8. A 8. B

 DKE

Srečanje na Zoomu ob 9.00.

Povabilo 10 min prej.

 DKE

Srečanje na Zoomu ob 9.00.

Povabilo 10 min prej.

GEO

SREDNJA AMERIKA ( delo z e- učbenikom)

PRILOGA >>> KLIK

GUM

Prejšnji teden ste dobili ogled kviza Lepo je biti Mozart. Teh posnetkov je kar veliko za eno uro, zato si ta teden ogledate posnetke, ki si jih prejšnji teden niste.

Spodaj imate povezave do vseh posnetkov, izberite tiste, ki jih še niste videli J

https://www.youtube.com/watch?v=ddSK_SQI0xo&list=PL964613886CAB7663

https://www.youtube.com/watch?v=quIBrqe9C0Q&list=PL964613886CAB7663&index=2

https://www.youtube.com/watch?v=bcJS7-OpSXs&list=PL964613886CAB7663&index=3

https://www.youtube.com/watch?v=_7GEfODpQcY&list=PL964613886CAB7663&index=4

https://www.youtube.com/watch?v=Z4ZGSBJRX04&list=PL964613886CAB7663&index=5

https://www.youtube.com/watch?v=fc5b-cKJnCA&list=PL964613886CAB7663&index=6

https://www.youtube.com/watch?v=BfSNiI2OQ4g&list=PL964613886CAB7663&index=7

https://www.youtube.com/watch?v=Wq2HoGiay-Y&list=PL964613886CAB7663&index=8

 ŠPORT (DEKLICE)

Osmošolke, zdravo!

Naslednjih nekaj ur bomo izkoristile za vadbo, ki ji v šoli ne posvečamo posebnega časa, je pa koristna zaradi veliko razlogov. In za vsaj eno med vami sem prepričana, da se je bo razveselila 🙂

Nekatere ste mogoče že imele priložnost spoznati osnove joge, verjetno pa ste vse vsaj slišale zanjo. V povezavi najdete nekaj stavkov o tem, kaj joga pravzaprav je, mogoče pa še same malo “poguglate”, če vas bo zanimalo kaj več.

http://www.promovita.net/joga/kaj-je-joga/

Ko se boste seznanile s teorijo, vas v priponki čaka nekaj jogijskih vaj. Mogoče katera ve, kako se imenujejo? Poskusite jih izvesti vsaj nekaj, si pa pred vadbo za vsako dobro preberite čemu je namenjena in predvsem kako se pravilno izvaja, prav? Vajam lahko namenite čas za uro ŠPO ali pa jih v manjšem obsegu vključite kot aktivne pavze med delom za pouk skozi dopoldneve v celem tednu. >>> SKOK_V_POLETJE, joga

Ne pozabite mi do danes zvečer poslati vašega sedmega Dnevnika športnih aktivnosti. V priponki vas tudi že čaka tabela za ta teden. Je bilo v zvezi z ocenjevanjem vse razumljivo? Javite, če imate kakšna vprašanja. >>> Dnevnik športnih aktivnosti8

Lep teden!

DEČKI

Pozdravljeni učenci. Za jutrišnji dan sem vam pripravil izziv. Naloga je sledeča:  Cilj naloge je, da v jutrišnjem dnevu opravite naslednje naloge:

– 120 x vaja za trebušne mišic
– 100 x vaja za hrbtne mišice
– 50 počepov
– 30 sklec
– 5x po 1 minuto držite plank
– 5x  po 1 minuto poskokov Jumping Jack
 Zdi se težko, vendar imate cel dan na voljo. Katero vajo za posamično mišično skupino boste izbrali, si določite sami. Če ne morete opraviti vsega, naredite kolikor lahko. Vesel bom vsake vaše informacije kako vam je šlo. Lp Dragan

KEM

Naslov: Vaje – računanje masnega deleža elementa v molekuli spojine

Danes boste vadili računanje W (elementa) v molekuli spojine. Ponovno poglejte razlago pri prejšnji uri, da ne bo težav pri delu.

  • Izračunaj 5. nalogo v DZ str. 59 (etanol). Rešitev piši v delovni zvezek.
  • Pa še moja naloga: besedilo in rešitev napišite v zvezek in samo to mi pošljite po mailu v pregled do 14. 5. 2020 (12. ura).

Koliko % je elementa  kalcija v molekuli kalcijevega fosfata Ca3 (PO4 )2 ?

Če potrebujete kakšno pojasnilo, mi pišite na mail.

Želim vam uspešno reševanje.

LUM

Likovna naloga: KOMPOZICIJA V ARHITEKTURI

Nadaljevanje likovne naloge

V tej nalogi narišeš stanovanjsko stolpnico. Za izgled stolpnice upoštevaj naslednje značilnosti (kakšna mora biti): nesimetrična po višini in širini, vsebovati mora oglate in ovalne oblike, fasada je sestavljena iz svetlih in temnih površin in različnih črt. Število nadstropij ni omejeno (nariši jih najmanj pet)  in tudi njihove oblike naj bodo drugačne, da bo stavba nesimetrična. Vse to bo predstavljalo kompozicijo (sestav) narisane stavbe. Rišeš s svinčnikom. Površine pobarvaš s svinčnikom ali barvicami.

Čas izdelave so štiri šolske ure. Fotografijo izdelka mi pošlji do 29.5.2020 na elektronski naslov: milan.bajzelj@guest.arnes.si  Ta likovni izdelek bo ocenjen.

Kriteriji ocenjevanja so naslednji:

  1. Rešitev likovnega problema: izvirno (5), dobro (4), zadovoljivo (3), delno rešen likovni problem (2)
  2. Izvedba likovne tehnike: dosledno in natančno (5), manj natančno in dosledno (4), zadovoljivo (3), nedosledno (2)
  3. Izvedba likovnega motiva: zanimivo in originalno (5), manj izvirno in domiselno (4), malo izvirnosti in domiselnosti (3), nedomiselno in neizvirno (2)

V primeru neposlanega izdelka se za pridobitev ocene oceni zadnji končani izdelek, ki je nastal v času rednega pouka v šoli.

MATEMATIKA

1. SKUPINA

Pitagorov izrek v enakostraničnem trikotniku

Cilj:

  • uporabljati Pitagorov izrek v enakostraničnem trikotniku.
  1. Danes (torek, 12. 5. 2020), bomo imeli srečanje ZOOM ob 10. uri. Pripravite zvezke, pisala in vprašanja, če kaj ni bilo razumljivo.
  2. Za tiste, ki se srečanja ne bi mogli udeležiti, pa naloge, ki jih bomo delali.

U str. 190, nal. 2-a, 3, 7-b.

2. SKUPINA

Danes se dobimo ob 9.45 na Zoom-u, kjer se bomo naučili uporabiti Pitagorov izrek v enakostraničnem trikotniku.  Pripravite zvezek z zapiski in pisalo.

3. SKUPINA

Naslov: Ponovitev snovi

Ob spodnjem posnetku si narišite in prepišite vse, kar prikazuje:

https://video.arnes.si/portal/asset.zul?id=A24cSaLtfJXkQmLcSWhyn8gz

Naslov: Vaja

Napiši navodilo: Izračunaj obseg in ploščino enakostraničnega trikotnika s stranico 5 cm.

(Uporabi znanje o Pitagorovem izreku v enakokrakem trikotniku.  V pomoč naj ti bo naslednja skica, ki si jo preriši in prepiši v zvezek. Ne išči novih formul, saj se jih bomo učili enkrat kasneje.

 

Naslov: Pogled naprej: Kje se še »skriva« pravokotni trikotnik

Ob spodnjem posnetku si narišite in prepišite vse, kar prikazuje:

https://video.arnes.si/portal/asset.zul?id=FJaeVjbmdKYU84niSUCrWAsz

Rešite še naslednje kvize (ni potrebno zapisovati v zvezke) :

https://www.thatquiz.org/sl-A/?-j16-la-mpnv600-p0

https://www.thatquiz.org/sl-A/?-j9-la-mpnv600-p0

https://www.thatquiz.org/sl-f/?-jlo0k-l1-mpnv600-p0

Fotografijo današnje snovi in rešene vaje   pošljite na  lucija.korosec@guest.arnes.si  12.5.2020 do osmih zvečer.  V polje Zadeva vpišite Ime Priimek 28dn 12.5.2020

 SLOVENŠČINA

1. SKUPINA

TEMA: TONE PARTLJIČ, MOJ ATA SOCIALISTIČNI KULAK

Prejšnjo uro si prebral dramsko besedilo Toneta Partljiča, Moj ata socialistični kulak.

Celotna zgodba se dogaja po 2. svetovni vojni. Ata Jože Malek se je vrnil z bojišča. Doma so ga vsi veseli – mama Malika, sin Tinček in hčerka Olga. Govorice, da mu je bila žena nezvesta takrat, ko ga ni bilo, pa vzbudijo v njem ljubosumje. Vaške opravljivke so vse glasnejše, oče vedno bolj prizadet zaradi teh govoric, zato hoče resnico o maminem obnašanju izvedeti od sina Tinčka. Vrta vanj z vprašanji o mami tisti čas, ko ga ni bilo doma.

Dramsko besedilo še enkrat preberi in odgovori na vprašanja. Vprašanja in odgovore napiši v zvezek.

  1. Kako se odziva Tinček na očetovo vztrajno spraševanje o maminem ravnanju med njegovo odsotnostjo?
  2. Zakaj je oče kljub sinovemu potrpežljivemu odgovarjanju čedalje bolj vznemirjen?
  3. Zakaj ima Tinček občutek, da se vedno bolj zapleta, ko išče prave odgovore na očetovo poizvedovanje? Česa ne more razumeti?
  4. Očetov in sinov dialog se stopnjuje. Kje je vrh njunega dialoga? Prepiši te povedi.
  5. Kaj začuti mama, ko se vrne domov?
  6. Kaj mama ugotovi po pogovoru s Tinčkom?
  7. Nesporazum skuša mama zgladiti. Opiši, kako to poskuša.

Če imaš težave pri odgovorih, me vprašaj.

2. SKUPINA

Tema – Tone Partljič: Moj ata, socialistični kulak (vsebinska analiza)

ZAPIS V ZVEZEK

Moj ata, socialistični kulak je dramsko besedilo, ki je napisano v dialogih (dvogovorih), zato je razdeljeno na vloge. Besedilo je napisano za uprizarjanje na gledališkem odru, zato so ob besedilu dodane tudi opombe (didaskalije), ki podajajo navodila za igranje. To je komedija, igra z veselo vsebino, polna zmešnjav in presenečenj, smeši človeške napake in slabosti, komično se zapleta in običajno srečno razplete, nas zabava in vzgaja.

Glavni junak Joža Malek se po koncu vojne, v kateri se je vojskoval na različnih straneh, vrne domov k družini na majhno kmetijo. Verjame v boljši svet in pravičnejšo družbo. Beseda socialistični pomeni, da je cilj uveljavitev gospodarskih, političnih in kulturnih pravic delavcev.

ODGOVORI NA VPRAŠANJA

  1. Katere osebe nastopajo v odlomku?
  2. Napiši kraj in čas dogajanja.
  3. O čem oče vztrajno sprašuje sina Tinčka?
  4. Zakaj je oče med Tinčkovim odgovarjanjem vedno bolj vznemirjen?
  5. Kako se Tinček zapleta? Česa ne more razumeti?
  6. Kako se njun pogovor stopnjuje (napetost)?
  7. Kam se oče potem odpravi in kaj se odloči?

GRADIVA MI POŠILJAJTE V PREGLED KAR VSAK DAN SPROTI!

3. SKUPINA

Moj ata, socialistični kulak

Še enkrat preberi odlomek iz besedila Moj ata, socialistični kulak.

V berilu pod naslovom „Raziskujmo besedilo“ preberi razlago pod prvo točko (karo) in jo prepiši v zvezek. Nato pa odgovori na vprašanja pod drugo in tretjo točko.

Dvogovor(dialog) med očetom in sinom se stopnjuje – izpiši tisti del pogovora, ko napetost doseže vrh.

Po katerih maminih besedah sklepaš, da prav ona povezuje vse družinske člane? Izpiši jih.

Vprašanja in odgovore zapiši v zvezek.

Če imaš pri kateri nalogi težave, mi sporoči.

 TVZ:

Ogledajo si filmčke na temo turizma. S pomočjo njih virtualno potujejo po Sloveniji in spoznavajo lepoto svoje domovine, link: http://probakster.si/cudovita-koroska-2638/

(Skupno 136 obiskov, današnjih obiskov 1)