6. A 6. B

NARAVOSLOVJE

Spolno razmnoževanje rastlin

  • Prejšnji teden ste spoznavali različne cvetove in rastline (enospolne, dvospolne, socvetja ter enodomne in dvodomne rastline). V priponki imate rešitve učnega lista (Cvetovi). Postavila sem vam tudi vprašanje za razmišljanje. >>> Cvetovi -resitve

Zakaj misliš, da moški in ženski cvetovi na enodomnih rastlinah (torej na isti rastlini) ne dozorijo hkrati?

Če niste vedeli odgovora, nič hudega. Povezan je s snovjo, ki jo boste spoznali danes.

V prašnikih nastaja cvetni prah, v katerem so moške spolne celice. V pestičih pa semenske zasnove z ženskimi spolnimi celicami. Da pride do združitve moških spolnih celic z ženskimi (oploditve), je potreben prenos cvetnega prahu (oprašitev).

V istem cvetu ali pa v cvetovih na isti rastlini nastajajo zelo podobne moške in ženske spolne celice, zato je izjemnega pomena, da pride na en cvet cvetni prah z drugega cveta ali pa celo z druge rastline iste vrste. S tem je omogočena večja genska raznolikost plodov in s tem tudi novih rastlin. Zaradi tega v veliko cvetovih rastlin moške in ženske spolne celice ne dozorijo hkrati.

Ali misliš, da je to zaželeno pri sadnem drevju?

  • V priloženi PowerPoint projekciji imate razloženo današnjo snov. Torej nastajanje spolnih celic, oprašitev ter oploditev. Ter načine prenašanja cvetnega prahu pri rastlinah (vetrocvetke, žužkocvetke). >>> spolno_r

Danes si projekcijo prepišite v zvezek. Prerišite si tudi skice, ne pa slik (razen, če imate možnost tiskanja). Naslednjo uro (v ponedeljek) vas čaka terensko delo z opazovanjem in razmišljanjem.

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA 6. RAZRED – 2. SKUPINA

  1. POKLICI V LESARSTVU

Na posnetkih je zanimiva, malo šaljiva predstavitev poklica mizar. Oglejte si posnetka.

https://www.mojaizbira.si/poklic/mizar

https://www.youtube.com/watch?v=WU4Ens_Ev88

Na moj elektronski naslov lucija.korosec@guest.arnes.si  do petka, 18.4.2020 opišite, kakšen poklic je to. Se ti zdi zanimiv?

  1. PRIPRAVA NA OCENJEVANJE

Do sedaj ste na daljavo izdelali kar nekaj izdelkov iz papirja. V naslednjih tednih  pa boste izdelali izdelek po lastni izbiri, ki bo za oceno.

Vaša naloga je:

  1. poglejte, če imate doma ali v okolici kaj materiala, iz katerega bi lahko doma varno (brez strojev) naredili enostaven izdelek. Ta material je lahko papir, karton, lepenka, les, lubje, odpadna embalaža,
  1. poiščite idejo za izdelek (lahko jo imate sami ali jo poiščete na spletu)

Na moj elektronski naslov korosec@guest.arnes.si do ponedeljka, 20.4.2020 napišite, kak primeren material ste našli in idejo, kaj bi iz njega lahko doma naredili.

Če bo imel kdo težave z iskanjem ideje za izdelek, bom naslednji teden predlagala nekaj zamisli, ki jih lahko tudi uporabite.

 TJA

Delo z besediščem

WHAT A WONDERFUL WORLD by Louis Armstrong

1.) Pojdi na: https://www.youtube.com/watch?v=A3yCcXgbKrE in poslušaj pesem. Nato poslušaj še enkrat in sledi besedilu:

I see trees of green
Red roses too
I see them bloom
For me and you
And I think to myself
What a wonderful world
The colors of the rainbow
So pretty in the sky
Are also on the faces
Of people going by
I see friends shaking hands
Saying, “How do you do?”
They’re really saying
“I love you”
I see skies of blue
And clouds of white
The bright blessed day
The dark sacred night
And I think to myself
What a wonderful world
I hear babies cry
I watch them grow
They’ll learn much more
Than I’ll never know
And I think to myself
What a wonderful worldYes, I think to myself
What a wonderful world

2.) V pesmi poišči nasprotja naslednjih dveh pridevnikov:

terrible – ________________

ugly – __________________

3.) Razloži naslednje besede (pomagaj si s slovarjem, če je potrebno): flowers bloom, shake hands, grow, learn, think, know, watch.

4.) Naslednje samostalnike postavi v množino (pomagaj si s pesmijo):

sky – ________________

cloud – ______________

face – _______________

baby – _______________

color – _______________

tree – ________________

rose – ________________

friend – _______________

 

5.) When do you feel the world is wonderful? What do you see / hear? (Kdaj se tebi zdi svet čudovit? Kaj takrat vidiš / slišiš?)

6.) Poslušaj priredbo pesmi (cover) tukaj: https://www.youtube.com/watch?v=cFoXcO8llNI. Katera verzija ti je bolj všeč?

Pošlji mi odgovore na 2., 3., 4., 5. in 6. nalogo. Lahko rešuješ kar na list v Wordu (poslala sem ti ga v priponki maila), shraniš pod svojim imenom in mi ga pošlješ. Lahko pa rešuješ tudi v zvezek in mi pošlješ sliko.

GOSPODINJSTVO

Priprava jedi in pogrinjka – domače praktično delo

  • Prejšnjo uro ste reševali kviz. Nekateri se niste prijavili s svojim pravim imenom tako, da ne vem, kateri rezultati so vaši. Najboljši dosežek je bil 73 % točk. Rezultati so v prilogi. Vsekakor bo znanje potrebno izboljšati. Kviz boste reševali še enkrat. Vaš cilj bo izboljšati dosežek, zato se morate prej učiti. Torej je vaša prva današnja naloga učenje. Kviz boste ponovno reševali naslednji teden (torej prihodnji petek).
  • Vaša druga današnja naloga je, da doma pripravite kosilo ali pa eno jed po receptu, pripravite pogrinjek kot smo se učili v šoli ter izpolnite učni list. Pošljite mi izpolnjen učni list ter slike priprave vaše jedi in pogrinjka. Če boste pripravili samo eno jed, naj bo del celega kosila. Pogrinjek pa pripravite za celoten obrok. Imate en teden časa.

Vse skupaj je priprava na praktično oceno pri gospodinjstvu. Če se boste dobro izkazali že ta teden, lahko oceno pridobite takoj (izdelek 3t, pogrinjek 3t, uspešno rešen učni list 3t; skupaj torej 9 točk).

V prilogi vam pošiljam recepte, učni list ter piramido zdrave prehrane.

prakticno_delo

bol-omaka

pica

lazanja

ČESNOVA JUHA

 ŠPORT (DEČKI)

Jutri imate za narediti naslednjo nalogo. Naredili boste 3 gibalne odmore, med tem ko se učite ali sedite za računalnikom. Vsak gibalni odmor naj traja 10-15 min. Med vsakemu gibalnemu odmoru pa naj mine vsaj 1,5 ure. Gibalni odmor naj zajema 3 raztezne gimnastične vaje, 2x 20 ponovitev vaj za trebušne in hrbtne mišice, 20 počepov, 5 sklec in držanje planka. Katere vaje za trebušne in hrbtne mišice boste izbral,i je vaša odločitev. S tem boste omogočili , da pride več kisika v vaše možgane. S tem boste pri učenju bolj uspešni. Lp Dragan

 ŠPORT (DEKLICE)

NAVODILO za postavitev vaše “laserske mreže”:

Za aktivnost potrebujete le vrvico ali volno, lahko tudi elastiko, ki jo zavežete okrog stolov, miz, omar ali zunaj okoli dreves, grmov… Če mama ne bo gledala preveč grdo 😉 , lahko vrvico pritrdite na steno tudi s pomočjo kakšnega lepilnega traka. Skratka, sistem je “znajdi se” 🙂 Gostoto mreže prilagajate po želji oziroma zahtevnosti, ki jo želite za svojo lasersko mrežo.

Ko bo mreža postavljena, je vaša naloga, da jo poskušate preplezati najbolj spretno kar se da, brez da bi se dotaknili vrvice. Če naredite napako, pri igri pa vas je več, odstopite mesto tistemu za vami, vi pa začnete od začetka, ko ste spet na vrsti. Ker je možnih poti vedno več, si za nov poskus ob napaki pač poskusite izbrati boljšo pot. Vrvico lahko preplezate, preskočite, zlezete pod njo… Tudi tu smo pri “znajdi se” 🙂 Za večjo motivacijo predlagam, da si na drugi strani mreže pripravite kakšen strogo varovani “sef”, v katerem vas bo čakalo sadje ali pa mmm, kakšna dobra čokoladica

V priponki je slikica primera, da boste imele navdih, jaz pa vam želim uspešno postavljanje mreže in obilo zabave ob premagovanju “žarkov”. Če kateri ne bo odveč, bom zelo vesela kakšne fotografije njene mreže.

 GEO

tematika: ORIENTACIJA

PRILOGA >>> KLIK

 MATEMATIKA

Danes boste najprej naredili popravo preverjanja znanja, nato pa ponovili računanje z naravnimi in decimalnimi števili.

  1. Naredite popravo vseh nalog, ki jih imate narobe. Popravljeno preverjanje boste vsi, ki ste ga oddali, dobili popravljeno nazaj najkasneje zjutraj, če ga še niste, ker še nisem uspela vseh popraviti. Rešitve preverjanja so v prilogi. V rešitvah je zapisan en način reševanja, pri nekaterih nalogah so postopki reševanja lahko tudi drugačni, predvsem pri 4. in 5. nalogi. >>> Resitve_preverjanja

Poprave ni potrebno pošiljati. Če ima kdo kakšno vprašanje, pa naj mi to pošlje.

  1. V učbeniku rešujete na str. 215, nalogi 2, 8. Lahko si pomagate z učbenikom ali zvezkom, kjer imate zapiske te snovi.

Skupni čas reševanja naj bo 40 min, ni potrebno rešiti vseh nalog v učbeniku, če ne boste uspeli.

 ŠPORT (DEČKI)

Jutri imate za narediti naslednjo nalogo. Naredili boste 3 gibalne odmore, med tem ko se učite ali sedite za računalnikom. Vsak gibalni odmor naj traja 10-15 min. Med vsakemu gibalnemu odmoru pa naj mine vsaj 1,5 ure. Gibalni odmor naj zajema 3 raztezne gimnastične vaje, 2x 20 ponovitev vaj za trebušne in hrbtne mišice, 20 počepov, 5 sklec in držanje planka. Katere vaje za trebušne in hrbtne mišice boste izbral,i je vaša odločitev. S tem boste omogočili , da pride več kisika v vaše možgane. S tem boste pri učenju bolj uspešni. Lp Dragan

 ŠPORT (DEKLICE)

NAVODILO za postavitev vaše “laserske mreže”:

Za aktivnost potrebujete le vrvico ali volno, lahko tudi elastiko, ki jo zavežete okrog stolov, miz, omar ali zunaj okoli dreves, grmov… Če mama ne bo gledala preveč grdo 😉 , lahko vrvico pritrdite na steno tudi s pomočjo kakšnega lepilnega traka. Skratka, sistem je “znajdi se” 🙂 Gostoto mreže prilagajate po želji oziroma zahtevnosti, ki jo želite za svojo lasersko mrežo.

Ko bo mreža postavljena, je vaša naloga, da jo poskušate preplezati najbolj spretno kar se da, brez da bi se dotaknili vrvice. Če naredite napako, pri igri pa vas je več, odstopite mesto tistemu za vami, vi pa začnete od začetka, ko ste spet na vrsti. Ker je možnih poti vedno več, si za nov poskus ob napaki pač poskusite izbrati boljšo pot. Vrvico lahko preplezate, preskočite, zlezete pod njo… Tudi tu smo pri “znajdi se” 🙂 Za večjo motivacijo predlagam, da si na drugi strani mreže pripravite kakšen strogo varovani “sef”, v katerem vas bo čakalo sadje ali pa mmm, kakšna dobra čokoladica

V priponki je slikica primera, da boste imele navdih, jaz pa vam želim uspešno postavljanje mreže in obilo zabave ob premagovanju “žarkov”. Če kateri ne bo odveč, bom zelo vesela kakšne fotografije njene mreže.

 SLJ

TEMA: PREVERJANJE ZNANJA

V petek, 17. 4.,  boš dobil/a ob 9.20 preverjanje znanja – delo z besedilom  in jezikovni pouk.

Preverjanje bo v wordovem dokumentu, ga odpreš in rešuješ tako, da na predvidena mesta natipkaš odgovore. Ko rešiš, mi wordov dokument pošlji nazaj.

 Pošlješ najkasneje do 10.30 tega dne.

ŽELIM TI, DA PREVERJANJE DOBRO REŠUJEŠ.

(Skupno 146 obiskov, današnjih obiskov 1)