LUM

ARHITEKTURA

Oblikovanje notranjega prostora

CILJI:

LUM

·         Razvijajo motorične spretnosti pri delu z različnimi materiali in orodji.

·         Razvijajo svojo ustvarjalnost.

·         Vrednotijo svoj izdelek in ga izboljšujejo.

AKTIVNOST:

ü  Izdelal boš svojo sobo.

Potrebuješ odpadno embalažo (škatla-prostor, ki ga opremljaš), karton, papir, škarje, lepilo, barvice.

Uporabi domišljijo in  lastno ustvarjalnost za urejanje notranjega prostora

 

SLJ

PESEM: OTOKAR  I.

CILJI:

·         Doživljajo interpretativno prebrano pesem.

·         Zaznavajo rimo.

·         Razvijajo občutek za zvočnost jezika tako, da iščejo besedne dvojice, ki se rimajo.

·         Razumejo besedilo.

·         Zaznavajo osrednjo literarno osebo.

 

AKTIVNOSTI:

ü  Odpri berilo na strani 80. Prosi starejšega brata/ sestro ali starše, da ti preberejo pesem.

ü  Razmisli:

Kaj pomeni, da je presadil?

Kaj pomeni gredica?

Kdo je vrtnar?

Koliko je star vrtnar?

Zakaj mu pesnica pravi veliki Otokar?

Kaj kriči vrtnar Otokar?

Zakaj tako kriči? (Želi biti prvi pri jedi.)

Kaj bo s prtom?

Zakaj bo prt visel na vrtu?

ü  V zvezek napiši naslov besedila in vsebino ilustriraj.

MAT

SPLETNA MATEMATIKA

MOJA MATEAMTIKA

CILJI:

·         Utrjujejo pridobljeno znanje

AKTIVNOSTI:

ü  Rešuj naloge na spletu. Naloge imaš določene. Rešiti jih  moraš do 7. 5. 2020.

ZANIMIVO, IZZIVi:

https://interaktivne-vaje.si/

KENGURUJČEK VAJE: https://ucilnice.arnes.si/course/view.php?id=8821

MOJA MATEMATIKA

DEŽELA LILIBI  :  https://www.lilibi.si/

CKZ Koroška:

https://krepimozdravje.si/

 

 

 

SAMOVREDNOTENJE

Vrednotimo svoje aktivnosti s semaforčkom ali zapisom povedi.

Zvezek nam služi kot dnevnik tekočega dela.

Razmišljamo o uspešnosti, morebitnih izboljšavah, SE ZNAMO POHVALITI in iščemo rešitve za izboljšave.

(Skupno 100 obiskov, današnjih obiskov 1)