7. A 7. B

NARAVOSLOVJE

Sistematika živali – navodila za predstavitev; Praživali

  • Zaključili smo poglavje o svetlobi. V prilogi vam pošiljam navodila za izdelavo predstavitve živalske skupine oziroma živali, ki bo ocenjena. >>> Navodila za izdelavo predstavitve
  • V prilogi je PowerPointova predstavitev najpreprostejše skupine živali – Praživali. To so enocelične živali med katerimi je veliko zajedalskih vrst. V zvezek si napiši naslov Praživali in prepiši tekst. S svinčnikom si jih skiciraj (ne vsegaJ). >>> Praživali
  • Za nalogo mi pošlji sliko zapiskov (sploh, če mi jih še nisi).

 TJA

Carla’s Sandwich

Danes je mednarodni dan otroških knjig – International Children’s Book Day. V ta namen sem izbrala eno (otroško) zgodbo, ki se ujema z našo aktualno temo.

  • Pojdi na: https://youtu.be/M-aceEquCtY
  • Za lažje spremljanje vključi podnapise (glej spodnjo sliko)
  • Ob prvem poslušanju bodi pozoren/a na hrano, ki je omenjena v zgodbi, torej kaj vse dajo otroci v svoje sendviče.
  • Ob drugem poslušanju poskusi ugotoviti, kaj je nauk zgodbe.
  • Razmisli in opiši kakšen bi bil tvoj unkaten sendvič?
  • Spodaj so tri vprašanja na katera odgovori. Svoje odgovore napiši v skupni dokument:

https://1drv.ms/w/s!Aj9Ph4QLjmDYhH-ShEd1g_9-b86x?e=JQ36LW ali pošlji po e-mailu.

 

 

  1. What do children put in their sandwiches? Name some of the ingredients.
  2. What’s the moral of the story?
  3. Describe your unique sandwich.

 MATEMATIKA

Najprej si preglejte domačo nalogo, rešitve so v prilogi. >>>  Resitve_DN_7r_1_4

Danes boste začeli z naslednjim poglavjem: OBSEG IN PLOŠČINA

Zaradi dela na daljavo bomo obrnili vrstni red obravnave snovi in bomo odstotke obravnavali kasneje.

Danes boste ponovili pojma obseg in ploščina ter ponovili računanje obsega in ploščine kvadrata.

Podrobnejša navodila so na listu v prilogi. >>> o_p_kvadrata

 MATEMATIKA

Najprej si preglejte domačo nalogo, rešitve so v prilogi. >>>  Resitve_DN_7r_1_4

Danes boste začeli z naslednjim poglavjem: OBSEG IN PLOŠČINA

Zaradi dela na daljavo bomo obrnili vrstni red obravnave snovi in bomo odstotke obravnavali kasneje.

Danes boste ponovili pojma obseg in ploščina ter ponovili računanje obsega in ploščine kvadrata.

Podrobnejša navodila so na listu v prilogi. >>> o_p_kvadrata

  GEO

tematika: INTERAKTIVNE VAJE – AZIJA

Učenci na zabaven način utrjujejo znanje o Aziji. Navodila oz. link dobijo po e-pošti.

 GEO

tematika: INTERAKTIVNE VAJE – AZIJA.

Učenci na zabaven način utrjujejo znanje o Aziji. Navodila oz. link dobijo po e-pošti.

GUM

 Dragi sedmošolci, spoznavamo glasbo baroka!

 naloga: Oglej si video o življenju J. S. Bacha!

https://www.youtube.com/watch?v=hcNeEUmqi5Y&t=129s

 

  1. naloga: Zaigraj ob Bachovi glasbi Badinerie

Nekaj zanimivosti:

Badinerie je  zadnji stavek Suite za flavto in orkester v h – molu. Badinerie je ples  v 2/4 taktu, zelo živahnega in virtuoznega značaja. Francoska beseda »badinerie« pomeni otročarija.

Ponovi znanje in odgovora (s celim stavkom) pošlji učiteljici na elektronsko pošto:

Kaj je značilno za baročno suito?

Kaj pomeni virtuoz?

 

  1. naloga: Oglej si spodnji posnetek in ritmično spremljaj skladbo Badinerie !

https://www.youtube.com/watch?v=eTt4SRs1zVo

 

BOBEN – NOGA OB TLA

 

PALIČICE – DVA SVINČNIKA

 

TRIANGEL – SVINČNIK PO KOZARCU

 

KSILOFON – ZADRGA NA PERESNICI

 

 

  1. Zvoke glasbil na posnetku zamenjaj s predlaganimi predmeti in zaigraj!
  2. Še bolj zabavno bo, če nagovoriš še koga iz svoje družine, da se ti pridruži.
  3. Izmisli si svoje predmete za igranje!
  1. Naloga: Oglej si animirani film ob Bachovi glasbi!

https://www.youtube.com/watch/?v=TX9zAlSXSOo

Vse najboljše, J. S. Bach!

https://www.youtube.com/watch?v=aelw7bAfZTA

SLOVENŠČINA

TEMA: RAZUMEVANJE BESEDILA

V prejšnjih dveh urah si preverjal/a temeljni del besedila Kako je Aleksander Makedonski postal velik vladar.

Danes pa so tri naloge na strani 50 povezane z obrobnim delom izhodiščnega besedila. Reši 12., 13. in 14. nalogo.

15. naloga je neke vrste anketa, s pomočjo katere boš ugotovil/a, kako se učiš učno gradivo, npr. zgodovino, geografijo, naravoslovje. Ko boš anketo končal/a, boš lahko ugotovil/a, ali je tvoj način učenja pravilen ali ne. Če ugotoviš, da tvoj način ni najboljši, razmisli, kako bi lahko izboljšal svoje učenje iz učnega gradiva.

PA VELIKO USPEHA PRI REŠEVANJU. RAZMISLI O ANKETI.

GUM

 Dragi sedmošolci, spoznavamo glasbo baroka!

 naloga: Oglej si video o življenju J. S. Bacha!

https://www.youtube.com/watch?v=hcNeEUmqi5Y&t=129s

 

  1. naloga: Zaigraj ob Bachovi glasbi Badinerie

Nekaj zanimivosti:

Badinerie je  zadnji stavek Suite za flavto in orkester v h – molu. Badinerie je ples  v 2/4 taktu, zelo živahnega in virtuoznega značaja. Francoska beseda »badinerie« pomeni otročarija.

Ponovi znanje in odgovora (s celim stavkom) pošlji učiteljici na elektronsko pošto:

Kaj je značilno za baročno suito?

Kaj pomeni virtuoz?

  1. naloga: Oglej si spodnji posnetek in ritmično spremljaj skladbo Badinerie !

https://www.youtube.com/watch?v=eTt4SRs1zVo

BOBEN – NOGA OB TLA
PALIČICE – DVA SVINČNIKA
TRIANGEL – SVINČNIK PO KOZARCU
KSILOFON – ZADRGA NA PERESNICI
  1. Zvoke glasbil na posnetku zamenjaj s predlaganimi predmeti in zaigraj!
  2. Še bolj zabavno bo, če nagovoriš še koga iz svoje družine, da se ti pridruži.
  3. Izmisli si svoje predmete za igranje!

 Naloga: Oglej si animirani film ob Bachovi glasbi!

https://www.youtube.com/watch/?v=TX9zAlSXSOo

 Vse najboljše, J. S. Bach!

https://www.youtube.com/watch?v=aelw7bAfZTA

 NI1

Reši naloge v delovnem zvezku. Vzporedno ali kasneje reši naloge še v interaktivnem delovnem zvezku na www.irokusplus.si, da boš preveril/a svoje rešitve.

DZ 44/9, 10a, 10b

DZ 45/11, 12, 13

(Skupno 108 obiskov, današnjih obiskov 1)