6. A 6. B

 ŠPORT (DEKLICE)

Šestošolke,

verjamem, da bo šolsko leto tudi na ta povsem drugačen način hitro minilo, vseeno pa nas do njegovega zaključka loči še nekaj tednov. In ker ta teden vreme ne bo najbolj naklonjeno dejavnostim na prostem, sem pomislila, da bi bilo naše ure fino izkoristiti tudi za kakšno vadbo za katero ne potrebujemo veliko prostora in s katero se v šoli ne srečujemo pogosto.

Naslednjih nekaj ur bomo posvetile spoznavanju osnov joge, z njo povezanih vaj in njihovega namena oziroma učinka. Glavni namen je, da se spoznate s čim novim, tiste, ki vam bodo vaje všeč, pa jih boste prav gotovo občasno naredile še na lastno pobudo in koristile njihove pozitivne učinke tudi kdaj kasneje.

V povezavi najdete kratek opis tega, kaj joga je in čemu je namenjena. Kakšno informacijo več si seveda tiste, ki vas zanima, lahko poiščete na spletu še same.

http://www.promovita.net/joga/kaj-je-joga/

V drugi povezavi pa najdete kratek filmček z zgodbico, ki vas bo na prisrčen način vodila po vajah, ki se imenujejo “5 tibetanskih vaj”. V naslednjih urah ŠPO vam pošljem še bolj “resno” izvedbo, za začetek pa se pozabavajte z “zvezdnimi tibetančki” 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=heG9E3eNmoo&t=13s&fbclid=IwAR3XmzuQOpV6UkG4O-Qeb4APXBRMzpdE0pgsVt_Hkq2zFjZ6BCwq3IMxFnI

P.s.

V priponki najdete že tabelo za naslednji teden, ne pozabite pa mi, tiste ki še niste, do danes zvečer poslati vašega Dnevnika športnih aktivnosti 7. V petek ste dobile tudi podrobna navodila glede ocenjevanja, pa javite, če imate še kakšna vprašanja v zvezi s tem. >>> Dnevnik športnih aktivnosti8

Lepo teden!

DEČKI

Pozdravljeni učenci. Jutrišnjo in naslednjo uro športa bomo namenili skokom čez kolebnico. S pomočjo teh poskokov bomo razvijali našo koordinacijo in predvsem odriv. Vem, da vas veliko doma nima kolebnice, pa vendar se boste nekako znašli. Najlažje si jo naredite iz kakšne vrvi. Dolžino prilagodite vaši višini. Pred začetkom izvajanja poskokov se dobro ogrejte. Nato pa vadite naslednje poskoke:

– sonožno preskakovanje kolebnice naprej in nazaj z vmesnim poskokom
– sonožno preskakovanje kolebnice naprej in nazaj brez vmesnega poskoka
-preskakovanje kolebnice naprej in nazaj po eni nogi
-preskakovanje kolebnice izmenično po levi in desni nogi
– preskakovanje kolebnice med tekom
– preskakovanje kolebnice  z križanjem kolebnice spredaj
-poskoki po izbiri
Upam, da vam preskakovanje kolebnice, vrvi ne bo delalo prevelikih težav.
Lep pozdrav- Dragan

GOSPODINJSTVO

Beljakovinska živila

  1. Danes boste podrobneje spoznali skupino beljakovinskih živil. Beljakovine so osnovne gradbene enote živalskih celic, zato so beljakovinska živila predvsem živalskega izvora. Vsak človek ima v telesu svoj tip beljakovin.
  2. Med beljakovinska živila spadajo:
    • mleko in mlečni izdelki
    • meso in mesni izdelki
    • jajca
    • stročnice
    • gobe.
  3. Pomen beljakovin v prehrani:
    • gradijo celice in encime,
    • so energetske snovi,
    • sodelujejo pri obrambi telesa (protitelesa).
  • Odpri učbenik za gospodinjstvo na strani 47 in preberi do strani 50.
  • V zvezek napiši naslov Beljakovinska živila in prepiši točki 2 in 3 zgoraj.

 SLOVENŠČINA

CESARJEVA NOVA OBLAČILA

Preberi/poslušaj pravljico še enkrat.

Iz besedila izpiši:

Glavno književno osebo:

Stranske književne osebe:

Čas dogajanja:

Kraj dogajanja:

  1. Kakšna je glavna književna oseba? Pripiši ji nekaj značajskih lastnosti.
  2. Kaj se je nekega dne zgodilo v velikem mestu?
  3. Kaj sta razglašala sleparja za svojo posebno obleko?
  4. Zakaj nobeden od ministrov cesarju ni povedal resnice?
  5. Zakaj je tudi cesar hvalil blago, čeprav ga ni videl?
  6. Kdo pa je povedal resnico in kaj je rekel?

Vprašanja in odgovore zapiši v zvezek.

Če imaš pri kateri nalogi težave, mi sporoči.

 TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA – 2. SKUPINA

USTVARJANJE V DOMAČEM OKOLJU

Večina vas je že ustvarilo izdelek za oceno. Nekaj izdelkov še pričakujem. Vsakemu posebej bom na mail zapisala, kakšno oceno je dobil. Res vas lahko pohvalim za vaš trud, ustvarjalnost in pridnost.

Za ta teden pa naslednja naloga:

Pomlad je že krepko  prispela med nas in tisti, ki imate vrt, zagotovo že pridno urejate in sadite gredice na vrtu.

Vaša naloga je, da ta teden pomagate svojim domačim pri vrtnih opravilih. Lahko:

  • Oblikujete svojo gredico,
  • Posejete ali posadite zelenjavo,
  • Pomagate pri postavljanju fižolovih kolov, opore za grah…
  • Počistite vrtne poti,
  • Odstranite plevel na gredicah,
  • Očistite vrtno orodje,
  • Izdelate ptičje strašilo,
  • Ali naredite karkoli je potrebno postoriti v tem času na vrtu.

Kdor nima možnosti, da bi delal na vrtu, pa naj se loti spomladanskega čiščenja in pospravljanja svoje sobe ali katerega drugega prostora v stanovanju ali hiši. Uredite si svoje šolske potrebščine, pripomočke, knjige, oblačila, igrače, sestavljanke…. Kar ni več uporabno, sortirajte v zabojnike za odpadke.

Bodite ustvarjalni!

Vaša naloga je, da delate dve šolski uri (90 minut). Nato na kratko opišete, kaj ste postorili ali pošljete fotografijo o delu do 14.5.2020 na moj mail lucija.korosec@guest.arnes.si.

 

 TJA

Holidays and travel

1.) Brainstorming

V zvezek napiši naslov Holidays and travel (lahko v obliki miselnega vzorca).

Napiši besede, na katere se spomniš, ko razmišljaš o potovanjih in počitnicah.

2.) Sedaj preglej svoj zapis in razmisli o naslednjih vprašanjih:

  • WHERE can you go?
  • WHEN can you go?
  • HOW do you get there?
  • WHERE do you stay?
  • WHAT can do you do there?
  • WHO do you go with?
  • WHAT can you eat?
  • WHAT do you take with you?

Vprašanja prepiši v zvezek in nanja odgovori z idejami (glej primer).

1 WHERE can you go?

to the seaside, mountains

Spain, Croatia, …

my grandma’s

stay at home

2 WHEN can you go?

Pri iskanju idej se potrudi, napiši čimveč, pomagaj si s slovarjem.

3.) Pošlji mi sliko zapisa.

NARAVOSLOVJE

Nespolno razmnoževanje rastlin

  • Doslej smo se ukvarjali s spolnim razmnoževanjem semenk, ki poteka s spolnimi celicami, ki nastajajo v cvetovih. Po oprašitvi in oploditvi se začne razvijati seme. Rastline pa se razmnožujejo tudi nespolno, in sicer s telesnimi celicami (deli rastlinskega telesa). Načinov je veliko in jih boste spoznali v naslednjih urah.
  • V prilogi je PowerPoint-ova predstavitev. Danes si v zvezke izpišite snov do 10. strani, ostalo nadaljujete prihodnjič. >>> nespol.razmn.

 LUM

Likovna naloga: Ornament in simetrično ravnovesje

Nadaljevanje likovne naloge.

Beseda ornament izhaja iz latinske besede ornare in pomeni okrasitev. Ornament je torej okrasek. Za ornament je značilna stilizacija. To pomeni, da neko podobo iz stvarnega sveta narišemo zelo poenostavljeno. Ne rišemo podrobnosti, ampak upodobimo samo glavne značilnosti. To boš videl/a pri risanju nageljnovega cveta. Simetrično ravnovesje pa pomeni, da je likovno delo upodobljeno tako, da sta obe polovici (leva in desna ali zgornja in spodnja) enaki ali podobni.

V tej likovni nalogi najprej nariši navpično črto po sredini lista. Nato levo in desno od nje simetrično narišeš razne vijugaste črte različnih debelin, ki izhajajo iz črte, ki je narisana na sredini, in so med seboj povezane. Na te črte simetrično narišeš cvetove naglja različnih velikosti. Nariši jih deset ali več na  vsako polovico. Cvetovi naj bodo podobni kot je cvet na spodnji risbi. Cvetovi naj bodo simetrično upodobljeni na levi in desni strani lista ter obrnjeni v razne smeri. Uporabi čim več domišljije pri oblikovanju te risbe ( za ozadje dodaš še kakšne oblike, črte, točke in podobno). Cvetove lahko pobarvaš s svinčnikom ali barvicami ali flomastri. Model za risanje cveta si poglej na spodnji risbi kakor tudi primer razporeditve črt na eni polovici.

Čas izdelave so štiri šolske ure. Fotografijo izdelka mi pošlji do 29.5.2020 na elektronski naslov: milan.bajzelj@guest.arnes.si      

SLOVENŠČINA

TEMA: HANS C. ANDERSEN, CESARJEVA NOVA OBLAČILA

Včeraj si prebral/a pravljico Cesarjeva nova oblačila.

 Ustno obnovi pravljično dogajanje. Pomagaj si tako, da besedilo razdeliš na osem dogajalnih enot.Nekatere dogajalne enote so že povzete/obnovljene, manjkajoče obnovi sam/a.

Vseh osem dogajalnih enot, tudi manjkajoče, ki jih boš dodal/a sam/a, prepiši v zvezek.

DOGAJALNE ENOTE

  1. Nekoč je živel zelo nečimern cesar, ki se je rad lepo oblačil.
  2. V cesarjevo mesto sta pripotovala dva sleparja. Razglašala sta, da znata stkati čudežno blago. Oblek iz tega blaga neumni in nesposobni niso videli.
  3. _________________________________________________________________
  1. Tkalca sta se le pretvarjala, da tketa. Na njunih statvah ni bilo prav ničesar.
  2. Na ogled k tkalcema je cesar najprej poslal svojega starega in poštenega ministra, nato pa še drugega poštenega ministra. Oba sta v strahu, da ne bi izpadla neumna in nesposobna, občudovala “stkano” blago.
  3. __________________________________________________________________
  1. Obleko iz čudežnega blaga je cesar razkazoval tudi svojemu ljudstvu na procesiji. Vsi obiskovalci in dvorjani so se pretvarjali in občudovali slavnostna cesarska oblačila.
  2. ____________________________________________________

       OPOMBA: Če ne veš, kaj pomeni beseda nečimrn, poglej v slovar na strani fran.si.

       Če boš imel/a težave pri dopisovanju dogajalnih enot, me vprašaj.

 MATEMATIKA

Zbirka_obdelava

1. SKUPINA

PRILOGA >>>KLIK

2. SKUPINA

PRILOGA >>>  KLIK

3. SKUPINA

PRILOGA > >>KLIK

4. SKUPINA

PRILOGA >>>KLIK

NEMŠČINA (NIP)

Danes pišeš preverjanje. Lista, ki je v prilogi, NE TISKAŠ. >>> PREVERJANJE ZNANJA, 6. razred

V zvezek napiši naslov na novo stran: PREVERJANJE ZNANJA. Začneš z besedo HALLO in nato pišeš CELE POVEDI. Vse, kar je v nemščini prepišeš in dopolniš, kar naloga zahteva (torej vse tiste naloge, ki so označene z rožico). Mojih slovenskih navodil NE prepisuješ. Končaš s TSCHÜS!

Potrudi se, fotografiraj in pošlji do torka, 12. 5. 2020, zvečer. Kasneje prispelih preverjanj ne bom pregledovala. Nato dobiš nadaljnja navodila za pridobitev ocene.

Uspešno reševanje ti želim!

(Skupno 100 obiskov, današnjih obiskov 1)