5. A 5. B
 NAVODILA UČITELJICE SONJE >>> KLIK   NAVODILA UČITELJICE MARIJE >>> KLIK

MAT

Izrazi s spremenljivko

Računanje s številskimi izrazi vam ne dela  težav, zato gremo danes na novo snov, in sicer: izrazi s spremenljivko, npr. 2 ∙ a =

 Črko imenujemo spremenljivka, ker se lahko število, ki ga s črko zamenjamo spreminja (različna števila, različni rezultati). Črka je lahko katerakoli.

  1. Odpri delovni zvezek na strani 56. Najprej preberi strip zgoraj. Pod stripom preveri, če ima Cof prav. Sedaj verjetno že točno veš, zakaj se neki črki reče spremenljivka.

Namesto neke spremenljivke bomo vstavili dano število.

  1. V zvezek zapiši.

Izrazi s spremenljivko

x = 5

Postopek: Najprej namesto spremevljivke (črke) vstavimo število, ki je dano. Si opazil/-a, da si dobil številski izraz. Rešiš ga tako, kot smo reševali številske izraze (najprej oklepaji, če jih imamo, nato množenje in deljenje, na koncu pa seštevanje in odštevanje).

  1. Reši 1. in 2. nalogo v delovnem zvezku na strani 56.

Pošlji mi tvoj zapis 1. in 2. naloge. Če imaš težave, mi piši.

MAT

Izrazi s spremenljivko

Računanje s številskimi izrazi vam ne dela  težav, zato gremo danes na novo snov, in sicer: izrazi s spremenljivko,   npr.  2 ∙ a =

Črko imenujemo spremenljivka, ker se lahko število, ki ga s črko zamenjamo, spreminja (različna števila, različni rezultati). Črka je lahko katerakoli.

  • Odpri delovni zvezek na strani 56. Najprej preberi strip zgoraj. Pod stripom preveri, če ima Cof prav. Sedaj verjetno že točno veš, zakaj se neki črki reče spremenljivka.

Namesto neke spremenljivke bomo vstavili dano število.

  • V zvezek zapiši.

Izrazi s spremenljivko

x = 5

Postopek: Najprej namesto spremevljivke (črke) vstavimo število, ki je dano. Si opazil/-a, da si dobil številski izraz. Rešiš ga tako, kot smo reševali številske izraze (najprej oklepaji, če jih imamo, nato množenje in deljenje, na koncu pa seštevanje in odštevanje).

  • Reši 1. in 2. nalogo v delovnem zvezku na strani 56.

Pošlji mi zapis 1. in 2. naloge. Če imaš težave, mi piši.

SLJ

Utrjevanje spola in števila samostalnika

  1. Na spletni povezavi https://interaktivne-vaje.si/slovenscina_rs/slovnica_2_5r.html

pod naslovom »Samostalnik- zbirka nalog« reši vseh osem listov.

 

SLJ

Spol in število samostalnika – utrjevanje

  • Na spletni povezavi pod naslovom »Samostalnik- zbirka nalog« reši vseh osem listov.

https://interaktivnevaje.si/slovenscina_rs/slovnica_2_5r.html

DRU

Ponavljanje in utrjevanje

Danes bomo ponovili znanje o Rimljanih.

  1. S pomočjo aplikacije, ki jo najdeš na spletni strani http://www.cevko.si/cevko-priporoca/cevko-priporoca/rimska-emona boš ponovil/a znanje o Rimljanih. Sledi navodilom.

Želim ti prijetno raziskovanje in ponavljanje učne snovi o Rimljanih.

 DRU

Ponovimo in utrdimo znanje

Danes bomo ponovili znanje o Rimljanih.

Želim ti prijetno raziskovanje in ponavljanje učne snovi o Rimljanih.

GUM

 Tema: Priprava na ocenjevanje na daljavo preko Zoom meetinga 

Po počitnicah, natančneje 11. 5. 2020 ob 12.30 bomo imeli ocenjevanje na daljavo. Ocenjevali bomo pesem in gibanje rok Ladja plove.

Vaša naloga je, da boste ponovili pesem Ladja plove ter gibanje rok ob njej (najdete jo na Radovednih 5/glasbena umetnost).

Ocenjevanje bo potekalo tako, da bo vsak posameznik zapel pesem in zraven kazal gibanje rok. Naj vas ne zmoti, da delajo na posnetkih v paru, tukaj pa bo vsak posamezno.

Ocenjevala bom tekoče znanje besedila ter gibanje z rokami. Kot sem vam povedala že v šoli, ne ocenjujem vašega posluha, glasu, zato ni nič narobe, če zapojete kakšen ton narobe J

 

LUM

RISANJE (preverjanje)

Likovna tehnika: Svinčnik

Likovna naloga: Bogatenje narisanih podob s črtami – PISANA KRATKA MAJICA

Po krajšem počitku se spet vidimo 😊. Danes bomo ponovili vsebine, ki jih boste v naslednjem tednu potrebovali za ocenjevanje pri predmetu LUM.

  • Potreboval boš: svinčnik, navaden bel A4 list.

Pri LUM smo že večkrat ustvarjali na področju risanja. Kadar rišemo, pomeni, da ustvarjamo s pomočjo črt in pik.

Črte se med sabo razlikujejo po:

obliki (ravne, krive),

debelini (tanke, debele),

smeri (navpične, vodoravne in poševne),

dolžini (kratke, dolge).

Kadar črte nizamo bolj na gosto (tesno skupaj, z manjšimi presledki), dobimo TEMNEJŠO PLOSKEV. Kadar črte nizamo bolj na redko (bolj daleč narazen), dobimo SVETLEJŠO PLOSKEV. Glej primer spodaj.

Likovno delo, ki pri tem nastane, se imenuje risba.

Likovna naloga:

  • Na A4 list si nariši obliko poletne kratke majice. Majico razdeli na najmanj 6 delov in vsak del zapolni z različnimi črtami in pikami.

Pri delu boš uspešen, če:

– bo velikost majice zapolnila cel list,

– boš majico razdelil na najmanj 6 delov in jih zapolnil z različnimi črtami – uporabil vse,

  ki so naštete pri razlagi,

– bo izdelek estetski.

Izdelek mi pošlji do petka, 8. 5. 2020, na barbara.zmrzlikar@guest.arnes.si, kjer boš dobil takojšnjo povratno informacijo, da ti bo pri ocenjevanju naslednji teden delo steklo karseda gladko.

TJA

Utrjevanje

Danes bomo malo ponovili besedišče in zapis besed.

Nalogo si lahko prepišeš v zvezek, jo rešiš, poslikaš in pošlješ v pregled. Lahko jo pa rešuješ v Wordovem dokumentu, ki si ga prejel po mailu in mi ga pošlješ v pregled. Pri vsaki iztočnici zapiši 3 stvari po angleško. Prvi primer je že dan.

 

Name: Date:

 

NAME 3 THINGS…

1 … that are white: snow, walls in my house, milk

2 … you can’t buy in a shop:

3 … you hate:

4 … you can do in winter:

5 … you would like to get for your birthday:

6 … that are yellow:

7 … that end in y:

8 … you can wear in summer:

9 … to do before you go to bed:

10… that are healthy:

11 … that are fruit:

12 … you would like to eat every day:

13 … that are really big:

14 … you can buy in a supermarket:

15 … you can do with a ball:

16 … that begin in S:

17 … you can’t do in winter:

 NEMŠČINA (NIP)

Danes boš spoznal/a še nekaj sadja in zelenjave. V prilogi imaš 6 vrst sadja in 6 vrst zelenjave. Vsako besedo v zvezek 3-krat zapiši in jo nariši. V poševnem oklepaju imaš zapisano tudi izgovorjavo. Zapiši jo samo enkrat s svinčnikom. >>> DAS OBST UND GEMÜSE
Danes mi ne rabiš ničesar pošiljati.

RAČUNALNIŠTVO (NIP)

Danes bo tvoja naloga, da pomagaš robotu Blinkyju, da pride do zelenega polja. Usmerjaš ga s koraki hodi/skoči  desno/levo/gor/dol in določiš število enakih ukazov. 

Igrica ima več stopenj. Javi mi, do katere stopnje ti bo uspelo priti.

https://www.digipuzzle.net/minigames/blinky/blinky.htm?language=slovenian&linkback=../../education/programming/index.htm 

Uspešno usmerjanje!

(Skupno 381 obiskov, današnjih obiskov 1)