Pišem.

Ich male ein Bild. Slikam sliko.

Ich lese ein Buch. Berem knjigo.

Ich singe Lieder. Pojem pesmi.

Ich rechne.

Ich turne.

Ich bastle.

Ich zeichne.

Ich tanze.

Ich spreche.

! Ich höre zu. Poslušam.

Wir schreiben. (Mi) Pišemo.

Wir malen Bilder. Slikamo slike.

Wir lesen Bücher. Beremo knjige.

Wie singen Lieder.

Wir rechnen.

Wir turnen.

Wir bastlen.

Wir zeichnen.

Wir tanzen.

Wie sprechen.

! Wir hören zu. Poslušamo.

 

 

SCHULFÄCHER (ŠOLSKI PREDMETI)

 

das Schulfach – šolski predmet

English – angleščina

Slowenisch – slovenščina

*Prepiši še predmete iz spodnje slike ali pa jo natisni in prilepi v zvezek.

  1. Prepiši in napiši, kaj pri katerem predmetu počneš. Ponekod je več možnosti.
  • Was machst du in Mathematik (Mathe)? Ich rechne.
  • Was machst du in Geografie und Geschichte? Ich schreibe, lese und höre zu.
  • Was machst du Kunst? ___________________________________
  • Was machst du in Sport? _________________________________
  • Was machst du in Musik? ________________________________
  • Was machst du in Deutsch und English? _____________________
  • Was machst du in Slowenisch? ____________________________

 

Možne rešitve so na naslednji strani.

Rešitve 3. naloge:

3) Ich bastle und male.

4) Ich turne.

5) Ich singe und höre zu.

6) Ich spreche, lese und schreibe.

7) Ich lese, spreche und schreibe.

 

(Skupno 3.370 obiskov, današnjih obiskov 1)