1. ura SLJ

Danes nadaljujemo z jezikovnostjo. Oglej si strani 72 in 73 in razmisli, o čem se bomo v tem poglavju pogovarjali.

Dobro si oglej posnetek: https://youtu.be/mBx_2Gv9XY8

Reši 1. nalogo na strani 74. Na strani 75 reši še 2. in 3. nalogo. Na naslednjih straneh reši še 4., 5. in 6. nalogo.

  • Fotografiraj in mi pošlji rešeno 6. nalogo na strani 77.

 

  1. ura ŠPO

Doličani, pozdravljeni!

Samo še ta teden in tokrat res zaslužene počitnice, kajne?

Pošiljam vam navodilo za še zadnjo našo uro ŠPO pred prazniki. Postavili si boste svojo “lasersko mrežo”. Pazite se “žarkov”, predvsem pa si naredite zabavno uro ŠPO 🙂

NAVODILO za postavitev “laserske mreže”:

Za aktivnost potrebujete le vrvico ali volno, lahko tudi elastiko, ki jo zavežete okrog stolov, miz, omar ali zunaj okoli dreves, grmov… Če mama ne bo gledala preveč grdo 😉 , lahko vrvico pritrdite na steno tudi s pomočjo kakšnega lepilnega traka. Skratka, sistem je “znajdi se” 🙂 Gostoto mreže prilagajate po želji oziroma zahtevnosti, ki jo želite za svojo lasersko mrežo.

Ko bo mreža postavljena, je vaša naloga, da jo poskušate preplezati najbolj spretno kar se da, brez da bi se dotaknili vrvice. Če naredite napako, pri igri pa vas je več, odstopite mesto tistemu za vami, vi pa začnete od začetka, ko ste spet na vrsti. Ker je možnih poti vedno več, si za nov poskus ob napaki pač poskusite izbrati boljšo pot. Vrvico lahko preplezate, preskočite, zlezete pod njo… Tudi tu smo pri “znajdi se” 🙂 Za večjo motivacijo predlagam, da si na drugi strani mreže pripravite kakšen strogo varovani “sef”, v katerem vas bo čakalo sadje ali pa mmm, kakšna dobra čokoladica 🙂

V priponki je slikica primera, da boste imeli predstavo oziroma navdih, jaz pa vam želim uspešno postavljanje mreže in obilo zabave ob premagovanju “žarkov”. Vesela bom kakšne fotografije vaše mreže.

Imejte lep preostanek tedna!

Učiteljica Petra

  1. ura MAT

Danes boš reševal/-a besedilne naloge na temo pisnega deljenja z ostankom.

Reši stran 83 v DZ, 3. del. Reši še naloge tukaj:

https://interaktivne-vaje.si/matematika/pisno/pisno_deljenje.html

Navodila: klikni na Deljenje z enomestnim številom na kratek način. Ko se ti tukaj spletna stran odpre, imaš spodaj zavihek Vaje in se ti odpre 6 računov. Reši jih.

  • Pošlji mi rešeno stran 83. Če imaš težave, mi piši.

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

Učenec razloži pomen rastlin. Ve, da zelene rastline proizvajajo kisik, ki je pomemben za dihanje vseh živih bitij. Pozna zunanjo zgradbo rastlin.

V kraljestvu rastlin

  1. Ali veš, da se ljudje oblačimo v rastline, v njih spimo, po njih hodimo? Neverjetno, kajne?! Saj si že slišal-a za bombažno majico, lanene hlače, leseno posteljo, parket …
  1. Rastline so za življenje na Zemlji pomembne še iz enega drugega vzroka. S pomočjo sončne energije, vode in plina ogljikovega dioksida proizvajajo hrano in v zrak sproščajo kisik. Ta kisik potrebujemo vsa živa bitja (ljudje, živali, rastline) za dihanje.
  1. Rastline najdemo na kopnem in v vodi. Za rast in razvoj potrebujejo vodo in svetlobo, zato jih v morskih globinah in jamah ne najdemo.

Lahko so tako majhne, da jih vidimo le z mikroskopom, lahko pa so velike več deset     metrov.

  1. Ko boš šel/ šla v naravo, opazuj rastline – njihove dele. Poskrbi za varovanje narave – ne lomi vejic, ne puli rastlin iz zemlje … Naj rastline živijo nemoteno v svojem okolju.
  1. Zapiši in nariši v zvezek za NIT:

 

KRALJESTVO RASTLIN

Rastline s pomočjo svetlobe, vode in ogljikovega dioksida same proizvajajo hrano. V zrak spuščajo kisik, ki je potreben za dihanje vseh živih bitij.

Večina rastlin je zgrajena iz naslednjih delov (lahko narišeš kakšno drugo rastlino, ki ima vse te dele):

 

  1. Poglej si posnetek, kjer boš spoznal nekatere  spomladanske rastline, ki so zdravilne.

Mogoče se boš sprehodil, jih našel v naravi, jih natrgal in posušil v senci  za zdravilne čaje.

https://www.youtube.com/watch?v=vnmiQI4dE0E

ANGLEŠČINA

Tema: Moja sanjska soba (pisno sporočanje)

Cilji: utrjevanje že poznanega besedišča za pohištvo

        utrjevanje krajevnih predlogov

  • Se dobimo na Zoom-u ob 12.00!

 UČBENIK: stran 54. Bralno razumevanje: Japan

Pripravi si učbenik. Skupaj bomo prebrali zapis.

  • MY DREAM ROOM

Nariši in opiši svojo sanjsko sobo.

Razmisli kaj vse bi v tej sobi lahko imel.

Pri opisu sta ti v pomoč tabelska zapisa iz prejšnjega tedna.

Opis mi poslikaj in pošlji na moj elektronski naslov.

 NEMŠČINA (NIP)

Priprava na govorni nastop

Danes in jutri boš pripravljal/a svoj govorni nastop z naslovom IN DER SCHULE, ki bo vseboval 3 sklope (šolski predmeti, aktivnosti pri pouku in šolske potrebščine).

Pomagaj si s svojimi zapiski in domačimi nalogami, ki si jih marca in aprila delal/a doma. Vse kar moraš vključiti v govorni nastop, je že napisano v zvezku.

To kar je pri vsebini označeno z zvezdico * je mišljeno za 5. razred.

Vsebina:

  • Welche Schule besuchst du? In welche Klasse gehst du? Katero šolo obiskuješ in kateri razred? Ker se tega nismo posebej učili in potrebujemo en uvod, sem vam napisala, kar boste povedali vsi enako:
    Ich besuche die Grundschule in Dolič. Ich bin in der vierten/fünften Klasse.
    (Obiskujem osnovno šolo v Doliču. Sem v četrtem/petem razred.)
  • Was ist dein Lieblingsfach? Kaj je tvoj najljubši predmet?
    Mein Lieblingsfach ist…
  • Wo bist du sehr gut/nicht gut/ausreichend? Was machst du in diesen Fächern?
    Pri katerem predmetu si zelo dober/a? Kaj pri tem predmetu počneš (npr. računaš)?
    Ich bin sehr gut in Mathe. Ich rechne in Mathe.
    Pri katerem predmetu nisi dober/a? Kaj pri tem predmetu počneš?
    * Pri katerem predmetu si zadovoljivo dober/dobra? Kaj pri tem predmetu počneš?
  • Was machst du noch in der Schule? Kaj še počneš pri pouku?
    Ich turne, singe, tanze und zeichne auch in der Schule.
  • Was ist in deiner Schultasche? Predstavi svojo šolsko torbo. Kaj je v njej? Poimenuj vsaj 8 oz. 12* potrebščin. Lahko jih seveda več.
    Das ist meine Schultasche. Das ist ein/e… ali mein/meine…

Ko boš vse napisal/a, mi pošlji po e-mailu, da pregledam. Po počitnicah se bomo srečali v ZOOM konferenci, kjer bomo vadili še izgovorjavo in določili datum in čas za predstavitev govornega nastopa. Obstaja tudi možnost, da boste svoj govorni nastop posneli in mi mi poslali video. Ampak o tem več po počitnicah.

(Skupno 106 obiskov, današnjih obiskov 1)