7. A 7. B

 TJA

Enako navodilo kot včeraj.

SLJ

TEMA: POPRAVA PREVERJANJA

Napiši popravo preverjanja v zvezek.

Preverjanje ti pošljem v sredo, 22. 4., ob 9.00 na tvoj mail.

Če boš imel/a kakšno vprašanje, me vprašaj.

GEO

tematika: PREVERJANJE ZNANJA

TJA

In the kitchen

  • Najprej preveri svoje rešitve ponedeljkove naloge (Emma’s Apple Crumble).
    Zaporedje sličic glede na navodila recepta: 1 d+g, 2 f, 3 c, 4 a, 5 e, 6 h, 7 b
    2. What’s Emma doing in each picture?
  1. b) She’s eating the apple crumble.
  2. c) She’s mixing flour, butter or margarine and the rest of the sugar in a bowl.
  3. d) She’s pealing the apples.
  4. e) She’s covering apples with the flour, butter and sugar mixture.
  5. f) She’s boiling the apples (in a saucepan with a little water and sugar).
  6. g) She’s slicing the apples.
  7. h) She’s putting the dish into the oven.
  8. a knife – nož, a fork – vilica, a saucepan – kozica,
    an oven – pečica, a bowl – skleda, a dish – posoda, skleda, jed… (ima več pomenov)
    a spoon – žlica, a peeler – lupilec
  • Danes boš ponovil/a in razširil/a boš besedišče na temo pripomočkov v kuhinji.

V prilogi e-maila je .pdf datoteka z učnim in delovnim listom. Če imaš možnost, ju natisni in prilepi v zvezek.  >>> In_the_kitchen Če ne, v zvezku pripravi miselni vzorec z besediščem, ki je na učnem listu (prva stran). Rešitve nalog na delovnem listu (druga stran) zapiši v zvezek.
Ko končaš, preveri rešitve, ki so tukaj na naslednji strani. >>> REŠITVE_TJA

V četrtek imate tehniški dan, v petek 24.4.2020 ob 10:00 se pa dobimo v ZOOM-u. V četrtek vam pošljem navodila za pripravo na uro (eno besedilo boste prej prebrali) in vabilo s povezavo in geslom.

 MAT

Danes boste spoznali formule za obseg in ploščino trikotnika.

V zvezku poiščite naslov trikotnik in ponovite njegove lastnosti ter razdelitev trikotnikov glede na stranice in glede na kote.

Nato v zvezek zapišete naslov OBSEG IN PLOŠČINA TRIKOTNIKA

V zvezek narišite raznostranični trikotnik in ga označite (oglišča, stranice).

Razmislite, čemu je enak obseg trikotnika. Poskusite zapisati formulo za obseg.

Potrebujete list papirja, lahko je tudi popisan. Iz papirja izrežite šest skladnih raznostraničnih trikotnikov in jim označi stranice (enako dolge stranice naj imajo enako oznako v vseh trikotnikih).

Izrezane trikotnike si razdeli v pare. Vsakemu paru vriši eno od višin: prvemu paru va, drugemu vb in tretjemu vc.

Vsak par trikotnikov sestavi tako, da se stikata na eni od stranic, na katero ni vrisana višina. Sestavljene like si prilepi v zvezek.

Odgovori na spodnja vprašanja:

Kakšni liki nastanejo?

  1. Ali znaš zapisati obrazce za ploščine teh likov? (če ne, si pomagaj z zvezkom)
  2. Kako so ploščine teh nastalih likov povezane s ploščino trikotnika?
  3. Kako bi lahko izračunali ploščino trikotnika?
  4. Koliko različnih formul za računanje ploščine trikotnika obstaja?

Če na vprašanja nisi uspel odgovoriti sam, si pomagaj z listom v prilogi. Če pa bo še karkoli nejasnega mi sporoči. >>> o_p_trikotnika

Ker imate v četrtek tehniški dan, se bomo preko ZOOM-a srečali po počitnicah.

 MAT

Danes boste spoznali formule za obseg in ploščino trikotnika.

V zvezku poiščite naslov trikotnik in ponovite njegove lastnosti ter razdelitev trikotnikov glede na stranice in glede na kote.

Nato v zvezek zapišete naslov OBSEG IN PLOŠČINA TRIKOTNIKA

V zvezek narišite raznostranični trikotnik in ga označite (oglišča, stranice).

Razmislite, čemu je enak obseg trikotnika. Poskusite zapisati formulo za obseg.

Potrebujete list papirja, lahko je tudi popisan. Iz papirja izrežite šest skladnih raznostraničnih trikotnikov in jim označi stranice (enako dolge stranice naj imajo enako oznako v vseh trikotnikih).

Izrezane trikotnike si razdeli v pare. Vsakemu paru vriši eno od višin: prvemu paru va, drugemu vb in tretjemu vc.

Vsak par trikotnikov sestavi tako, da se stikata na eni od stranic, na katero ni vrisana višina. Sestavljene like si prilepi v zvezek.

Odgovori na spodnja vprašanja:

Kakšni liki nastanejo?

  1. Ali znaš zapisati obrazce za ploščine teh likov? (če ne, si pomagaj z zvezkom)
  2. Kako so ploščine teh nastalih likov povezane s ploščino trikotnika?
  3. Kako bi lahko izračunali ploščino trikotnika?
  4. Koliko različnih formul za računanje ploščine trikotnika obstaja?

Če na vprašanja nisi uspel odgovoriti sam, si pomagaj z listom v prilogi. Če pa bo še karkoli nejasnega mi sporoči. >>> o_p_trikotnika

Ker imate v četrtek tehniški dan, se bomo preko ZOOM-a srečali po počitnicah.

SLJ

Prežihov Voranc, Solzice (obravnava domačega branja)

V zvezek napiši naslov današnje teme, nato izpiši naslove vseh črtic, ki si jih prebral.

Izberi črtico, ki ti je bila najbolj všeč (ne Potolčenega kramoha), in odgovori na vprašanja.

  1. Katera črtica ti je bila najbolj všeč?
  2. Kaj te je v zgodbi najbolj navdušilo/presenetilo?
  3. Katera oseba se ti je zdela najzanimivejša in zakaj?
  4. S katero osebo bi se najlažje primerjal? Opiši podobnosti in razlike med vama.
  5. Ali bi se to, kar se je zgodilo v črtici, lahko zgodilo tudi v današnjem času?

Vprašanja in odgovore zapiši v zvezek.

 ZGO

Zoom srečanje ob 9.00

ŠPORT (DEKLICE)

Ker ste že v ponedeljek dobile gradivo za cel teden, vas s tem mailom samo spomnim, da do konca tedna opravljate teste za Športno vzgojni karton, do praznikov oziroma najkasneje 27.4.2020, pa mi na mail pošljete 2 priponki: Dnevnik športnih aktivnosti 6 in Tabelo testov za ŠVK. 

Če bo kakšno vprašanje glede testov, pa seveda javite.

P.s. Nekatere imate na dolgu še tabele!! Prosim pošljite, kar še niste.

ŠVK, OŠ Mislinja

ŠPORT (DEČKI)

Za jutrišnje ure športa, veljajo navodila, ki sem vam jih poslal v nedeljo. Pomeni, opravljate teste za Švk karton. Vse teste izvedete enkrat, če pa kdo želi se  lahko  testira dvakrat. Ne pozabit, da mi morate do konca tedna poslati izpolnjeno tabelo testiranja nazaj.  Lp Dragan. >>> ŠVK, OŠ Mislinja

 

(Skupno 94 obiskov, današnjih obiskov 1)