SLJ

V DZ na strani 64 reši 1. nalogo in malo ponovi o ločilih, ki jih poznaš. Na vprašanja pri 2. nalogi odgovori ustno. Reši še 3., 4. in 5. nalogo na strani 65.

V zvezek za jezikovnost napiši vaja in zapiši spodnje povedi. Vstavi vejico, kjer je potrebno:

  1. Lastovica pogosto gnezdi v hlevih zapuščenih kmečkih hišah lopah pod mostovi in pod strehami.
  2. Ostržek je majhne postave in je narejen iz lesa.
  3. Čarodej pri svojem delu uporablja čarovniško palico klobu in različne barvne rute.
  4. Čevljar obutev očisti popravi napake in zlošči.
  5. Gozdar podira drevesa jih klesti žaga in opravlja druga gozdno varstvena dela.
  6. Po navadi je oblečena v dolgo črno krilo rdečo bluzo in pleten telovnik.
  • Povedi fotografiraj in mi jih pošlji (naj se vejice vidijo).

MAT

Ponovimo:

Deljenje iz 3. razreda ti ne bi smelo delati več težav. V zvezek za MAT napiši naslov DELJENJE  in reši naslednje primere. Prvi primer je že rešen.

12 : 2 = 6, ker je 6 ⋅ 2 = 12

48 : 6 =    , ker je

32 : 4 =    , ker je

63 : 9 =    , ker je

Malo težji primeri:

42 : 2 = 21           Preizkus:    21 ⋅ 2     →                POMOČ: 1. korak: 4 : 2 = 2

02                                              42                                               2. korak:  množimo nazaj  2 ⋅ 2 = 4 in

0                                                                                                     koliko še  do 4? 0

Pod 4 podpišemo 0.

3. korak: 2 pripišemo k 0, 2 : 2 = 1

639 : 3 = 213             Preizkus: 213 ⋅3                                    4. korak:  množimo nazaj  1 ⋅ 2 = 2 in

03                                                 639                                                      koliko še do 2? 0

09                                                                                                               Pod 2 zapišemo 0, končamo.

0

POMOČ: 1. korak: 6 : 3 = 2

2.korak: 2 ⋅ 3 = 6 in koliko še  do 6? 0

Pod 6 zapišemo 0.

3.korak: 3 pripišemo k 0, 3 : 3 = 1

4. korak: 1 ⋅ 3 = 3 in koliko še do 3? 0

Pod 3 zapišemo 0, pripišemo 9.

5.korak: 9 : 3 = 3

6.korak: 3 ⋅ 3 = 9 in koliko še do 9? 0

Pod 9 zapišemo 0, končamo.

Poglej si posnetek, da se spomniš postopka. Lahko ga pogledaš tudi večkrat.

https://www.youtube.com/watch?v=dO20Z35bgs4

V zvezek za MAT prepiši račune iz posnetka in jih reši še sam. Naredi tudi preizkus.

48 : 4 =

248 : 2 =

6309 : 3 =

Poskusi še z naslednjimi primeri. Naredi preizkuse, da vidiš, če si računal-a prav.

933 : 3 =

505 : 5 =

846 : 2 =ž

  • Tvoja naloga je, da mi pošlješ rešene račune v zvezku (da pregledam postopek, če ti gre). Zadnjih šest računov.

TJA

Tema: Easter  (medpredmetno povezovanje)

Cilji: učenci utrjujejo besedišče povezano s praznikom

Poslušaj velikonočnega zajčka in zapleši z njim.

  • Tabelska slika

V zvezek si nariši spodnjo tabelsko sliko.

Peppa Pig ima s prijatelji »Easter Egg Hunt«. Poglej kako skupaj iščejo čokoladna jajčka, ki jih je okrog hiše skril Velikonočni zajček.

ŠPO

Danes boš izboljšal svojo gibalno učinkovitost. Ponovil boš osnovne elemente gimnastičnih prvin.

Dve minuti teči na mestu (lahko tudi zunaj) , eno minuto hodi in ponovi obe dejavnosti.

Naredi sklop gimnastičnih vaj – kot to naredimo v šoli (od glave do nog). Naredi  vaje za moč ( 2x po 10 ponovitev zapiranje knjige in  2x po 5 sklec).

Ponovi osnovne elemente talne telovadbe: preval naprej, preval nazaj, stojo na lopaticah, most in vajo ravnotežja – lastovko (pazi na podlago).

Bodi pozoren na svojo varnost, da ne pride do poškodb. Ko se ogreješ, se odpravi na sprehod.

DRUŽBA

Preteklost, sedanjost, prihodnost

Učenci:

  • razlikujejo med preteklostjo, sedanjostjo, prihodnostjo.

  1. Oglej si slike in z eno besedo odgovori, kaj prikazujejo.
  1. Vprašanje ni bilo težko, saj ta predmet vsi uporabljamo. Razmisli, zakaj pa so ti predmeti vseeno tako različni.
  1. Ugotovil-a si, da so nastali in se uporabljali v različnem času.
  • Kateri telefoni spadajo v preteklost?
  • Ali katerega uporabljamo v sedanjosti? Katerega?
  • V katero obdobje bi uvrstil telefon št. 3?

Prepiši v zvezek.

Tabelska slika:

VČERAJ, DANES, JUTRI

 

  • Preteklost – čas, ki je že minil.
  • Sedanjost – čas, v katerem živimo.
  • Prihodnost – čas, ki prihaja.

 

preteklost <——————–X———————->prihodnost

sedanjost

Pod zapisano snov napiši  naslov

PREDMET IZ PRETEKLOSTI

Nariši star predmet, ki si ga videl pri babici, dedku ali ga imaš doma ali si ga občudoval v katerem od muzejev. Lahko si pomagaš tudi s spletom ( Google. . . .).

LIKALNIK

Uporabljali so ga za likanje oblačil, prtov, posteljnine. . .

Pod predmetom napiši, kako se imenuje in za kaj so ga uporabljali.

(Skupno 239 obiskov, današnjih obiskov 1)