5. A 5. B

MAT

Utrjevanje ploščine in obsega

Danes bomo ponovili in  utrdili znanje o ploščini in obsegu.

  1. Pozorno preberi navodila in reši naloge v delovnem zvezku na strani 50.

Pazi na enote pri ploščini. Pri pretvarjanju enot velja, da je 1 dm2 = 100 cm2 , 1 cm2 = 100 mm2.

Fotografiraj in pošlji mi tvoj zapis nalog.

Dodatna naloga– če želiš, reši še naloge na strani 51.

MAT

Ploščina in obseg – utrjevanje

V prejšnjih urah smo se naučili računanje obsega in ploščine. Danes bomo znanje utrjevali.

  • Pozorno preberi navodila za reševanje nalog v DZ str. 50 naloge 5 – 7.
  • Obsege in ploščine računaj v zvezek. (ne pozabi na izpis podatkov in formule za računanje obsega in ploščine.
  • Če želiš, reši še naloge v poglavju »Zmorem tudi to«

Rešitve mi pošlji.

SLJ

Kaj poimenujemo s samostalnikom?

V pretekli uri si že spoznal, da samostalniki poimenujejo bitja, stvari in pojme.

Danes boš spoznal vprašalnici, s katerima si pomagaš pri iskanju samostalnikov v besedilu.

Vprašalnici:

  • KDO je to? se vprašamo po osebah-ljudeh,
  • KAJ je to? se vprašamo po stvareh, pojmih, živalih in rastlinah.
  1. Reši naloge v delovnem zvezku na strani 51,52 in 53. Pri iskanju samostalnikov v besedilu si pomagaj z vprašalnicama; npr. Kdo je to?…To je To je Rimljan. To je kraljica…,

Kaj je to?… To je sivka. To je voda. To je prostor. To je vojna…

  1. Zapis v zvezek.

Samostalnik

Samostalniki so besede, ki poimenujejo:

– bitja (človek, rastlina, žival),

– stvari,

– pojme.

Pri iskanju samostalnikov si pomagamo z vprašalnico:

KDO je to? ali KAJ je to?

Dodatna naloga– če želiš, reši na spletni povezavi https://interaktivne-vaje.si/slovenscina_rs/slovnica_2_5r.html

nalogi »Označi samostalnik«.

SLJ

Kaj poimenujemo s samostalniki?

Pri uri SLJ si že prepoznaval samostalnike. Spoznal si, da samostalniki poimenujejo bitja, stvari in pojme.

Danes boš spoznal vprašalnici, s katerima si pomagaš pri iskanju samostalnikov v besedilu.

Vprašalnici:

  • KDO je to? se vprašamo po osebah-ljudeh,
  • KAJ je to? se vprašamo po stvareh, pojmih, živalih in rastlinah.
  • Reši naloge v delovnem zvezku na strani 51,52 in 53. Pri iskanju samostalnikov v besedilu si pomagaj z vprašalnicama; npr. Kdo je to?…To je To je Rimljan. To je kraljica…,

Kaj je to?… To je sivka. To je voda. To je prostor. To je vojna…

  • Pravilnost rešitev lahko preveriš na R 5 pod zavihkom Rešitve.

Zapis v zvezek.

Samostalnik

Samostalniki so besede, ki poimenujejo:

– bitja (človek, rastlina, žival),

– stvari,

– pojme.

Pri iskanju samostalnikov si pomagamo z vprašalnico:

KDO je to? ali KAJ je to?

  • Svoje znanje utrdi z reševanjem nalog na spletni povezavi:

https://interaktivne-vaje.si/slovenscina_rs/slovnica_2_5r.html    Reši prvi dve nalogi

Sporoči mi, kako si bil uspešen.

DRU

Rimska vojska

Danes nadaljujemo s starim vekom. Spoznali boste rimskega vojaka.

  1. Preberite besedilo v učbeniku na strani 84 Rimska vojska (spodaj).
  2. V zvezek nadaljuj zapis od prejšnje ure:

V tem obdobju so na Slovenskem vladali Rimljani- skoraj 500let.

Rimljani so bili znani kot odlični vojaki.

Rimski vojak se imenuje LEGIONAR, ker je bila vojska razdeljena na enote,

imenovane legije.

Oprema rimskega vojaka:

Oglejte si posnetek, ki prikazuje Rimske igre na Ptuju.

https://www.youtube.com/watch?v=fMHWEgDwnhU

DRU

Rimljani pri nas

Prejšnjo uro smo povedali, da se obdobje starega veka prične s prihodom Rimljanov na naše ozemlje. Rimljani so bili res dobri na vseh področjih.

  • Pozorno si oglej PPT predstavitev, da boš spoznal njihov način življenja.
  • V zvezek prepiši zapis na zadnjem slidu.

Zapis mi pošlji

 TJA

Ponovimo stavbe, krajevne predloge

Na e-delovnem zvezku odpri poglavje 3: In the town. Reši naloge, ki so pod Lesson 1 in Lesson 2.

 

LUM

Slikanje – SIMETRIJA

V tem tednu obeležujemo DAN ZEMLJE (22. april), zato bo današnje delo povezano s tem dnem.

LIKOVNA NALOGA:

Danes boš likovno umetnost izvedel zunaj. Naberi različen material: vejice, odmrlo travo, lubje, kamenčke… Iz nabranega materiala na ravni podlagi sestavi simetričen motiv. Kdaj je že nekaj simetrično? Izdelek v likovni umetnosti je simetričen, ko sta leva in desna stran izdelka (skoraj) enaki (nismo pri matematiki, zato popolnoma enako ne more biti 😊).

Da si boš lažje predstavljal, si oglej spodnja primera iz narave:

PRIMER SIMETRIČNEGA MOTIVA

Uspešen boš, če:

– bo izdelek simetričen,

– bo sestavljen SAMO iz naravnih materialov.

Izdelek fotografiraj in mi ga do petka 24. 4. 2020, pošlji na barbara.zmrzlikar@guest.arnes.si

Obilo užitka ob ustvarjanju!

GUM

Tema: Ponovimo pesmice in ples

Današnjo uro glasbe boste ponovili pesmice, ki smo se jih letos učili. Na Radovednih 5 imate posnetke, ter klavirske spremljave vseh pesmic. Vzemi v roke učbenik in naredi domač pevski koncert.

Posebej pozorno ponovi besedilo in ples Lepa Anka.

Če si slučajno pozabil kako se pleše, imaš posnetek plesa tudi na Radovednih 5/glasbena umetnost.

 

RAČUNALNIŠTVO (NIP)

Nov teden, nova ura računalništva na daljavo. Prejšnji teden smo si ogledali prispevek v Izodromu o programiranju. Ste si ga ogledali? Če ga je kdo zamudil, je tukaj povezava za ogled na spletu.

https://4d.rtvslo.si/arhiv/izodrom/174684409

V tem tednu pa bomo spet malo ponovili osnove programiranja. Na spletni strani Pišek ACM bi letos potekalo poskusno tekmovanje o programiranju. Preizkusite se v kategoriji 4. in 5. razred.

https://pisek.acm.si/contents/4907-319805995281415931-1246498428199543920-1425786604345493330/
Če komu ne bi uspelo opraviti vseh šestih nalog , naj mi javi, da pošljem kak namig. Ampak vi vse to že znate in sem prepričana, da vam bo uspelo.

NEMŠČINA (NIP)

Danes boš utrjeval/a hrano in pijačo (Essen und Getränke). V prilogi imaš učni list. List si natisni, reši in prilepi v zvezek. >>> Essen, Getränke, 20. 4. 2020
Če te možnosti nimaš, prepiši naslov, oštevilči naloge in napiši samo rešitve.
Naloge rešuj s pomočjo zvezka, tako bo vse prav.
Rešen list fotografiraj in mi ga pošlji do ponedeljka, 20. 4. 2020, zvečer.

(Skupno 285 obiskov, današnjih obiskov 1)