6. A 6. B

 ŠPORT (DEKLICE)

Nov teden, novi izzivi. Redkokdaj se zgodi, da kdo ne bi maral glasbe in plesa. Ritem nosimo v sebi vsi. In tudi tisti, ki nimajo dobrega posluha, velikokrat z veseljem kaj zapojejo. In prav je tako.

Danes torej malo drugačen izziv. Dve priponki imate v mailu. V tisti, kjer v oklepaju piše nastop, si ogledate kaj pomeni PLES V VRSTI. Bolj ameriška stvar je to, če boste kaj pobrskale po youtubu pa boste ugotovile, da so v tem pravi mojstri in da takšne vrste plesi izgledajo prav fajn. In ker radi plešemo tudi Slovenci, boste danes namesto polke poskusile z osnovami plesa v vrsti.

V drugi priponki vas bo gospa v škornjih (po kavbojsko, kot se za take plese spodobi) postopoma vodila skozi korake čisto enostavne koreografije na pesem Footloose. Ne vem ali ste kdaj gledale film istim naslovom? Če ne, si ga, če imate rade ples, le dajte ob priliki pogledat. Pa dve verziji sta, ena starejša in ena iz 2011, se mi zdi.

Skratka. Koreografija je “simpl”. Jaz jo že znam 🙂 Pridno torej povadite, da jo bomo skupaj zaplesale, ko se spet vidimo v šoli!

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 6. RAZRED 2. SKUPINA

 

Ker se bližajo prazniki, vam k žabicam in metuljčkom dodajam še zajčke. Prvi zajček je obvezen, drugega lahko naredite, če želite.

http://www.arvindguptatoys.com/toys/Bunnyrabbit.html

Predlagam, da na začetku gledate navodila po slikah, nato pa pogledate še film (predvsem, kako zajčka »napihniti«). Če je luknjica premajhna, jo čisto malo povečajte s škarjicami. Zajčka še okrasite.

http://www.arvindguptatoys.com/toys/rabbit.html

Pri tem zajčku z mahajočimi ušesi predlagam, da na koncu delate premike nog z levo roko naprej in nazaj. Upam, da vam uspe!

Na moj elektronski naslov lucija.korosec@guest.arnes.si mi do torka,  7.4. 2020 napišite, kako vam je uspelo ali če ste imeli kakšno težavo.

 

 

 

 MATEMATIKA

Še vedno boste utrjevali znanje o dolžinskih in ploščinskih enotah, obsegih, ploščinah in površinah.

Preglejte si naloge, ki ste jih dobili v ponedeljek in ste jih uspeli rešiti. Rešitve so v priponki. >>>  Resitve_DN_6r_6_4

Nadaljujete z reševanjem nalog. Če ste prvi del nalog že rešili, imate v prilogi 2. list z nalogami. >>> Vaje_opP_2020_2_del

Skupni čas pregleda rešitev in reševanja je omejen na 40 min. Če danes ne boste uspeli rešiti vseh nalog, boste z reševanjem nadaljevali v sredo…

Tisti, ki imate težave pri obsegu in ploščini imate v priponki še datoteko OBSEG_PLOŠČINA, kjer imate zapisano razliko med obsegom in ploščino in formule za obseg in ploščino pravokotnika ter kvadrata. >>> OBSEG_IN_PLOSCINA

Če pri kateri od nalog potrebujete pomoč, mi to sporočite.

 MATEMATIKA

Danes bomo utrjevali površino kocke in kvadra.

  1. Najprej si preglejte včerajšnje rešitve nalog. >>>  Priloga rešitve nalog OBSEG_IN_PLOSCINA

Učenci, ki ste uspešno premagovali stopničke in pristali na 4. ali 5. stopnički, za vas Utrjevanje – 2. stopnja.

Učenci, ki ste pristali na 1. 2. ali 3. stopnički, za vas pa Utrjevanje – 1. stopnja.

  1. V zvezek zapiši VAJA – POVRŠINA KOCKE in KVADRA 2.del

Prepiši in reši naloge. Izberi naloge glede na stopničke. Naloge so v prilogi. >>> 7. 4.MAT 6.b Priloga -naloge

Naloge tudi tokrat ne rabiš pošiljat. Pošljem rešitve z naslednjimi navodili.

Če pa imaš težave pri reševanju, mi javi.

 SLJ

Tema: Opis igre (športa)

V DZ na str.35 odgovori na vprašanja pri 5. nalogi, nato nadaljuj s 6. nalogo na isti strani.

Predlagam ti, da posnetek pogledaš dvakrat, da bodo odgovori točni.

Če imaš težave, mi sporoči.

 SLJ

TEMA: OPIS IGRE (ŠPORTA)

Odpri delovni zvezek 2. del na strani 35, kjer je 5. naloga.

V interaktivnem učbeniku na www.iRokus.si  (včerajšnja navodila) še enkrat poslušaj besedilo in reši 5. nalogo, ki preverja tvoje razumevanje besedila.

Če imaš težave z reševanjem, mi sporoči. Želim ti uspešno delo.

 LUM

 Likovna naloga: Velikonočni motivi

Nariši risbo na temo izbranega velikonočnega motiva (snop, velikonočne jedi, praznovanje velike noči…). Likovno tehniko si sam izberi.

GOSPODINJSTVO

Utrjevanje snovi, Znaki kakovosti živil

  • Prejšnjo uro ste pregledovali in izpisovali informacije z deklaracij na živilih. Pri nakupu živil je zelo pomembno, da smo pozorni na hranilno sestavo živila, še posebej pa na vsebnost sladkorja, soli, maščob in drugih dodatkov.
  • Danes boste utrjevali učno snov, zato sem vam pripravila kviz. Preden začnete z reševanjem vam predlagam, da si enkrat ali dvakrat preberete učno snov v zvezku. Prijavite se s svojim pravim imenom, da dobim povratno informacijo.
  • Pojdite na Play Kahoot! https://kahoot.it/ . Koda za vstop je: 0502530. Kviz lahko rešujete do srede 8. 4. 2020, do 12.00.
  • V spletni brskalnik vtipkajte pojem znaki kakovosti živil. V zvezek zapišite naslov Znaki kakovosti živil ter si jih prerišite ter zraven dopišite, kaj kateri pomeni.

 TJA

Intervju

1.)  V prilogi maila imaš nekaj vprašanj. Natančno preberi vprašanja. Če kakšne besede ne razumeš, preveri v slovarju*. Odgovori in mi vrni. Dokument shrani kot tvoje ime in priimek-intervju (npr.matejatrebec-intervju).

2.) Sedaj sestavi ti vprašalnik z desetimi vprašanji. Moj vprašalnik si lahko vzameš za vzorec, vsekakor pa moraš sestaviti drugačna vprašanja oz. naj bo vsaj polovica drugačnih. Bodi izviren in ustvarjalen!

Nato si predstavljaj, da si neka znana oseba in odgovarjaš na ta vprašanja. Podatke lahko poiščeš, lahko si jih pa tudi izmisliš.

Pošlji mi v pogled (priponko, slikaj zvezek…) do srede do 16.00. To je naloga za dve uri, torej velja še za sredo.

 

* STUDY TIP

Besede lahko poiščeš na Google Translate ali spletnem slovarju PONS (https://sl.pons.com/prevod). Išči posamezno besedo, ne prevajaj povedi.

NARAVOSLOVJE

Cvetovi

  • V prilogi vam pošiljam rešitve učnega lista. Vaša naloga je bila predvsem, da opazujete cvetove in najdete na njih njihove dele (čašne, venčne liste ali enojno svetno odevalo, prašnike, pestič). S štetjem delov cveta pridemo do ugotovitve, da imajo enokaličnice 6 – števno cvetno odevalo, dvokaličnice pa 4 ali pa 5. >>>    cvet_resitve
  • Spodaj je zapisana razlaga snovi. Ne prepisujte je v zvezek, ker imate v prilogi učni list. Opravite pa opisane naloge. >>> cvetovi
  • Zelo malo rastlin ima tako enostavno zgradbo cveta kot smo jo spoznali.

Številni cvetovi so združeni v SOCVETJA. O socvetju govorimo, kadar je na isti cvetni osi več cvetov. Primeri: regrat, marjetica, sončnica, koruza, trave, šmarnica…

Na zgornji sliki je socvetje pri marjetici. Vsak bel list je en cvet, v notranjosti so cevasti rumeni cvetovi.

Primeri oblik socvetij.

Oglej si spodnjo fotografijo. Kaj opaziš?

Prvi cvetovi imajo samo pestiče, drugi pa samo prašnike. Pravimo, da so ENOSPOLNI. Na fotografiji so cvetovi vrbe (mačice).

Cvet, ki ima hkrati prašnike in pestič (ali več) pa je OBOJESPOLEN ali DVOSPOLEN.

 Primeri rastlin, ki imajo enospolne cvetove:

leska, vrba, breza, vsi iglavci, gaber, kivi, tisa…

Včasih najdemo ženske cvetove na eni rastlini (grmu, drevesu), moške pa na drugi rastlini. Takšnim rastlinam pravimo, da so DVODOMNE. Takšen primer je že zgoraj navedena vrba.

Rastline, ki imajo ženske in moške cvetove na isti rastlini pa so ENODOMNE.

Takšna rastlina je na primer leska (slika spodaj).

Rumeni viseči cvetovi so moški, rdeči cvetovi pa so ženski. Vsi so pa na isti rastlini.

Rumeni cvetovi na zgornji sliki so moški cvetovi (socvetja), rdeče obarvani pa ženski (socvetja). Rastlina pa je smreka.

Enodomne rastline so: leska, smreka, bor, gaber, breza, koruza…Enodomnih rastlin je več kot dvodomnih.

Dvodomne rastline so: vrba, kivi, tisa. Če želimo imeti plodove kivija, moramo nujno imeti obe rastlini.

  • Naloga

Opravite jo do petka. Če nimate možnosti ali pa ste alergični na cvetni prah, lahko narišete. Če želite in zmorete, lahko naredite več primerov, tudi svojih.

Na terenu (blizu doma) naberi dve socvetji ter si ju prilepi v zvezek. Zraven zapiši npr. socvetje- regrat, socvetje – trava.

Naberi in prilepi v zvezek en dvospolen cvet (npr. trobentica). Zraven zopet dopiši dvospolen cvet – trobentica.

Naberi 2 moški in 2 ženski socvetji dveh rastlin. Zraven dopiši na primer dvodomna rastlina vrba – moško in žensko socvetje, enodomna rastlina breza – moško in žensko socvetje.

  • V zvezek si prepiši učni list (besedilo), ki je v prilogi in ga reši.

TJA

Present Simple: WH-questions

  • Na telefonu ali računalniku pojdi na it ter vtipkaj PIN: 0129950 in se vpiši s svojim imenom in začetnico priimka (npr. AdelaK).

Reši kviz. Lahko rešiš večkrat, vendar se moraš prijavit z novim imenom (prvotnemu imenu dodaj eno številko, npr. AdelaK1).

Vaše odgovore in rezultat bom videla, tako da mi ni potrebno ničesar pošiljat. Igraš lahko do srede do 18.00. Potem se izziv zaključi.

* Opcijsko: če boš kasneje imel/a čas in voljo, lahko rešiš še en Kahoot kviz à PIN:  0604504

  • Včeraj si spoznal, kako se tvorijo vprašanja, na katera se lahko odgovori le za da ali ne (Yes/No Questions). Danes bomo tem vprašanjem dodali še vprašalne besede (where, when, what…).

UČ 57/5: vprašanja dopolni z besedami v okvirčku, nato preglej rešitve (so na koncu teh navodil).

  • V zvezek prepiši vsebino spodnjega ovirčka:

Present Simple: WH-questions

Where? (Kje?)

When? (Kdaj?)

What? (Kaj?)

 

What time? (Ob kateri uri?)

Who? (Kdo?)

Why? (Zakaj?)

 

How often? (Kako pogosto?)

How many? (Koliko?)

 

             Do you study English? à Yes, I do.

Where do you study English? à I study English at school and at home.

When  do you read English boks? à In the evenings.

How    does she study English? à She practises and reads a lot.

Why    does he use a dictionary? à To understand unknown words. (unknown-neznane)

Who    do they visit every weekend? à Their grandparents.

 

 

  • UČ 57/6: napiši šest vprašanj tako da uporabiš podane besede (iz vsakega stolpca eno). Skombiniraj tako, da bo vprašanje smiselno. Iste besede lahko uporabiš večkrat.

 

  • UČ 57/7: besede razvrsti tako, da tvoriš vprašanja. Zapiši tudi svoje odgovore!!!
    Učenci z odločbami (IP, DSP) lahko namesto 7 vprašanj poljubno zapišete 4 vprašanja.

 

  • POŠLJI FOTO ZVEZKA DANAŠNJIH ZAPISKOV IN REŠENIH NALOG!!!

Rešitve:

UČ 57/5: 1 Where, 2 do, 3 Kanzi, 4 live, 5 you, 6 understand, 7 does

UČ 57/6: tukaj je nekaj možnosti:

  • Where do you study English?
  • When does she watch TV?
  • What does he do at school?
  • What time do you go to school?
  • When does he practise Mandarin?
  • Where do they do their homework?
  • What do we do at home?
  • What time do you go home?

 

UČ 57/7: če vprašanja ne razumeš, uporabi spletni slovar!

  1. How many languages do you speak?
  2. Do you use websites in English?
  3. How often do you have English classes?
  4. Where do you study at home?
  5. Do you read English books?
  6. How often do you watch TV programmes in English?
  7. What time do you finist your homework?

NEMŠČINA (NIP)

Navodila za delo:
V tem tednu se boš naučil/a nekaj o veliki noči. Napiši naslov: OSTERN (velika noč)
Poslušaj pesmice na spodnjih povezavah:

Oglej si posnetek na Youtube.

Oglej si posnetek na Youtube.

Oglej si posnetek na Youtube.

V prilogi imaš list, na katerem so napisane besede o veliki noči in tudi narisane. Lista NE TISKAJ. >>> Ostern – neue Wörter
Prepiši besede v zvezek in zraven nariši. Besede večkrat preberi.
Danes mi ničesar NE pošiljaš.

(Skupno 259 obiskov, današnjih obiskov 1)