6. A 6. B

ŠPORT (DEKLICE)

Še en teden in bodo pred nami počitniški dnevi, ki se jih gotovo vsi veselimo. Malo odklopa od šole in računalnika in več časa za zabavo, pa čeprav bo ta še vedno morala potekati v bližini doma. Pa saj je doma itak najlepše, kajne? 🙂

Če bi bili v šoli, bi verjetno že zaključili z meritvami za Športno vzgojni karton. Saj se spomnite kakšni testi so to? “Uno, ko se gr držiš”, je navadno vaš prvi stavek 😉 Imate prav, le da imajo ti testi svoja imena in da jih boste letos, tako malo za trening, opravile kar doma. Mogoče nam tiste čisto prave uspe narediti, ko se vrnemo v šolo, pa bodo vaši domači dobra primerjava.

NAVODILO:

Ta teden boste same opravile prilagojene teste za Športno vzgojni karton. Opise nalog najdete v priponki ŠVK, OŠ Mislinja. Testov je 11, časa da jih opravite pa imate do konca tedna, torej do začetka praznikov. >>>ŠVK, OŠ Mislinja

V isti prilogi je tudi tabela, v katero vpisujete svoje rezultate. Nekateri testi se opravljajo 1x, nekateri 2x – vpišete toliko rezultatov, kot jih zahteva test, torej samo enega ali oba, odvisno od testa (beri navodila ob testu). Skupaj z vašim Dnevnikom aktivnosti 6 (tudi v priponki) mi tabelo pošljete do začetka prvomajskih praznikov, torej najkasneje do 27.4.2020. Skupaj z vašimi Dnevniki športnih aktivnosti jo bom shranila v vašo osebno mapo, ki kaže pregled vašega dela za čas šolanja na daljavo. >>>Dnevnik športnih aktivnosti6

V priponki Motorične ali gibalne sposobnosti pa si še preberite čemu služijo testi in nekaj zanimivosti v zvezi s ŠVK. >>> Motorične ali gibalne spretnosti

Naj vam predpočitniški teden mine lep

TIT – 2. SKUPINA

PRIPRAVA NA SAMOSTOJNO IZDELOVANJE IZDELKA

V preteklem tednu ste mi napisali veliko odličnih idej za izdelek. Upoštevali ste, kateri material in pripomočke imate doma. Če še kdo nima ideje, mu je lahko v pomoč tale seznam:

Zahtevnejši origami iz papirja, stolp iz zobotrebcev in sladolednih palčk, čolniček iz debelejšega lubja, bivak v gozdu, ptičja hišica iz lesa, gajbica iz lesa, stojalo za pisarniške pripomočke iz kartona, pliši iz vrečke iz blaga in stiropornih kroglic, tehtnica iz lesa, pokrov za leseno škatlico s školjkami, lonček za svinčnike iz kartona in blaga, model sobe iz kartona in blaga, avtomobil iz kartona in lesa, letalo iz papirja, lesena škatlica za svinčnike, obesek za ključ, škatlica iz papirja,..

Vse ideje so primerne za vaš izdelek, saj moram upoštevati, kaj imate sedaj doma na voljo. Pri izdelavi pazite na urejen delovni prostor, varnost pri delu, varčno uporaba materiala, natančnost, zunanji videz izdelka, uporabnost izdelka. To so kriteriji za ocenjevanje, ki jih poznate tudi iz šole.

Predvsem pazite na varnost pri delu. Ne delajte postopkov, ki jih še ne znate izvajati varno. Pazite na varno uporabo orodij. Strojev ne uporabljajte, samo orodja! Zaradi varnosti!

Vaša naloga je, da do naslednje ure tehnike ustvarite vaš izdelek približno do polovice. Do naslednje ure ni potrebno pošiljati opisa ali fotografije.

Na moj elektronski naslov lucija.korosec@guest.arnes.si    pa mi pišite, če imate kakšno vprašanje in potrebujete pomoč pri izdelavi.

 TJA

Govorno sporočanje

Pripravite kratko predstavitev glede na izbrano temo. Posnemite se s snemalnikom zvoka in mi posnetek pošljite po mailu, lahko pa tudi preko povezave: https://wetransfer.com/, najkasneje do četrtka do 12.00.

Izberite ENO izmed naslednjih tem in upoštevajte iztočnice, ki so v oklepaju.

1 My day (opiši svoj tipičen dan od jutra do večera, kaj počneš v prostem času)

2 Study tips (svetuj, kaj in kako se učiti, da boš uspešen učenec – U/53)

3 My favourite celebration (izberi praznovanje, opiši, kaj takrat počneš, kaj ješ, kdaj je…)

4 The four seasons (opiši vse štiri letne čase, kaj lahko takrat počneš, kaj imaš oblečeno, kakšno je vreme…)

5 My dream town (opiši svoje sanjsko mesto; katere stavbe so v njem, kaj tam počneš, kakšno je…)

6 Me, myself and I (opiši sebe, svoje interese, hobije, videz, kaj imaš rad, česa ne)

7 Tema po lastnem izboru

Ničesar ni potrebno pisati, si pa seveda prej naredite osnutek, pripravite si ideje, če želite, si pa lahko sestavek napišete.

 MAT

Danes bomo delali analizo in popravo preverjanja znanja preko videokonference ZOOM.

  1. Danes, torej v torek, 21. 4. 2020, bomo imeli srečanje v živo preko  ZOOM-a.

Prvi termin:  Ob 9.15 (1.skupina pri GOS) Drugi termin: Ob 11.00 (2.skupina pri GOS)

Pripravite si zvezek s preverjanjem, pisalo in vprašanja.

  1. V elektronski pošti, ki jo boste prejeli v torek dopoldan (10 min pred srečanjem) bodo povezava, Meeting ID  in Password. Če ste na računalniku: Odprete aplikacijo Zoom in izberete ikono Join. Tja lahko skopirate povezavo iz sporočila ali Meeting ID.  V naslednjem koraku pa bo aplikacija od vas zahtevala še Password.  Poklikajte pa Join With Computer audio. In preverite, da je vklopljena kamera -start video (obe ikoni sta spodaj levo). Tako omogočite kamero in zvok, da se bomo videli in slišali. Če ste si namestili aplikacijo na telefon in boste odprli pošto preko telefona, lahko samo  kliknete na povezavo in bi naj delovalo. Tudi vi preverite, da boste vklopili zvok in sliko – ikoni levo spodaj. Če bo imel kdo težave pri namestitvi aplikacije ali prijavi, naj mi to sporoči po elektronski pošti.

 LUM

Likovna naloga: Domača obrt in ornament (okrasek)

V tej likovni nalogi boš spoznal/a domačo obrt – lectarstvo. Ta obrt je še vedno ohranjena v Slovenj Gradcu v družini Perger. Na spletu si poglej kaj vse nastaja v njihovi delavnici in kakšni so značilni lectarski izdelki (srce je eden bolj prepoznavnih izdelkov, so pa še drugi). Za risanje si izberi en tak lectarski izdelek, lahko si ga pa izmisliš in ga nariši. Za okrasitev si izberi razne ornamente (okraske) – geometrijske (črte, liki), rastlinske (rože, listi). Okraski se ponavljajo in ustvarijo razne ritme. Lahko dodaš tudi besedilo. Riši s svinčnikom, barvicami ali flomastri. Za izdelek imaš na voljo dve šolski uri. Risbo fotografiraj in mi jo pošlji.

GOSPODINJSTVO

Videokonferenca – Utrjevanje snovi

  • Ob 10.00 se dobimo preko videokonference (aplikacija Zoom).

Če  aplikacije še nimate nameščene na telefon ali pa na računalnik, potem pojdite na spodnjo povezavo in kliknite moder okvirček Download.

https://zoom.us/download

Priključite se tako, da kliknete spodnjo povezavo ali pa kliknete Join in vnesete ID ter pa geslo.

  • Ponovno lahko rešujete kviz na Kahootu (do srede).

Povezava: https://kahoot.it/

Geslo: 09938907

 MAT

Danes boste ponavljali računanje z decimalnimi števili.

Najprej si preglejte petkovo domačo nalogo. Rešitve so v prilogi. >>> Resitve_17_4_6r

Rešujete naloge na delovnem listu, ki je v prilogi. Račune prepišite v zvezek in jih izračunajte. Pomožni računi naj bodo zapisani v zvezku. >>> Racunanje_dec_stevila

Pri seštevanju in odštevanju bodite pozorni na pravilno podpisovanje decimalnih števil, pri množenju na postavitev vejice v rezultat, pri deljenju pa na to, da moramo pred deljenjem z decimalnim številom premakniti vejico v deljencu in delitelju tako, da je delitelj naravno število. Pri računanju si lahko pomagate z učbenikom ali zvezkom, rezultate pa lahko preverite (ne izračunate) z žepnim računalom (lahko uporabite tudi tistega na telefonu, tablici ali računalniku).

Čas reševanja naj bo 40 min.

Če želite, da vam nalogo pregledam, mi jo pošljite.

NARAVOSLOVJE

Spolno razmnoževanje rastlin – utrjevanje snovi

  • V prilogi vam pošiljam odgovore na vprašanja, ki sem vam jih zastavila prejšnjič. Obvezno jih preglejte. List si lahko tudi natisnete in prilepite.

V kazalu izberi poglavje Spolno razmnoževanje rastlin in počasi preberi in reši stran 153, 154, 155 in 156.

 SLJ

Franček Rudolf, Kako je lisica nehala biti zvita

 Še enkrat preberi pravljico in odgovori na vprašanja:

  1. Kje si je lisica Mica izbrala brlog?
  2. Zakaj se je zatekla vanj?
  3. Kako so se živali odzvale na to, da lisice že nekaj časa ni bilo na spregled?
  4. Kaj je ježek Frane dejal lisici, ko ga je obtožila, da jo meče iz luknje?
  5. Ali je bil lisičin načrt za ulov kokoši uspešen? Pojasni.
  6. Kdo jo je pregnal iz vasi nazaj v gozd?

Vprašanja in odgovore zapiši v zvezek. Če imaš pri katerem odgovoru težave, mi sporoči oziroma še enkrat poglej v besedilo.

 TJA

Preverjanje znanja

 Reši vse naloge v DZ, str. 48 in 49. Na voljo imaš dve uri angleščine, torej jutrišnjo in sredino uro. Sam/a se odloči kako boš razporedil/a čas in količino dela.

 Pošlji mi fotografijo rešenih nalog!

SLJ

TEMA: FRANČEK RUDOLF, KAKO JE LISICA NEHALA BITI ZVITA

Ta teden je zaživelo tudi interaktivno berilo. Spodaj je povezava nanj. Klikneš na Ctrl in spodnjo povezavo.

https://ucimte.com/?q=interaktivni_ucbenik_prost_dostop/1000195

Berilo se ti bo odprlo na strani 24, kjer najdeš živalsko pravljico Kako je lisica nehala biti zvita pisatelja Frančka Rudolfa.

V zvezek pod književnost napiši naslov FRANČEK RUDOLF, KAKO JE LISICA NEHALA BITI ZVITA.

Preberi pravljico. Potem napiši svoje mnenje o prebrani pravljici . Kaj ti je bilo všeč ali pa te je motilo?

Nato prepiši razlago vseh besed, ki jih imaš ob besedilu.

Izpiši si še besede/besedne zveze, ki jih nisi razumel/a dobro in s pomočjo SSKJ ( glej fran.si) zapiši njihov pomen.

Če boš imel/a težave pri dostopu do berila, me kontaktiraj.

ŽELIM TI USPEŠNO DELO.

 NEMŠČINA (NIP)

Danes boš utrjeval/a spreganje glagola. V prilogi imaš učni list. Preden začneš z reševanjem učnega lista, si pravila še enkrat preberi po zvezku.
List si natisni, reši in prilepi v zvezek. Če te možnosti nimaš, napiši v zvezek naslov, naloge oštevilči in zapiši samo rešitve. >>> Spreganje glagola, 21. 4. 2020
Rešuj počasi, s pomočjo zvezka, tako da bo vse prav.
Rešen list fotografiraj in mi ga pošlji do torka, 21. 4. 2020, zvečer.

(Skupno 103 obiskov, današnjih obiskov 1)