SPOZNAVANJE OKOLJA

Skrbim za svoje zdravje – zdravo jem

Z učenci se pogovorimo, zakaj je pomembno, da zajtrkujemo. Učenci naštejejo, kaj radi jedo. Vodimo pogovor o hrani (Katere jedi so zdrave in jih moramo pogosto jesti? Katere jedi so manj zdrave in bi jih morali jesti le občasno, ob posebnih priložnostih? Si pomagamo s piramido zdrave prehrane.). Pomembno je, da jemo raznovrstno hrano.

V zvezek za SPO napišejo naslov ZDRAVO JEM in si narišejo svoj primer zdrave malice.

ŠPORT

Igre

Učenci za uvodni del potrebujejo plišasto igračo in z njo se razgibajo po naslednjem posnetku: https://www.youtube.com/watch?v=7VAEIkGmXno&t=1s

Potem opravijo še naslednje vaje:

  • Igračo dajo na hrbet in jo nosijo po stanovanju (po vseh štirih),
  • Igračo dajo na trebuh, oprti so na roke in noge s trebuhom navzgor, nosijo igračo po stanovanju,
  • Zopet je igrača na hrbtu, premikajo se tako, da uporabljajo samo roke, noge vlečejo za seboj.

Na koncu si otresejo roke in noge, igračo pospravijo.

SLOVENŠČINA

Jan (opis osebe)

Najprej učencem opišite nekoga iz družine – ugotovijo, koga ste opisali (npr. Ima ovalen obraz. Na levem licu ima znamenje. Njeni lasje so svetli in dolgi. Lase ima spete v čop. Oblečena je v…).

Nato preberete opis Jana:

Ime mi je Jan. Pišem se Mlinar. Praznoval sem sedmi rojstni dan. Hodim v prvi razred osnovne šole. Živim v mestu. Sem visok in suh deček. Moj obraz je okrogel. Na nosu imam pege. Imam rjave oči. Nosim očala. Moji lasje so kratki in rjave barve. Oblečen sem v zelene dolge hlače in rjavo majico z dolgimi rokavi. Obute imam zelene športne copate.

Učenci vam povedo, kakšen je Jan in ga narišejo v zvezek za SLJ – naslov OPIS OSEBE.

MATEMATIKA

Števila 16, 17, 18, 19, 20

Z  učenci ponovite štetje naprej in nazaj ter številke do 15.

Za pridobivanje novih števil do 20 lahko uporabite npr. modre in rdeče kocke, jajčne škatle in kamenčke…, paličice, rdeče in modre krožce ter trakec z 2X10 krožcev… Si pripravimo kartončke s številkami od 16 do 20.

Postavimo škatlo za jajca in vanjo položimo 10 plastičnih jajčk ali kamenčkov ali… Vprašamo: Koliko jajčk je v škatli? Vzamemo novo škatlo in jo postavimo ob polno škatlo. V drugo škatlo položimo 5 jajc. Vprašamo: Koliko jajčk je v obeh škatlah?   V drugi škatli dodamo 1 jajce. Jajca preštejemo in ob škatli postavimo kartonček z zapisanim številom 16.

Učenci pripravijo dvajsetičke (trakce z 20 krožci) in rdeče ter modre krožce in na dvajsetičku nastavijo 16 krožcev. V prvo vrsto dajo 10 rdečih krožcev in v drugo vrsto šest modrih krožcev. Na listič si zapišejo številko 16 in jo položijo k dvajsetičku.

Ostala števila do 20 pridobimo tako, da učenci dodajajo po 1 moder krožec in si na listič zapišejo številko, v drugo škatlo pa dodajamo po eno jajce.

Števila preberejo in prepišejo v zvezek. Povemo, kako zapišemo števila od 16 do 20, v en kvadratek, med števili pa pustimo en kvadratek prazen. Zapišejo naslov ŠTEVILA DO 20.

 

 

(Skupno 235 obiskov, današnjih obiskov 1)