4. A 4. B

SLOVENŠČINA

Učenec bere, posluša in doživlja književno besedilo. Poustvarja po poslušanem / prebranem umetnostnem besedilu.

Primož Suhodolčan: Ti kanta požrešna!

  1. Naš slovenski pisatelj Primož Suhodolčan je eden izmed najbolj priljubljenih in branih pisateljev. Piše humoristično. Najbrž si že prebral kakšno njegovo delo ali pa vsaj slišal-a zanj, na primer:
  • Košarkar naj bo
  • Peter Nos
  • Živalske novice
  • zbirka Pozor! Pravljice!
  1. Ena izmed pravljic v zbirki Pozor! Pravljice je tudi Ti kanta požrešna!

Poišči jo v berilu ali pa jo poslušaj na interaktivnem gradivu za slovenščino pod poglavjem PROZA.

  1. Izvedel / izvedela si, da je bila požrešna kanta ves čas lačna in kaj se je zgodilo, ko se je vendarle najedla. A kanta se iz svoje izkušnje ni ničesar naučila.
  1. Izberi si eno izmed naslednjih nalog in jo napiši v zvezek ali na računalnik:
  • Sestavi jedilnik , ki bo lačno kanto naposled nasitil.
  • Nariši požrešno kanto v treh stanjih: ko je lačna, ko se prehranjuje, ko je sita.
  • Izberi si eno stvar (npr. vrečko, daljinski TV upravljalnik, pralni stroj …), ki nenadoma oživi. Napiši pravljico.
  • Nariši strip, v katerem bodo nastopali zabojniki za odpadke na ekološkem otoku. V oblačke zapiši njihove zanimive komentarje, ko ljudje vanje mečejo ustrezne oz. neustrezne odpadke.

Zapisano nalogo mi pošlji, da jo pregledam. Se že veselim vaših zanimivih idej!

 TJA

Živali – vadenje

Vadi besede za poimenovanje živali in izgovorjavo preko naslednjih povezav:

1) https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/farm-animals

2) https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/pets

3) https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/wild-animals-1

Pri vseh nalogah moraš povezati besedo s sliko, če pa klikneš na zvočnik, slišiš izgovorjavo (ponovi večkrat).

MATEMATIKA

Uporabi računske operacije pri reševanju besedilni nalog.

Pisno deljenje – besedilne naloge

  1. Na mail si dobil-a povratno informacijo preverjanja znanja iz matematike, ki si ga opravil-a preko Moje matematike in kviza Kahoot. Če še nisi, si jo preberi.
  1. Danes boš vadil-a reševanje besedilnih nalog. Ne pozabi na korake pri reševanju le-teh:
  • Natančno preberi nalogo (lahko tudi večkrat).
  • Obkroži podatke.
  • Podčrtaj vprašanje.
  • Napiši račun in ga izračunaj.
  • Razmisli, ali bi to bila smiselna rešitev?
  • Zapiši odgovor s celo povedjo.
  1. Za delo boš potreboval DZ, 3.del in ošiljen svinčnik.
  1. Reši naslednje naloge:
  • 81 – 2. naloga,
  • 83 – 6. in 7. naloga,
  • 86 – 5. naloga
  1. Preglej si rešitve. Če imaš kje težave, se obrni name preko elektronske pošte.

SLOVENŠČINA

Kako pišemo zahvalo in kaj napišemo v njej?

Učenci:

  • Razmišljajo o svojih izkušnjah s pisnim izrekanjem zahvale.
  • Berejo, razumejo in povzemajo neuradno zapisano zahvalo.
  • Pišejo neuradno zasebno zahvalo.
  • Vrednotijo vljudnost danih besed.
  • Upoštevajo okoliščine in načela pisanja zahvale.
  • So kritični do svojega ravnanja in sporazumevanja ter do ravnanja in sporazumevanje drugih ljudi.
  • Utemeljujejo svoje mnenje.
  • Razvijajo digitalno pismenost – oblikujejo besedilo z računalnikom in si elektronsko dopisujejo.
  1. Nadaljuj zapis v zvezku pod včerajšnjim naslovom ZAHVALA

Tabelska slika:

Zahvalimo se lahko tudi pisno.

Pisna zahvala ima pet delov (kraj in datum, nagovor, vsebina, pozdrav in podpis), od prošnje se razlikuje le po vsebini.

  1. Reši SDZ 2 str. 85 in 87.
  1. Napiši zahvalo. Razmisli, komu si za kaj hvaležen-a in se mu vljudno pisno zahvali.

Ker si vedno bolj vešč-a v uporabi računalnika, pričakujem, da boš zahvalo napisal-a v wordov dokument ter poleg ustrezne vsebine upošteval-a tudi pravilno obliko. Pošlji mi jo še danes.

 

NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA

Učenec razlikuje med rastlinami s cvetovi in brez cvetov. Prepozna najpogostejše rastline v svojem okolju. Ve, da so alge, mahovi in praprotnice najpreprostejše zgrajene rastline in so brez cvetov. Ve, da rastline brez cvetov najdemo v vodi ali na vlažnih rastiščih.

Rastline brez cvetov

  1. Danes boš spoznal-a, da nekatere rastline nimajo cvetov. V to skupino spadajo:

alge, mahovi in praproti.

2. Alge in mahovi še nimajo korenin, stebel, listov in cvetov. Praproti pa že imajo prave korenine. Mahovi in praproti se razmnožujejo s trosi.

Na spodnji strani listov so trosovniki (rjave pikice).

3. Poglej si film na interaktivnem gradivu za NIT. Najdeš ga pod tem naslovom:

 

Zapiši v zvezek:

Ko boš v gozdu, si pobližje oglej mah in praprot. Če boš dobro pogledal-a spodnjo stran praproti, boš videl-a trosovnike.

 MATEMATIKA

Merimo čas – dopoldan/popoldan

Učenci:

  • izpolnjujejo tabele,
  • poznajo zapisovanje popoldanskih in dopoldanskih ur.

REŠITVE >>> KLIK

  1. Preberi.

Dan ima 24 ur.

Od polnoči do poldneva mine 12 ur.

Od poldneva do polnoči pa spet 12 ur.

Dopoldanske ure pišemo s številkami od 1 do 12.

Popoldanske pa pogosto od 13 do 24.

ŠPORT

Učenec razvija moč, vztrajnost in izboljšuje svojo gibalno učinkovitost.

Vaje za moč in vztrajnost (igra Kamen, škarje, papir)

Danes boš pri športu potreboval/a »sotrpina« (to je tisti, ki »trpi« s tabo).

Povabi družinskega člana, ki se bo igral s teboj igro

ŠKARJE, KAMEN, PAPIR. Gotovo jo že poznaš.

Pravila igre:

  • Če pokažeta igralca enak znak, delata vajo oba.
  • Če se znaka razlikujeta, dela tisti, ki je izgubil.
  • Igra traja 20 minut (če želita, jo lahko podaljšata).
  • Če potrebujeta igralca odmor, si ga vzameta.
  • Uživajta! J

ŠPORT

Škarje,  kamen, papir

Učenec:

  • razvija naravne oblike gibanja. Izboljšuje svojo gibalno učinkovitost.

 

  1. Danes boš pri športu potreboval/a »sotrpina« (to je tisti, ki trpi s tabo).

Povabi družinskega člana, ki se bo igral igral s teboj.

Pravila igre:

  • Če pokažeta igralca enak znak, delata vajo oba.
  • Če se znaka razlikujeta, dela tisti, ki je izgubil.
  • Igra traja 20 minut (če želita, jo lahko podaljšata).
  • Če potrebujeta igralca odmor, si ga vzameta.

Uživajta! J

RAČUNALNIŠTVO (NIP)

Danes bo tvoja naloga, da pomagaš robotu Blinkyju, da pride do zelenega polja. Usmerjaš ga s koraki hodi/skoči  desno/levo/gor/dol in določiš število enakih ukazov.

Igrica ima več stopenj. Javi mi, do katere stopnje ti bo uspelo priti.

https://www.digipuzzle.net/minigames/blinky/blinky.htm?language=slovenian&linkback=../../education/programming/index.htm

Uspešno usmerjanje!

 

(Skupno 318 obiskov, današnjih obiskov 1)