MAT GEOMETRIJSKA TELESA

Navodila za delo:

  1. 1. V zvezek napiši naslov in prepiši spodnje besedilo.

GEOMETRIJSKA TELESA

Geometrijska telesa lahko otipaš, obračaš in opazuješ, saj imajo mejne ploskve.

Poznamo: kvader, kocko, valj, kroglo, stožec in piramido. Delimo jih na oglata in okrogla 

geometrijska telesa.

Oglata so:  kvader, kocka in piramida.

Okrogla so: krogla, valj in stožec.

Tam, kjer se stikata dve mejni ploskvi je rob.

Tam, kjer se stikajo tri robovi pa oglišče.

Nariši skico:

                                     

 

2. Reši naloge na spletni matematiki.

3. Neobvezno! Če želiš, naredi nekaj nalog na spodnji povezavi.

https://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/GEOM_T_1R/SKUPNO.htm

Prosim, napiši mi, če si katero od neobveznih nalog rešil in kako ti je šlo.

———————————————————————————————————————————-

SLJ GOVORNI NASTOP  – OPIS POTI 

Od doma do šole ali Od doma do sorodnikov

Navodila:

1. Izberi si pot  eno od zgoraj predlaganih poti.

2. Naredi si miselni  vzorec poti.

3. Ob vzorcu opisuj pot.

 (Poslušajo naj te: mama ali oče ali starejši brat oz. sestra).

Za starše (tudi danes) dodajam merila – VREDNOTENJE GOVORNEGA NASTOPA, ki jih lahko uporabijo pri tvojem opazovanju. Če želite, označite kvadratke pri trditvah, ki veljajo za govorni nastop vašega otroka.

Primerna drža telesa.
Neprimerna drža telesa.
Predstavil je temo in naredil kratek uvod.
Ni predstavil teme, ni naredil uvoda.
Govoril je razločno.
Govoril je nerazločno.
Govoril je dovolj glasno.
Govoril je tiho.
Gledal je poslušalca.
Ni gledal poslušalca.
Nastop je bil prepričljiv.
Nastop ni bil prepričljiv.
Je tekoče pripovedoval.
Pripovedoval je z krajšimi premori.
Opis je bil vsebinsko zanimiv.
Opis je bil vsebinsko nezanimiv.
Nastop je bil dober v celoti.

Z nekaj povedi, mi učenci ali straši zapišite, kako ste se izkazali v samostojnem opisovanju poti.

————————————————————————————————————————————————————————-

 

LUM

KIPARSTVO: Oblikovanje snežne figure iz snega

Iz snega oblikuj sneženega moža ali sneženo deklico. Uporabi tudi ostale naravne materiale, ki jih najdeš v bližini (razne veje, kamenje, storže,..)

ali

RISANJE S FLOMASTRI: Igra na snegu

S flomastri nariši, kar si včeraj počel na snegu. Da bo risba bolj bogata, narisane oblike obogati s teksturami.(pike, različne črte)

 

ŠPO 

IGRE NA SNEGU

Kot včeraj, se tudi danes toplo obuj in obleci. Na snegu se ogrej s hojo, tekom, poskoki,…

Iz snega oblikuj kepe, ki jih mečeš v določen cilj npr.bližnje drevo, sani,…Cilj poskušaj, z določene razdalje, čimvečkrat zadeti. Nalogo otežuj tako, da razdaljo do cilja postoma povečuj.

Nadaljuj z igro na snegu po lastni želji.

ali

MET ŽOGICE V CILJ

Najprej iz časopisnega papirja oblikuj majhno, vendar trdo kepo, lahko jo poviješ tudi s salotejpom.

S pomočjo časopisne žoge razgibaj celo telo.

V stanovanju, kjer boš telovadil, poišči predmet, ki ga boš poskušal z določene razdalje čimvečkrat zadeti. (npr.kljuka na vratih, sredina mize, sedalo stola,…) Nalogo otežuj tako, da razdaljo do cilja postopoma povečuj.

Prosim, da mi poročilo o opravljenih nalogah pošljete najkasneje do sobote do 15. ure. 

Lep konec tedna vam želim in ostanite zdravi!

Učiteljica Petra Fidler

(Skupno 1.048 obiskov, današnjih obiskov 1)