5. A 5. B

TJA

Bralno razumevanje: Let’s explore! (U/50-51)

1.) Odpri učbenik na strani 50-51. Oglej si slike, nato preberi besedilo.

2.) Pojdi na Khoot.it in vtipkaj PIN: 0304198 (enak postopek kot zadnjič). Sedaj boš preveril, koliko si razumel. Učbenik imej še vedno odprt. Ne odgovarjaj na pamet, temveč se vračaj v besedilo in išči podatke. Nekaj vprašanj se nanaša samo na slike, ki so ob besedilu.

Rešitve bom videla po zaključku kviza, tudi kako ste odgovarjali na posamezna vprašanja. Podpišite se s svojim imenom,  zato da za vsakega vem rezultat (kot bi mi oddali učni list). Če se bo kdo prijavil z vzdevkom, mi ga obvezno sporočite po mailu!

 

TJA

Navodila_Young_explorers_registracija

The youth club

  1. UČ, str. 46: poslušaj posnetek 26
  • Prvič samo poslušaj in spremljaj sličice.
  • Drugič poslušaj in zraven tiho beri.
  • Tretjič samostojno preberi, po potrebi ponovno poslušaj.
  • * Kdor ima možnost, se lahko posname (samo zvok) in se nato posluša. Zvočni posnetek lahko pošlješ tudi meni.
  1. DZ 38/1: Preberi stavke. So trditve pravilne (true) ali napačne (false)?
  1. DZ 38/2: Napiši vprašanja in svoje odgovore (Yes, I do./No, I don’t.). Bodi pozoren/a pri zapisu oz. prepisu besed in ločilih (veljica, apostrofa).
  1. Preglej svoje odgovore.

Drugi teden bomo imeli kratko preverjanje znanja (4. in 5. enota).

Rešitve:

DZ 38/1:

2 true, 3 false, 4 true, 5 true

DZ 38/2:

2 Do you like skipping?
3 Do you like rollerblading?

4 Do you like skateboarding?

5 Do you like drawing?

6 Do you like painting?

7 Do you like playing cards?

SLJ

Opis rastline

Zadnjo uro slovenščine si si izbral rastlino in zanjo oblikoval miselni vzorec. Danes boš pa za izbrano rastlino napisal besedilo.

Na kaj moraš pazit! Za vsako ključno besedo opisa napišeš nov odstavek z zamikom. Besed ne ponavljaš. Paziš na veliko začetnico in ločila…

  1. Najprej si poglej posnetek o opisu rastline, da ti bo lažje zapisat besedilo o svoji izbrani rastlini. Posnetek  je  na povezavi  https://youtu.be/SDGyus2gC7w
  2. Tako, sedaj se pa loti zapisa besedila. Pomagaj si z miselnim vzorcem , ki si ga preteklo uro oblikoval in zapisal v zvezek.
  3. Pošlji mi zapis tvojega besedila.

 

 
 

 

 

 

SLJ 

Opis rastline

Zadnjo uro slovenščine si si izbral rastlino in zanjo oblikoval miselni vzorec. Danes boš  za izbrano rastlino napisal besedilo.

Na kaj moraš pazit!

  • Za vsako ključno besedo opisa napišeš nov odstavek z zamikom. Besed ne ponavljaš. Paziš na veliko začetnico in ločila…
  • Najprej si poglej posnetek o opisu rastline, da ti bo lažje  zapisat besedilo o svoji izbrani rastlini. Posnetek  najdeš na povezavi

https://youtu.be/SDGyus2gC7w

  • Tako, sedaj se pa loti zapisa besedila. Pomagaj si z miselnim vzorcem , ki si ga včeraj oblikoval.

Pošlji mi zapis tvojega besedila.

 

 

NIT

Recikliranje

V preteklih urah si spoznal različne vrste snovi in njihovo shranjevanje.

V vsakdanjem življenju uporabljamo veliko embalaže. Poskrbeti moramo za naš planet, zato je pomembno, da jo doma ločeno zbiramo in s tem omogočimo recikliranje. Kako in kje poteka recikliranje?

  1. Na spletni povezavi https://www.youtube.com/watch?v=-sgRsNoXPow  si oglej filmček z naslovom “Eko film – reciklaža odpadne embalaže”.
  2. Kaj vse si novega spoznal? Kako nastane recikliran papir? Postopek in pomen recikliranja plastike? … (Zapiši si vprašanja, mnenja, spoznanja… in nam jih boš na naslednjem video srečanju posredoval.)
  1. Zapis v zvezek; Recikliranje

Embalažo  zbiramo ločeno in s tem omogočamo, da se odpadna embalaža lahko reciklira.

Kaj je recikliranje?

Recikliranje je predelava že uporabljenih, odpadnih snovi v proizvodnem procesu -v tovarni.

Zakaj reciklirajo odpadne snovi?

Recikliranje zmanjšuje porabo novih snovi za izdelavo embalaže in hkrati zmanjšuje količino že uporabljene embalaže na zbirnih centrih za odpadke.

Naštej pomen embalaže.

Embalaža omogoča:

  • shranjevanje snovi in prenašanje snovi,
  • preprečuje poškodovanje snovi,
  • ohranja kakovost snovi.

 

NIT

Recikliranje

V preteklih urah si spoznal različne vrste snovi in njihovo shranjevanje. Danes boš ponovil o ločevanju odpadkov in recikliranju embalaže.

  • Na spletni povezavi    https://www.youtube.com/watch?v=-sgRsNoXPow  si oglej filmček z naslovom “Eko film – reciklaža odpadne embalaže”.
  • Kaj vse si novega spoznal? Kako nastane recikliran papir? Postopek in pomen recikliranja plastike? … (Zapiši si vprašanja, mnenja, spoznanja… in nam jih boš na naslednjem video srečanju posredoval.)
  • Zapis v zvezek:

Recikliranje

Embalažo  zbiramo ločeno in s tem omogočamo, da se odpadna embalaža lahko reciklira.

Recikliranje je predelava že uporabljenih, odpadnih snovi v proizvodnem procesu.

Recikliranje zmanjšuje porabo novih snovi za izdelavo embalaže in hkrati zmanjšuje količino že uporabljene embalaže na zbirnih centrih za odpadke.

Pomen embalaže.

Embalaža omogoča:

  • shranjevanje snovi in   prenašanje snovi,
  • preprečuje poškodovanje snovi,
  • ohranja kakovost snovi.

MAT

Ploščina lika

Obseg lika že znaš izračunati. Obseg pomeni okoli določenega lika.

Danes boš pa spoznal, kaj pomeni ploščina, že sama beseda ti pove, da je to ploskev. Se spomniš, ko smo risali like, smo jih pobarvali. Pobarvali smo ploskev lika.

  1. Na spletni povezavi

https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-mat-sdz-osn/ pod naslovom Ploščina lika, si preberi pogovor med Jako, Zalo in Nežo, nato si odpri vse znake in pazljivo preberi in preglej.

  • V zvezek prepiši spodnji zapis.

Ploščina lika – p  –  (mali pisani p)

  1. Iz časopisnega papirja oblikuj 1 cm2, 1 dm2 in 1 m2 .
  2. Reši naloge v delovnem zvezku na strain 44/1, 45/1, 47/1,2,3.

MAT

Ploščina lika

Obseg lika že znaš izračunati. Obseg pomeni okoli.

Danes boš spoznal, kaj pomeni ploščina.  Že sama beseda ti pove, da je to ploskev. Se spomniš, ko smo risali like, smo jih pobarvali. Pobarvali smo ploskev lika.

  • Prepiši in preriši v zvezek spodnji zapis.

Ploščina lika – p  –  (mali pisani p)

Ploščina je velikost ploskve, ki jo lik zavzema na ravnini. Merske enote za ploščino so: mm2, cm2, dm2, m2 in km2.

mm2– (preberemo) kvadratni milimeter

 cm2– (preberemo) kvadratni centimeter

  • Iz časopisnega papirja oblikuj 1 cm2, 1 dm2 in 1 m2 .
  • Reši naloge v delovnem zvezku na strani  44/1, 45/1, 47/1,2,3.

GOS

Ponavljanje in utrjevanje

Danes boš utrdil znanje o barvanju z naravnimi barvami. Barvamo lahko različne predmete. Najpogosteje barve kupimo.

  1. Razišči in ugotovi, katere naravne snovi- naravna barvila lahko sam najdeš.
  2. Zapiši naravno barvilo in postopek barvanja, ki ga lahko izvedeš sam ali v prisotnosti odrasle osebe. Tvoj zapis naj vsebuje, kaj si barval, s čim in kako. Ne pozabi dodati še svoje ugotovitve, ali ti je pobarvan izdelek všeč, tvoj pogled na bravo… Nalogo opravi do 16.4.2020.
  1. Pošlji mi zapis tedenske dejavnosti-spremljanje spanja in počitka.

GOS

Ponavljanje in utrjevanje

Danes boš utrdil znanje o barvanju z naravnimi barvili. Barvamo lahko različne predmete. Najpogosteje barve kupimo.

  • Razišči in ugotovi, katere naravne snovi- naravna barvila lahko sam najdeš.

Zapiši naravno barvilo in postopek barvanja, ki ga lahko izvedeš sam ali v prisotnosti odrasle osebe. Tvoj zapis naj vsebuje, kaj si barval, s čim in kako. Ne pozabi dodati še svoje ugotovitve, ali ti je pobarvan izdelek všeč, tvoj pogled na bravo…

Nalogo opravi do 16.4.2020.

 

ŠPO

Sprehod in igre v naravi

Po napornem delu v stanovanju si vzemi čas za oddih in v hoji, teku,  preskakovanju… razmigalj svoje telo in nadihaj se svežega zraka..

  1. Pojdi na sprehod, če imaš možnost stopi do gozda (lahko tudi v sadovnjak).
  2. Izberi si 5 dreves (v gozdu ali sadovnjaku) in teči okoli dreves, tako da boš risal namišljene osmice…
  3. Če si v gozdu preskakuj različne ovire (večje veje, podrta debla, štore…), v sadovnjaku pa lahko preskakuješ (krtine, cvetoči regrat…)
  4. Bodi ustvarjalen. Uživaj.

ŠPO

Sprehod in igre v gozdu

Po napornem delu v stanovanju si vzemi čas za oddih in v hoji, teku,  preskakovanju… razmigaj svoje telo in se nadihaj svežega zraka..

  • Pojdi na sprehod, če imaš možnost stopi do gozda (lahko tudi v sadovnjak).
  • Izberi si 5 dreves (v gozdu ali sadovnjaku) in teči okoli dreves, tako da boš risal namišljene osmice…
  • Če si v gozdu preskakuj različne ovire (večje veje, podrta debla, štore…), v sadovnjaku pa lahko preskakuješ (krtine, cvetoči regrat…)
  • Bodi ustvarjalen. Uživaj.

 NEMŠČINA (NIP)

Navodila za delo:
Še vedno smo pri prazniku OSTERN.
V prilogi imaš list, na katerem so zapisane povedi. Povedi prepišeš v zvezek in narišeš tako, kot zahteva poved. >>> Ostern 5 – Sätze und Bilder
V 2. prilogi imaš napisano voščilo in narisano sliko. Če imaš možnost, natisni, prilepi v zvezek in pobarvaj. >>> Ostern – voščilo
Če te možnosti nimaš, prepiši in nariši.
Vse, kar si naredil/a pod naslovom OSTERN, mi poslikaj in pošlji do petka, 10. 4. 2020.

ICH WÜNSCHE DIR UND DEINER FAMILIE FROHE OSTERN!

(Skupno 171 obiskov, današnjih obiskov 1)